آموزش, مقالات

نکاتی که باید هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه به آن توجه کنیم

هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه به چه مواردی توجه نماییم؟

در این مقاله در رابطه با نکات و مواردی که باید در هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه برای خانم ها رعایت شود می پردازیم و شما را با تمامی این موارد آشنا می کنیم.

خرید عطر و ادکلن زنانه در دنیای امروز به یک امر بسیار مهم مبدل شده است و بسیاری از خانم ها به شیوه انتخاب هر یک از این عطر و ادکلن ها اهمیت می دهند. هر عطر زنانه باید رایحه ای منحصر به فرد داشته باشد تا افراد با استشمام آن به یاد بانویی که از آن استفاده می کند، بیفتند. از این رو اگر قصد تهیه یک عطر مناسب به عنوان هدیه برای دختر مورد علاقه خود را دارید، باید برخی پارامترها را در این زمینه مد نظر قرار دهید.

خرید عطر و ادکلن زنانه باید بر مبنای برخی اصول اولیه انجام شود. شاید جالب باشد که بدانید حتی فصل و آب و هوایی که در آن زندگی می کنید نیز انتخاب عطر شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

نکات مهم خرید عطر و ادکلن زنانه

برای خرید این کالاها در وهله اول باید به سلیقه شخصی خود توجه کنید؛ باید دید آیا عطری که انتخاب می کنید، حال و هوای شما را بهتر می کند و تاثیر مثبتی بر روحیه شما دارد یا خیر؟ عطرها دسته بندی های بسیاری دارند. هر یک از طبقه بندی های عطرها و روایح موجود به عنوان یک گروه بویایی طبقه بندی می شوند. هر بانویی با توجه به خصوصیات فردی و ویژگی های روحی و اخلاقی، از یکی از این گروه های بویایی لذت می برد. در زیر به برخی از گروه های بویایی مورد پسند خانم ها اشاره می کنیم:

  • گروه بویایی گل فام

    خرید عطر و ادکلن زنانه از این گروه بویایی بسیار متداول است. هر خانمی از روایح ملایم و گلی که روح او را می نوازد، لذت می برد. اگر می خواهید، برای یک خانم عطر هدیه ببرید، نت های گل فام بهترین انتخاب برای شما است. چرا که این عطرها اغلب مورد پسند خانم ها واقع می شوند. این روایح بسیار رمانتیک هستند و برای همه فصول نیز قابل استفاده می باشند. با استفاده از یک عطر گل فام تشکیل شده از روایح گل رز، یاسمن، نیلوفر، بنفشه و… وقار و جذابیت زنانه شما چندین برابر خواهد شد.

    خرید عطر و ادکلن زنانه

    خرید ادکلن زنانه

  • گروه بویایی ادویه ای

    خرید عطر و ادکلن زنانه برای خانم هایی که روحیه ماجراجویی دارند، بسیار مناسب است. این خانم ها با استشمام این قبیل نت ها هیجان زده خواهند شد! انتخاب این نت های بویایی برای آب و هوای سرد بسیار لذت بخش خواهد بود و گرمای وجودی شما را بیشتر می کند. روایح پر شور و حرارتی مانند زنجبیل، فلفل، فلفل های صورتی، هل، دارچین و… در این گروه جای می گیرند. این روایح روحیه با جسارت شما را آشکار خواهند کرد.

  • گروه بویایی مشک اندود

    خرید عطر و ادکلن زنانه برای خانم های شیک پوش از گروه بویایی مشک اندود نیز متداول است. این روایح برای خانم های خوش استایلی که به پوشش خود اهمیت می دهند، بسیار مناسب است. تصور کنید به یک میهمانی زمستانه دعوت شده اید؛ به همراه بوت های چرمی و پالتوی شیک بلند خود از یک عطر مشک اندود با طعم و حس شیرین استفاده کرده اید! بی شک جذابیت شما در این مجلس زبان زد همه خواهد شد. روایح مشک و انبر، کهربا، عود و… در این گروه بویایی مشام می نوازند.

  • گروه بویایی چوبی

    خانم های مرموز عاشق روایح چوبی می شوند. این روایح گرم، شیرینی خاطرات شما را یادآوری می کنند. چوب درختان سدر و صندل در این روایح خودنمایی کرده و جسارت شما را نمایان می کنند.. برای خرید و پخش عطر و ادکلن زنانه حتما روایح چوبین را نیز تست کنید.
    Woody scent

  • گروه بویایی مرکباتی

    شما می توانید، با استفاده از نت های مرکباتی در عطر و ادکلن های خود، روزهای تابستانی خود را با شور و نشاط بیشتری بگذرانید. این عطرها نشان از اعتماد به نفس شما خواهند داشت. با استفاده از آن ها جسارت و سرزندگی خود را بیشتر نمایان خواهید کرد. این عطرهای فانتزی برای دخترخانم های جوان بهترین انتخاب محسوب می شوند و با روحیه آن ها عجین خواهند شد. به علاوه شیرینی برخی از روایح مرکباتی، روحیه لطیف و زنانه شما را نیز به رخ می کشد. این روایح سرشار از نت های میوه ای مانند لیمو، نارنگی های ماندارین، پرتقال، گریپ فروت و… هستند.

  • گروه بویایی آبزی

    خرید عطر و ادکلن زنانه آبزی برای خانم های اسپرت انتخاب مناسبی است. این گروه بویایی جذاب بسیار خاص و منحصر به فرد است و برخی از خانم های کژوال از آن لذت می برند. استفاده و خرید عطر زنانه شما را به یاد امواج خروشان دریایی می اندازد و لحظاتی دریایی برای شما خلق خواهد کرد. عطرهای خنک آبزی حس و حال شادی را برای شما به ارمغان می آورند.

خرید عطر و ادکلن زنانه

خرید عطر زنانه

ویژگی های مهم یک عطر خوب زنانه

خرید ادکلن زنانه باید با در نظر گرفتن ویژگی های هر یک از این روایح انجام شود. در این زمینه یک نکته کلیدی، اصل بودن عطر مورد نظر است. در صورتی که عطر شما فاقد این ویژگی باشد، بی شک حس و حال مورد نظر را به همراه نخواهد داشت و شما را به نتیجه دلخواه نمی رساند. به علاوه بسیاری از خانم ها به بیماری هایی مانند آلرژی و حساسیت مبتلا هستند و استفاده از انواع عطرهای نامرغوب و کپی حال آن ها را بدتر می کند. فاکتورهای عمومی خرید عطر و ادکلن مانند ماندگاری بالا، پخش بوی مناسب، غلظت اسانس به کار رفته و… در این زمینه نیز مورد توجه قرار می گیرند. اما برای خرید یک عطر مناسب برای یک بانو، موارد مهمتری مد نظر هستند.

به رایحه های آشنا پایبند باشید!

این که در خرید عطر و ادکلن زنانه، خلاقیت به خرج دهید، از اهمیت بالایی برخوردار است. اما این خلاقیت باید با در نظر گرفتن روایح آشنا باشد. یعنی نباید از عطرهای خیلی عجیب و غریب استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که حس بویایی افراد با اعماق مغز آن ها در ارتباط است و بر این بخش از بدن اطرافیان شما در ارتباط خواهد بود. بنابراین باید از یک رایحه آشناتر استفاده کنید. به علاوه اگر برای یک خانم عطر هدیه می گیرید، باید به روایحی که پیش تر استفاده کرده است نیز دقت داشته باشید و عطری تهیه کنید که برخی از نت های عطر امضای او را در خود گنجانده باشد. با این روش می توانید، روح او را لمس کنید.

مناسبت ها را مد نظر قرار دهید!

برای خرید عطر و ادکلن برای خانم ها در نظر گرفتن مناسبت ها نیز یک اصل اساسی تلقی می شود. بی شک عطری که برای یک میهمانی شبانه انتخاب می کنید با رایحه مناسب محل کار متفاوت است. همچنین روایح اسپرت و ورزشی با روایحی که در قرارهای عاشقانه و رمانتیک خود استفاده می کنید، تفاوت های اساسی دارد.
به همین منظور در حین خرید یک عطر زنانه مناسب باید به نوع استفاده خود نیز دقت داشته باشید. در این خصوص در نظر گرفتن میزان غلیظ بودن و نوع عطر مورد استفاده نیز اهمیت دارد.

همچنین بخوانید: تاریخ انقضای عطر و نظرات کارشناسان این حوزه

جمع بندی

انتخاب یک ادکلن زنانه مناسب یکی از مهمترین بخش های زندگی خانم ها را در بر می گیرد. هر خانمی با انتخاب یک عطر مناسب، جذابیت خود را بیشتر به رخ می کشد. اما انتخاب یک عطر، مسئله پیچیده ای است و به بررسی های بیشتری نیاز دارد. به همین خاطر توصیه می کنیم، پیش از اقدام به خرید یک عطر به این گزارش رجوع کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها