معرفی عطر, مقالات

11 عطر محبوب پاییزی برای بانوان

عطر پاییزه زنانه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

عطر محبوب پاییزی برای زنان ویژگی های منحصر به فردی دارد که حال و هوای پاییزی را لذت بخش تر خواهد کرد. با شروع فصل پاییز، عطر و بوی مورد استفاده خانم ها رنگ و جلای دیگری به خود می گیرد. پاییز زمان مناسبی برای ایجاد تنوع در روایح روزانه خانم ها است. این عطرها با عمق بیشتر و روایح تند و تیزتری انتخاب می شوند. به این ترتیب برای یک فصل سرد بسیار مناسب خواهند بود.

معرفی برترین عطرهای پاییزی برای زنان

عطر های مخصوص فصل پاییز با ویژگی ها و مشخصه های به خصوصی در دسترس خانم ها قرار می گیرند. این عطرها با قدرت و ماندگاری بیشتری ارائه می شوند. به همین خاطر ماندگاری آن ها در روزها سرد و آب و هوای سوزناک این فصل مناسب خواهد بود. انواع روایح خاکی، شرقی و ادویه ای در ساختار این عطرها به کار رفته اند و هر یک حال و هوای شما را دگرگون می کنند. این عطرها خلق و خو و سبک زندگی شما را آشکار خواهند کرد. پس باید در انتخاب هر یک دقت بالایی به عمل آورید. برخی از محبوب ترین انواع عطر محبوب پاییزی برای زنان را معرفی می کنیم:

  1. Black Opium

    این رایحه مست کننده زنانه برای شب های سرد پاییزی بهترین انتخاب خواهد بود. شیرینی وانیل و تلخی نت های قهوه در این عطر پاییزی رایحه ای اعجاب انگیز در آن به وجود آورده است. این عطر محبوب پاییزی برای زنان برای میهمانی های فصل پاییز مناسب تر خواهد بود و عطر و بویی مجلسی و مجلل به همراه دارد. بلک اپیوم قرارهای ملااقات عاشقانه شما را رومانتیک تر کرده و نوعی جاذبه خاص برای خانم ها و آقایان به وجود می آورد.

    سن لورن بلک اوپیوم اپیوم مشکی

  2. Lancôme Idôle Eau de Parfum

    اگر از عطرهای گل دار لذت می برید، بی شک Lancôme Idôle Eau de Parfum انتخابی جذاب برای این روزهای سرد خواهد بود. روایح گل های رز مخمل در ترکیب با عطر یاس، معجزه این عطر را افزایش می دهد. احساس آرامش بخش مشک سفید نیز بر ساختار این رایحه تاثیر مثبت داشته است.

    آیدول Lancome Idole

  3. Yves Saint Laurent Libre

    این عطر پاییزه زنانه مجموعه ای از شادابی و نشاط و آرامش است که این فصل را لذت بخش تر می کند. لیبره ترکیبی از روایح اسطوخودوس، شکوفه های پرتقال، آکوردهای مشک و… است و انتخابی عالی برای مراسمات رسمی خانم ها خواهد بود.

  4. سن لورن لیبره لیبر Yves Saint Laurent

    Tom Ford Velvet Orchid

    یکی دیگر از عطرهای محبوب زنان برای فصل پاییز Tom Ford Velvet Orchid است که با نت های عسلی و عطر و بوی ارکیده مخملی استشمام می شود. هاله گرم و شیرین این عطر خاص زنانه برای فصل پاییز بسیار مناسب خواهد بود.

  5. فورد ولوت ارکید Tom Ford Velvet Orchid

    Byredo Black Saffron

    زعفران سیاه بایردو نیز یکی از جذاب ترین انتخاب های پاییزی برای خانم ها به شمار می رود. بنفشه سیاه، چرم و زعفران از اساسی ترین لایه های بویایی بایردو به شمار می روند. استشمام این رایحه اعتماد به نفس خانم ها را به شدت افزایش می دهد.

  6. بلک سفرون BYREDO Black Saffron

    Frédéric Malle Portrait of a Lady

    این عطر خاص زنانه ماهیت فصل پاییز را بیشتر منعکس می کند. عطر و بوی رز ترکی و نعناع هندی و چوب های صندل در این عطر زنانه خودنمایی می کنند. پورتریت آف لیدی قدرت زنانگی خانم ها را در فضا منعکس می کند. با استفاده از آن قرارهای رسمی و شام های رمانتیک و عاشقانه شما مجلل تر برگزار می شوند.

    مال پورتریت آف لیدی Frederic Malle Portrait of

  7. Le Labo Santal 33

    اگر به دنبال یک عطر محبوب پاییزی برای زنان می گردید، Le Labo Santal 33 انتخابی ایده آل به شمار می رود. این محصول سرشار از نت های هل، سدر، چوب صندل و روایح تند و تیز پاییزی است. این عطر علاوه بر خانم ها در میان برخی از آقایان نیز جذابیت دارد. نت های جذاب این عطر روایحی ادویه ای و دودی را در فضا منعکس می کنند.

  8. 33 له لابو سانتال 33 LE

    Alien by Thierry Mugler

    در میان روایح پاییزی، بیگانه از تیری موگلر نیز یک محصول ایده آل است. نت های جذاب صندل و سدر و هل این محصول تک جنسیتی را با ساختاری اغوا  کننده همراه کرده است. با شنیدن عطر و بوی آن وارد یک جنگل سرسبز خواهید شد که در هر نقطه از آن نت هایی طبیعی به مشام می رسند. رایحه هل تند در Alien by Thierry Mugler تجربه بویایی فراموش نشدنی در این عطر به وجود آورده است.

    الین موگلر اصل (آلین موگلر)

    الین موگلر اصل (آلین موگلر)

  9. Dior Hypnotic Poison

    Dior Hypnotic Poison یک عطر فریبنده و جذاب است که با پوشیدن آن فضا را محسور خود خواهید کرد. روایح بادام و یاس، احساسی نشاط آور در این عطر محبوب پاییزی برای زنان به وجود آورده اند. هاله گرم این عطر برای شب های سرد پاییزی بسیار مناسب خواهد بود.

  10. هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم Dior Hypnotic Poison EDP

    Bottega Veneta

    بوتگا وانتا یک دسته گل پاییزی را تقدیم خانم ها خواهد کرد. این عطر با فلفل های صورتی، روایح ادویه ای و گل دار تزیین شده است. ظرافت زردآلو شیرین نیز در ساختار این عطر خودنمایی می کند. این عطر برای عروسی های پاییزی بسیار مناسب خواهد بود.

  11. ونتا نات BOTTEGA VENETA Knot

    Marc Jacob Perfect

    مارس برای زنان با اعتماد به نفس طراحی شده است. این عطر خاص عطر و بویی از گل ها و گلبرگ ها را در فضا منتشر می کند. عطر یاس و گل نرگس از مهمترین اجزای تشکیل دهنده این عطر به شمار می روند. این عطر برای همه فصل های سال قابل استفاده است. اما پوشیدن آن در فصل های سرد سال بسیار لذت بخش تر خواهد بود. این عطر برای خانم هایی که به رایحه باطراوت گل ها علاقه دارند، بهترین انتخاب خواهد بود.

جاکوبز پرفکت MARC JACOBS Perfect

جمع بندی

در این بخش در رابطه با انواع عطر محبوب پاییزی برای زنان آشنا شدید. هر یک از این روایح برای خانم های امروزی بسیار جذابیت داشته و از برترین برندهای جهانی ارائه می شوند. این عطرها حال و هوای پاییزی شما را بهبود می بخشند. با استفاده از یک رایحه ایده آل در فصل پاییز، حتی سوز و سرمای این فصل نیز لذت بخش خواهد بود. برای انتخاب این عطر مناسب پاییزی باید به سلیقه شخصی خود نیز دقت داشته و بر این اساس یک محصول مناسب انتخاب کنید تا از استشمام آن بیشتر لذت ببرید.

همچنین بخوانید: 12 رایحه ای که سبب افزایش بازدهی و تمرکز شما می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها