آموزش

عطر مناسب برای تیپ شخصیتی افراد درونگرا و برونگرا

عطر بر اساس تیپ شخصیتی درون گرا و برون گرا

همیشه در یافتن عطری که با ذائقه شما مطابقت دارد یک اشتیاق منحصر به فرد وجود خواهد داشت. اما تشخیص و انتخاب آن دشوار است، و شاید این امر به دلیل عطرهای زیادی ست که انتخاب می کنید، یا شاید به دلیل ترس از تکرار آن عطر می باشد. شاید هم دلیل این دشواری در انتخاب این است که نویسندگان و مفسران اغلب عطرها را به شیوه های شاعرانه توصیف می کنند، که فقط سازنده و فروشنده می توانند آن را درک کنند. در این گزارش به راهنمای انتخاب عطر مناسب برای تیپ شخصیتی افراد درونگرا و برونگرا می پردازیم.
انتخاب انواع عطر و ادکلن به عنوان بخشی از تیپ شخصیتی افراد، جزیی از زیبایی یا کیفیت یک فرد محسوب می شود. عطر می تواند احساسات را در انسان برانگیزد، خاطره ای را به انسان یادآوری کند و یا حتی به روشی بسیار ساده احساس خوبی را در فرد ایجاد کند و بوی خوبی به او بدهد.
امروزه در دنیا هزاران نوع مختلف از این عطر و ادکلن های خوشبو وجود دارد که در بازار کشورهای مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد. به لطف بازاریابی جدید، برندهای جدید و طراحان خلاق، امروزه افراد بیشتری به این صنعت جذب می شوند و این عطرها را با سلیقه های مختلف انتخاب می کنند.

خرید عطر بر اساس تیپ شخصیتی افراد

عطر سفیر پنهان و نامرئی هر فرد است. مهم است که عطری که استفاده می کنید، احساسات خاصی را به اطرافتان منتقل کند. این احساس می تواند احساس امنیت، آرامش، نزدیکی و حتی ترس باشد. علاوه بر این، بو شخصیت شما را آشکار می کند. چه بذله گو باشید و چه یک فرد جدی، در انتخاب عطری که استفاده می کنید مشهود است.
در این مقاله انواع عطرهای مناسب برای افراد درونگرا و برونگرا را بسته به کاربردشان به طور کامل بررسی می کنیم. پس از مطالعه این مقاله، هر فردی با هر سطحی از تجربه عطر و ادکلن می تواند با در نظر گرفتن تیپ شخصیتی خود، از این اطلاعات به عنوان راهنمای کامل خرید عطر برای افراد برونگرا و درونگرا استفاده کند.

انتخاب عطر بر اساس تیپ شخصیتی افراد درون گرا و برون گرا

انتخاب عطر بر اساس تیپ شخصیتی افراد

کدام عطر برای تیپ شخصیتی شما مناسب می باشد؟

رایحه چیزی است که شما برای بیان شخصیت خود انتخاب می کنید و می خواهید مردم شما را با آن به خاطر بسپارند. درک این موضوع که عطر مناسب برای افراد درونگرا و برونگرا کدام است و مردم چه نوع عطری می زنند، چرا آن را می زنند و چگونه عطری را برای کسی به عنوان هدیه انتخاب کنیم، می تواند در انتخاب عطر کمک زیادی به شما کند.
انتخاب و خرید عطر برای یکی از عزیزان این روزها به یک کار سخت تبدیل شده است. و ما این را پارادوکس انتخاب می نامیم. البته ما انتخاب های زیادی داریم. اینجاست که روانشناسی بویایی به کمک ما می آید، چه بخواهید برای دیگران عطر بخرید و چه بخواهید عطری متناسب با تیپ شخصیتی خود بخرید.

عطر مناسب برای تیپ شخصیتی افراد درونگرا

درونگراها عطرهای ملایم تری را ترجیح می دهند. این افراد عاشق عطرهایی مانند شمعدانی، یاس و مریم گلی هستند. آن ها همیشه رایحه های گلی را انتخاب نمی کنند، و معمولا از رایحه های خیلی قوی نیز استفاده نمی کنند. عطرهای پیشنهادی مردانه Eua de Gingembre توسط Roger and Gallet و عطر Godgirl اثر Carolina Herrera هستند.
یکی دیگر از عطرهای مناسب برای افراد درونگرا، دیزی دریم است. این عطر محصولی خوشبو و عالی است، و برای افراد درونگرا با اعتماد به نفس کم بسیار مناسب است. عطر دِیزی دریم محصولی از شرکت ژاکوب نسخه ی تازه ای از خانواده عطرهای دزی می باشد. یکی از ویژگی های خاص در مورد این اسانس این است که بوی این عطر، بوی شیرین آن بدون دلزدگی است.
رایحه ی ابتدایی این عطر، از میوه هایی مانند گروپ فروپ، توت سیاه و گلابی بوده و با مقدار کمی رایحه یاس و ویستریای آبی و لیچی ترکیب شده است. خرید این عطر برای افراد درونگرا، بدون شک بهترین انتخاب است.

نحوه انتخاب عطر برای تیپ شخصیتی افراد برونگرا

اگر شریک زندگی شما فردی است که بیشتر وقت خود را در مهمانی ها و با دوستان خود می گذراند، باید بگویم که شما با فردی برون گرا سر و کار دارید. با این حال، اگر به دنبال عطر مناسب برای تیپ شخصیتی افراد برونگرا هستید، نام عطر «نیروانا وایت» را از خانواده «الیزابت جاماس» در نظر بگیرید. این عطر ترکیبی از یاس و مشک است. و بدون شک بهترین هدیه برای افراد با اعتماد به نفس بالاست.
رایحه های شیرین و ملایم عطر برای افراد درونگرا مناسب نیست. برای این تیپ شخصیتی باید به دنبال نت های قوی باشید. بوی زنجبیل، نعناع هندی و ادویه ها، و عموماً عطرهای مبتنی بر اسانس های روغنی برای این افراد مناسب است.
افراد برونگرا نه تنها عطرهای متفاوتی را ترجیح می دهند، بلکه در مورد عطر زدن نیز افراد متفاوتی هستند. آن ها آزادانه تر از افراد درونگرا عطر می زنند تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند. عطری که برای این افراد توصیه می شود، رایحه ای گیاهی Lancome’s La Vie Est Belle است. یا عطر Si Passione جورجیو آرمانی که در بین عطرهای زنانه بسیار محبوب است، با نت های نعناع هندی و ترنج و نت های معطر وانیل.

عطر افراد درون گرا و برون گرا

عطر افراد درون گرا و برون گرا

نت های تلخ، عطر مناسب افراد درونگرا

اغلب افراد مصمم، سخت کوش و پایدار از عطرهایی با بوی تند و تلخ استفاده می کنند. مواجهه با مشکلات و تسلیم نشدن از ویژگی های این افراد است. به عنوان مثال، مدیران از عطرهای قوی استفاده می کنند. دوستداران عطرهای تلخ چندان صمیمی نیستند و با دیگران به صورت جدی برخورد می کنند. پس سعی کنید در صحبت های خود با آن ها حد و مرزی را رعایت کنید تا به طور تصادفی آن ها را ناراحت نکنید.
اگر می خواهید عطر مناسب برای افراد درونگرا بخرید، روی عطرهای تلخ یا تند تمرکز کنید. زیرا او قطعا از انتخاب شما استقبال می کند. اگر به دنبال یک عطر مردانه تلخ هستید، خرید عطر مردانه کرید اونتوس را به شما توصیه می کنیم. ساده ترین راه برای تشخیص ادکلن های تلخ، رنگ شیشه آن ها می باشد. غالبا این ادکلن ها شیشه ای تیره دارند. قهوه، چرم و تنباکو نت های تلخ اصلی هستند.

نت های گرم، عطرهای مناسب برای افراد برونگرا

مردم خوش برخورد و مهمان نواز از عطرهای گرم استفاده می کنند. طرفداران نت های گرم مردمانی صمیمی هستند و شما می توانید از صمیمیت و معاشرت آن ها نهایت لذت را ببرید. همچنین کسانی که این عطرها را دوست دارند، مشاوران خوبی خواهند بود. حس منحصر به فرد دوستی آن ها هرگز اجازه نمی دهد از صحبت کردن با آن ها خسته شوید. نت های گرم را می توان به وفور در عطرهای مناسب افراد برونگرا یافت. زیرا در بیشتر موارد، نت های گرم حس راحتی و صمیمیت را بین افراد در جلسات ترویج می کند.

نکاتی برای انتخاب عطر بر اساس تیپ شخصیتی افراد

عطری که انتخاب می کنید همیشه چیزی در مورد شما می گوید. به همین دلیل برخی عطر را سفیر پنهان و نامرئی هر فرد می دانند که شخصیت خود را به دیگران عرضه می کند. عطری که انتخاب می کنید از یک طرف نوعی جواهرات نامرئی است که لباس شما را برای دیگران جذاب تر می کند و از طرف دیگر احساسات درونی شما را به دیگران نشان می دهد. بنابراین انتخاب عطر مناسب برای افراد درونگرا و برونگرا آسان نیست و هر شخصیت دلایل خاصی برای انتخاب عطر مورد علاقه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *