معرفی عطر

ادکلن تلخ چیست؟ | 8 عطر به یاد ماندنی با رایحه تلخ و خنک

19 copy e1713430303280
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مقدمه

سرزمین جادویی عطرها، هزاران رایحه تلخ و شیرین را در بر می گیرد. ترکیبات اسرارآمیز هر عطر در نهایت به رایحه ای می رسد که آن را استشمام می کنیم. ترکیبات هنرمندانه عطرها نشات گرفته از هنر و خلاقیت عطرسازان بوده و در نهایت طعم و طبع رایحه نهایی را مشخص می کنند. انواع رایحه تلخ و خنک در میان محبوب ترین گروه های بویایی به ویژه برای آقایان قرار می گیرند. امروزه خانم ها هم از این ترکیبات لذت می برند. بسیاری از عطر و ادکلن های مردانه و زنانه با به کارگیری نت های تلخ و خنک تولید می شوند. با هم نگاهی به محبوب ترین عطر و ادکلن های تلخ و خنک می اندازیم.

منظور از رایحه تلخ چیست؟

نت های تلخ در یک عطر، طعم و احساس تلخی به وجود می آورد. این روایح با ترکیب برخی نت های ادویه ای و گیاهی با ساختار اصلی عطر مورد نظر ایجاد می شوند. نت های تند و تیز ریشه درختان در ایجاد چنین روایحی تاثیرگذار هستند. تلخی این روایح اذیت کننده نیست و برای پوشنده جذابیت زیادی دارد. این عطرها بهترین گزینه برای استفاده در مکان های رسمی و جلسات اداری محسوب می شوند. با پوشیدن آن ها شخصیت شما کاریزماتیک و جدی به نظر می رسد.
در میان نت های تلخ عطر و ادکلن، رایحه قهوه، نعناع، دارچین، میخک و… بیشتر مورد توجه هستند. در ساختار لایه های بویایی محبوب ترین عطرهای دنیا از این روایح استفاده می شود که مصرف کننده را به وجد می آورد. اغلب عطرهای تلخ، رایحه سنگینی دارند و استفاده از آن ها در فصل تابستان توصیه نمی شود. البته ترکیب نت های خنک در کنار این روایح، ساختار عطر را معتدل تر می کند.

به یاد ماندنی ترین عطرها با رایحه تلخ و خنک

تصویری که از عطرهای تلخ در ذهن ها تداعی می شود، حال و هوای رسمی و متمرکز یک مرد جذاب و خوشتیپ است که در یک رویداد مهم و حساس با جذبه به بحث و گفت و گو می پردازد. این تصویر جذاب همواره در ذهن ها باقی می ماند. به همین خاطر عطرهای تلخ همیشه در میان به یاد ماندنی ترین ها دسته بندی می شوند. در این بخش با برخی از پرفروش ترین عطرهای تلخ و خنک مردانه و زنانه آشنا می شویم.

1.Lalique Encre Noire (لالیک انکر نویر)

رایحه چوبی و فوق العاده Lalique Encre Noire همه توجه ها را به خود جلب می کند. این عطر در گروه بویایی آروماتیک چوبی یک انتخاب ویژه برای آقایان مدرن امروزی محسوب می شود. احساس اولیه آن، نت های جذاب چوب سرو را در بر می گیرد. در ادامه نت های خس خس به هارمونی عجیب لالیک انکر نویر اضافه می شوند و حالت روحانی و معنوی آن را دوچندان می کند.

Lalique Encre Noire

2.Bleu de Chanel (شنل بلو، عطر شیک مردانه)

بی شک شنل بلو یکی از پرفروش ترین عطرهای تلخ مردانه است که با بسته بندی فاخر خود توجه همه آقایان را جلب می کند. در این عطر مجموعه ای از روایح چوبی با طعمی تلخ به کار رفته اند و ساختاری جذاب و کلاسیک به آن بخشیده اند. عطر و بوی آن خلسه ای به یاد ماندنی برای آقایان خلق می کند. روایح دودی و ادویه هایی مانند زنجبیل و فلفل های صوتری از عناصر مهم شنل بلو محسوب می شوند. شنل بلو با خط بویی دلفریب طراحی شده تا ساعت ها بر روی لباس شما باقی می ماند.

bleu de chanel

3.paco rabanne Invictus (پاکو رابان اینویکتوس)

در میان انواع عطرهای تلخ و خنک مردانه، پاکو رابان اینویکتوس حرف زیادی برای گفتن دارد! رایحه این عطر اسپانیایی، انواع نت های آبزی و چوبی را در بر می گیرد که شخصیت آقایان را جسور و پر شور نشان می دهد. نت های ترش و خنک پاکو رابان اینویکتوس در کنار رایحه یاس معتدل می شوند و انتخابی جذاب برای سفرهای تابستانی شما به شمار می روند. استفاده از گل خشک برگبو در رایحه این عطر سحرآمیز تلفیقی جذاب در میان نت های میوه ای اینویکتوس به وجود آورده است.

Invictus paco rabanne

4.Issey Miyake L`Eau Majeure d’Issey (ایسی میاکه لئو ماجور د ایسه)

این عطر برخواسته از فرهنگ و سنن ژاپنی است و با رایحه تلخ و خنک خود در میان محبوب ترین عطرهای مردانه قرار می گیرد. عطر و بوی آن برای آقایان میانسال بسیار مناسب است و اعتدال و میانه روی را گوشزد می کند! در ساختار آن از نت های چوبی در کنار نت های ترنج و کشمیر استفاده شده است که ساختار آن را دلفریب و جذاب می کنند. عطر ایسی میاکه لئو ماجور د ایسه بسیار پرطراوت است و شور و حال زندگی را به شما هدیه می دهد. در رایحه آن از عطر بوی دریا نیز استفاده شده که شخصیتی فوق العاده برای ایسی میاکه لئو ماجور د ایسه به وجود می آورد.

LEau Majeure dIssey

5.Boss Woman Hugo Boss (هوگو بوس وومن)

عطرهای تلخ زنانه همیشه در میان محبوب ترین ها جای داشته اند. در این میان هوگو بوس وومن یک انتخاب جذاب برای استفاده در فصل تابستان است. رایحه شاداب این عطر با نت های گل فام و میوه ای تزیین شده است. عطر و بوی نارنگی های ماندارین در کنار انبه ترکیبات بخش اولیه هوگو بوس وومن را تشکیل می دهند. سپس در بخش میانی، لایه های گل دار آن خودنمایی می کنند. در این بخش رقصی از برگ بنفشه و فریزیا فضا را در بر می گیرد. این روایح جای خود را به عطر سدر و صندل سفید می دهند. این عطر انتخابی جذاب برای میهمانی های شبانه تابستانی خواهد بود.

Boss Woman Hugo Boss

6.jennifer lopez Deseo for women (جنیفر لوپز دسئو)

در نگاه اول ظاهر جذاب این عطر زنانه توجه شما را به خود جلب می کند. کمپانی جنیفر لوپز در سال های اخیر چندین عطر موفق ارائه کرده است. روایح گل فام و چوبی در کنار نت های مشک اندود بخش مهمی از عطر و بوی این محصول را تشکیل می دهند. در بخش هایی از آن ترکیب گل ابریشم و شمعدانی در کنار خیزران و فریزیا به مشام می رسد که لایه هایی جذاب برای جنیفر لوپز دسئو به وجود می آورند.

Jennifer Lopez Deseo

7.Calvin Klein Truth for Men (سی کی تروث)

رایحه شرقی و چوبی سی کی تروث برای روزهای گرم تابستانی ارائه شده است. این عطر تلخ و خنک با نت های چوب خیزران و شبدر دیزاین شده و عطر و بویی دوست داشتنی در فضا می پراکند. در لایه های بویایی آن ترکیبی از گل های سوسن و شکوفه های ابریشم نیز به مشام می رسند. سی کی تروت یک عطر ایده آل تلخ و خنک با رایحه ای به یاد ماندنی برای خانم های خاص پسند است.

Truth for Men

8.ISSEY MIYAKE L’Eau d’Issey Pivoine (عطر ژاپنی ایسی میاکه)

ایسی میاکه، عطری برای زنان جسور است؛ در لایه های بویایی آن ترکیباتی از گل پنجه مریم، خربزه و لاله مردابی به کار رفته اند که ساختار آن را خاص و دلفریب می کنند. در بخش هایی از آن نت های مشکی آن به مشام می رسد که تلخی آن را تشدید می کنند. در ایسی میاکه لئو د ایسی پیوین روایح چوبی بخش مهمی را در بر می گیرند و تلخی عطر آن را به وجود می آورند.

LEau dIssey Pivoine

جمع بندی

در این بخش چند پیشنهاد ایده آل در میان عطرهای تلخ و خنک را معرفی کردیم که برای خانم ها و آقایان امروزی جذابیت دارند. این عطرهای به یاد ماندنی، همه توجه ها را به سوی شما جلب می کنند. با پوشیدن آن ها احساس غرور و جسارت شما بیشتر منعکس می شود. عطرهای تلخ و خنک طراوت و شادابی روزهای گرم تابستان را چند برابر می کنند و روحیه ای شاداب و معتدل برای شما به وجود می آورند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها