معرفی عطر, مقالات

معرفی 10 عطر برتر آمواج زنانه 2023

Amouage best perfume

برند معتبر آمواج ارائه دهنده مشهورترین عطرهای زنانه و مردانه است که هر یک از نت هایی طبیعی و اصیل تشکیل شده اند. مجموعه عطرهای این کمپانی بسیار فاخر طراحی شده اند و در میان عطرهای خاص سلطنتی دسته بندی می شوند. کلکسیون مردانه و زنانه محصولات این برند هر یک پرطرفدارترین عطرهای جهان را شامل می شوند. ویژگی بارز محصولات این کمپانی، به روز بودن ترکیبات بویایی آن ها، بسته بندی های شیک و خاص، ماندگاری طولانی مدت و پخش بوی قدرتمندی است که بر شهرت عطر و ادکلن های خانه عطرسازی آمواج می افزایند. در ادامه چندی از برترین محصولات زنانه این کمپانی را بررسی می کنیم.

  1. اپیک زنانه

    رایحه گل دار و دلپذیر عطر Amouage Epic Woman’s از ظرافت و حساسیت بالای خانم ها الهام گرفته شده است. در کنار این روایح عطر و بوی چوبی مشک و گایاک نیز به مشام می رسند که پارادوکسی عمیق در ساختار این عطر به وجود می آورند. در این میان دارچین و زیره و رز دمشق نیز به کار رفته اند. مشک و چوب صندل نیز در بخش های میانی این عطر خودنمایی می کنند.

  2. اپیک زنانه AMOUAGE Epic for Womenسان شاین زنانه

    یکی دیگر از بهترین های برند آمواج عطر Sunshine Women است که با رایحه ای محبوب در میان کالکشن تابستانی این برند خودنمایی می کند. روایح تند و تیره و شرقی این محصول با ادویه های سفید و دودی آن تلفیق شده و رایحه ای حیرت انگیز در این محصول به وجود آورده اند. این عطر سرشار از نت های گل دار و میوه ای است که استشمام آن را برای فصل های گرم سال مناسب تر می کنند. این نت های خاص نشاط و شادابی را در این فصول سال افزایش می دهند. درمنه و توت سیاه و یاس و وانیل نیز از اجزای مهم و اساسی رایحه این محصول به شمار می روند.
    سان شاین زنانه Amouage Sunshine

  3. هانر زنانه

    Honor Women محصول سال 2021 است و در میان عطرهای جدید آمواج دسته بندی می شود. رایحه آن ترکیبات گل دار بسیاری را در خود جای می دهد. این عطر لطیف و شیرین از محصولات اقتصادی این برند نیز به شمار می رود. در میان ترکیبات بویایی آن برگ ریواس و گشنیز از خاص ترین عصاره های گیاهی به شمار می روند. همچنین چرم و کندر و گاردنیا نیز در بخش هایی از لایه های بویایی هانر وومن به کار رفته اند که جذابیت خانم ها را بیشتر نمایان می کنند. هانر زنانه Amouage Honour

  4. اینترلود زنانه

    اگر به دنبال یک محصول خاص زنانه برای استفاده در فصل های سرد سال می گردید، بی شک Amouage Interlude Women یکی از ایده آل ترین انتخاب های زنانه خواهد بود. این محصول نت های پیچیده ای را در خود جای داده و به همین دلیل انتخاب خانم های سخت پسند و جاه طلب خواهد بود. روایح خاص پرتقال و گردو و عسل، در کنار چرم و چوب اگار دست به دست هم می دهند تا اعتماد به نفس خانم ها را چندین برابر کنند. این محصول برای پوشیدن در شب و روز مناسب خواهد بود.
    اینترلود زنانه Amouage Interlude

  5. آمواج گلد زنانه

    Amouage Gold Women یکی از عطرهای فوق العاده قوی خانه عطرسازی آمواج است که با عطر و بویی گل دار طراحی شده است. دیزاین جذاب این عطر خاص با استفاده از نت های مشک و گلی توجه همه را جلب می کند. اما نقطه قوت بارز این عطر، استفاده از روکش طلا در بسته بندی این محصول است. کندر و رز و یاس و زنبق از اجزای اساسی تشکیل دهنده لایه های بویایی این محصول هستند که در سر تا سر این عطر خودنمایی می کنند. در این میان عطر و بوی چوب صندل و سیوه نیز استشمام شده و مهر پایانی عطر گلد را بر آن حکاکی می کنند.
    گلد زنانه Amouage Gold

  6. آمواج رفلکشن زنانه

    کسانی که برای اولین بار رایحه رفلکشن را استشمام کرده اند آن را با چند واژه توصیف می کنند؛ لطیف، مطبوع و ماندگار. این محصول زنانه با برگ های سبز گرمسیری و بنفشه آبی دیزاین شده و در بخش های میانی آن گل های یاس و یلانگ یلانگ به مشام می رسند. سپس در بخش پایانی مشک و چوب سدر و عنبر آغاز به کار کرده و جذابیت این محصول زنانه را بیشتر می کنند. AMOUAGE Reflection Women  مخصوص صبح های مه آلود پاییزی است و شادی و آرامش را برای پوشنده به ارمغان می آورد.
    رفلکشن زنانه Amouage Reflection Woman

  7. آمواج دیا زنانه

    روایح گل دار و پودری همیشه در میان خانم ها محبوبیت داشته اند. به همین خاطر دیا از برند آمواج یک انتخاب ناب برای خانم های با سلیقه است. پیچیدگی خاص و منحصر به فرد این عطر برای میهمانی های شبانه بسیار مناسب خواهد بود. AMOUAGE Dia Woman ترکیبی از اصالت هنر عطرسازی کشور فرانسه و ابهت و شکوه آن در کشور عمان است. از نت های قالب این عطر می توان به عطر و بوی ترخون و مریم گلی در ابتدا و روایح کندر و وانیل در بخش پایانی اشاره کرد.
    دیا زنانه Amouage Dia

  8. ممویر وومن

    بوی تند و غنی این عطر شما را به حالت خلسه می کشاند! این محصول ناب زنانه با بویی آرام شناخته می شود. در عین حال حالتی اغوا کننده در اطرافیان شما به وجود می آورد. استفاده از هل و نارنگی ماندارین در کنار فلفل های صورتی ترکیب جذابی در ابتدای AMOUAGE Memoir Women به وجود می آورد. همچنین در بخش های میانی آن عطر و بویی از رز و کندر و میخک استشمام می شود. در بخش پایان نیز مشک و چرم و خزه بلوط مصرف کننده را محسور می کند.
    ممویر زنانه Amouage Memoir

  9. آمواج سیل زنانه

    در این عطر زنانه آمواج نیز مجموعه ای از نت های گل دار در کنار هم قرار گرفته اند. روایح شیرین کوکتلی در این محصول در کنار نت های شاداب و دل انگیز آن توجه هر مخاطبی را جلب می کنند. در این میان گل دار برگ بنفشه و نیلوفر آبی نیز از جذابیت های مهم AMOUAGE Ciel Woman به شمار می روند. در این رایحه ترکیبات چوبی نیز نقش موثری ایفا می کنند. از میان آن ها می توان به بخور سدر و مشک و چوب صندل اشاره کرد.
    سیل زنانه Amouage Ciel

  10. لیریک زنانه

    در میان عطرهای پاییزی آمواج، لیریک همیشه یکی از بهترین انتخاب ها بوده است. خانم های جذاب در فصل پاییز علاوه بر استفاده از لباس های خاص پاییزی، همیشه از یک عطر مخصوص نیز استفاده می کنند. AMOUAGE Lyric Image در برگیرنده نت های ترنج و هل تند است که احساسی عارفانه در ابتدای این عطر به وجود می آورند. در قلب این رایحه شاهد هنرنمایی گل یلانگ یلانگ و گل شمعدانی خواهیم بود. سپس در بخش پایانی چوب صندل و دانه تونکا آشکار می شوند که حسن ختامی در این محصول از آمواج به وجود می آورند.
    لیریک زنانه Amouage Lyric

جمع بندی

اگر شما هم به کلکسیون جذاب خانه عطرسازی آمواج علاقه دارید، در این مطلب می توانید برخی از محبوب ترین های این کمپانی را بیابید و انتخابی ایده آل برای عطر روزانه خود داشته باشید. مجموعه عطرهای زنانه آمواج برای همه فصل های سال پیشنهاداتی دارند. عطرهای این مجموعه هر یک توصیفی از شخصیت های جذاب زنان را ارائه می دهند. به همین خاطر برای انتخاب هر یک باید به ویژگی های شخصیتی خود نیز دقت داشته باشید. عطرهای لوکس و فاخر آمواج در کشور ما نیز جایگاه ویژه ای داشته و طرفداران بی شماری دارند. این عطرها بهترین هدیه برای خانم محبوبتان خواهند بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها