مقالات, معرفی عطر

7 عطر محبوب پاییزی برای مردان

عطر محبوب پاییزی برای مردان
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

با تغییر هر فصل آقایان و خانم ها، جلوه ای تازه به تیپ و استایل خود می دهند. این تغییرات در رایحه ای که به صورت روزانه می پوشند نیز تاثیرگذار خواهد بود. به همین خاطر تنوع قابل توجهی در میان روایح هر فصل به وجود آمده که با حال و هوا و وضعیت جوی آن بازه زمانی همخوانی دارد. انواع عطرهای محبوب پاییزی برای خانم ها و آقایان نیز شامل این ویژگی های مهم شده و گذران روزهای سرد پاییزی را ساده تر می کنند. این عطرها در سبک های رسمی، اسپرت، رومانتیک و… طراحی شده و هر یک ساختار بویایی خاص خود را دارند. در این بخش به معرفی 7 عطر مردانه مخصوص پاییز می پردازیم.

انواع عطرهای تند و تیز پاییزی

مهمترین ویژگی که در روایح مخصوص فصل پاییز مشاهده می شود، غلیظ بودن رایحه آن ها است. در فصل های سرد سال، انواع نت های به کار رفته در عطر و ادکلن، به سرعت محو می شوند. به همین خاطر در صورتی که از نت های ملایم در دیزاین عطرهای پاییزی استفاده شود، ماندگاری آن ها بسیار کاهش می یابد. به همین خاطر عطرهای مخصوص فصول سرد را با روایح ماندگار و تند و تیز می شناسند.
این عطرها به گونه ای انتخاب می شوند که در آب و هوای سرد و سوزناک پاییزی، شخصیت شما را بیشتر در خاطرها ماندگار کنند. کمپانی های عطرسازی همواره به شخصیت هر عطر نیز دقت داشته و این محصولات را با تنوع بالا برای همه سلیقه ها تولید می کنند. برخی از مشهورترین روایح مردانه پاییزی که برای آقایان شیک پوش ارائه می شوند، به شرح زیر هستند:

Boss The Scent.1

عطر Boss The Scent دنیایی از روایح سرزنده و مرکباتی است که جذابیت آقایان را در این فصل های سرد افزایش می دهد. این محصول خاص با آمیخته ای از نت های چرمی همراه شده که گرمای خاصی در وجود پوشنده به وجود می آورند. اگر به دنبال حس اقتدار و اعتماد به نفس می گردید، این محصول ایده آل را تست کنید. رایحه آن با طبعی گرم و مزه ای شیرین عرضه می شود. نت های تشکیل دهنده این عطر هم برای استفاده در روز مناسب هستند و هم ویژگی های یک عطر شبانه را به همراه دارند.

Boss The Scent

2.The One از دولچه و گابانا

یکی از مشهورترین عطرهای پاییزه مردانه، The One است که در خانه عطرسازی دولچه و گابانا ارائه شده؛ این عطر روایحی ادویه ای و چوبی را در آغوش گرفته و آن ها را در فضا منعکس می کند. این رایحه مردانه هیچ وقت از مد نمیفتد! عطر کاریزماتیک و پیچیده د وان توانسته جایگاهی مهم برای استفاده در مناسبت های رسمی آقایان به دست آورد. این عطر مجموعه ای از نت های گرم و تلخ است که در روزهای پاییزی و زمستانی فضایی دل انگیز و به یادماندنی برای پوشنده خلق می کند.

The One

3.Luna Rossa Black

اگر روایح چوبی و گرم برای شما جذابیت دارند، بی شک لونا از برند پرادا نیز انتخابی ایده آل خواهد بود. این برند حرفه ای در سال 2018 Luna Rossa Black را وارد عرصه های عطرسازی کرده و با ارائه این محصول توجه آقایان شیک پوش را جلب کرد. نت های گرم و شیرین این محصول در عین لطافت با هم آمیخته شده و زینت بخش شب های پاییزی شما خواهند بود. کهربا و مشک و وانیل از اساسی ترین نت های به کار رفته در این عطر هستند که در بخش های مختلف آن به مشام می رسند.

Luna Rossa Black

4.Cuirs محصول کارنر بارسلونا

Cuirs شما را با خود به سواحل امن مدیترانه می برد. این عطر خاص پاییزی به صورت یونیسکس طراحی شده و علاوه بر آقایان، خانم ها نیز از رایحه آن لذت می برند. این محصول با عطری گرم و شیرین طراحی شده و برای استفاده در شب های روزهای پاییزی مناسب خواهد بود. عطر و بوی آن نت های چوبی، چرمی و ادویه های گرم را در بر گرفته است.

Cuirs

5.پاکورابان وان میلیون لاکی

پاکورابان وان میلیون لاکی لوکس با رایحه ای اصیل همه نیازهای شما را برای فصل پاییز برآورده کرده و آرامش را نثار روزهای سردتان خواهد کرد. گرمای درونی آن از رایحه عسل، چوب کشمیر، فندق و… حاصل شده که این محصول را در میان سایر عطرهای مردانه پاییزی می درخشاند. قدرت و جسارت این محصول توانسته آقایان سخت پسند را به شدت مجذوب خود کند. استفاده از آن برای محل کار بسیار توصیه می شود. عطر و بوی قدرت تمرکز شما را افزایش داده و شخصیتی با ابهت به وجود می آورد.

Paco Rabanne 1 Million Lucky

6.جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو

یکی دیگر از خاص ترین محصولات پاییزی به نام جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو مشهور است. این محصول با پخش بو و ماندگاری فوق العاده بر تن شما می نشیند. گرمی و شیرینی این محصول برای قرارهای عاشقانه پاییزه شما بسیار مناسب خواهد بود. اگر عطرهای ادویه ای تند و تیز شما را محسور می کنند، از رایحه این محصول لذت خواهید برد.

Giorgio Armani Emporio Armani Stronger With You

7.جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو

عطر و بوی جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو ترکیبی از 4 نت اصلی است که در کنار هم قرار گرفته و این محصول را برای آقایان خوش پوش و باسلیقه آماده کرده اند. روایح میوه ای، چوبی، دریایی و… در ساختار این عطر به مشام رسیده و ترکیبات آن را جذاب تر جلوه می دهند. پخش بو و ماندگاری قابل توجه این محصول از خانه عطر سازی جورجیو آرمانی از مهمترین نقاط قوت آن به شمار می رود.

GIORGIO ARMANI Acqua Di Gio Absolu

جمع بندی

عطرهای محبوب پاییزی برای مردان با ویژگی های تکمیل کننده برای شرایط جوی فصل پاییز ارائه می شوند. این محصولات با ترکیباتی خاص و نت هایی شیرین و قدرتمند عرضه شده و آقایان جذاب را شیفته خود می کنند. شما می توانید با انتخاب عطر خود به سادگی بر دیگران تاثیر بگذارید؛ مشروط بر این که در انتخاب این محصولات هوشمندانه عمل کنید. عطرهای معرفی شده در این مطلب همگی از ترندهای دنیای عطرسازی بوده و از مشهورترین خانه های عطرسازی جهانی ارائه شده اند. این محصولات گذران روزهای پاییزی را برای مصرف کننده دلنشین تر خواهند کرد.

منبع این مقاله سایت scentgrail است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها