معرفی عطر

10 مورد از موفق ترین برند های عطر دنیا

10 مورد از موفق ترین برند های عطر دنیا

اگر طرفدار پر و پا قرص عطر و ادکلن و استفاده از روایح مختلف در استایل روزمره خود هستید، بهتر است که با بهترین برندهای عطر دنیا نیز آشنایی داشته باشید.

بهترین برندهای عطر مطرح در جهان

دنیای عطر و ادکلن شگفتی های فراوانی به همراه دارد. اگر طرفدار پر و پا قرص عطر و ادکلن و استفاده از روایح مختلف در استایل روزمره خود هستید، بهتر است که با بهترین برندهای عطر دنیا نیز آشنایی داشته باشید. تا به حال فکر کرده اید که بهترین برندهای عطر در دنیا چه ویژگی های برجسته ای دارند که این محصولات را به جهانیان معرفی کرده اند؟ برخی تصور می کنند، یک برند عطر خوب، باید ماندگاری طولانی داشته باشد؛ حال آن که بسیاری از عطر و ادکلن های مشهور، بیشتر از 24 ساعت دوام ندارند. آن چه این عطرها را در سر تا سر دنیا برتری می دهد، دلپذیر بودن رایحه آن ها است.

یکی دیگر از نکاتی که در رابطه با این عطر و ادکلن ها مطرح می شود، سازندگان آن ها و کمپانی هایی هستند که ارائه دهنده این روایح می باشند. شاید برایتان جالب باشد که برترین کمپانی های عطرسازی جهان، در ابتدا با هدف تولید عطر احداث نشده اند. هدف آن ها ساخت و تولید محصولات آرایشی و انواع اکسسوری بوده و رفته رفته برای تکمیل محصولات خود، تولید عطر و ادکلن را نیز در میان فعالیت های خود جای داده اند. در این گزارش شما را با برخی از برترین برندهای مطرح عطر و ادکلن آشنا می کنیم.

بهترین برندهای عطر دنیا

بهترین برندهای عطر دنیا

  1. برند باربری، لوکس ترین ارائه دهنده عطر و ادکلن

    بدون شک برند لوکس باربری در میان بهترین برندهای عطر دنیا جای می گیرد. این برند فعالیت حرفه ای خود را از 1856 آغاز کرده و در ابتدای فعالیت خود از تولید انواع پوشاک آغاز کرده است. این برند انگلیسی تاکنون نشان های اشرافی متعددی را نیز به خود اختصاص داده که به محبوبیت هر چه بیشتر آن انجامیده است. این برند، اولین عطر خود را به نام باربری فور من ارائه کرده و پس از آن خطوط تولید و پخش عطر های زنانه و مردانه خود را به صورت وسیع تری احداث کرد.

  2. آشنایی با برند عطر بولگاری

    محبوب ترین برندهای عطر جهان، برند بولگاری را نیز در خود جای می دهند. این برند در کشور ایتالیا و در سال 1884 تاسیس شد. فعالیت های حرفه ای این برند در ابتدا مختص تولید انواع جواهرات زنانه و مردانه می شد. اولین عطر دلربای این برند معتبر جهانی با نام «بولگاری او پارفومی او د ورت» پا به بازارهای جهانی فروش عطر و ادکلن گذاشت.

  3. آشنایی با برند کالوین کلین

    کالوین کلین در میان بهترین برندهای عطر دنیا جایگاه اساسی دارد. این برند آمریکایی با فعالیت در حوزه مد و فشن به جهانیان معرفی شده و رفته رفته تولید انواع عطر و ادکلن را نیز در فیلد کاری خود جای داد. عطرهای فانتزی این برند بازارهای فروش لوازم آرایشی و پیرایشی را تسخیر کردند. این برند محصولاتی مانند ساعت و جواهرات را نیز ارائه می دهد. سری زنانه و مردانه این برند معتبر هر یک با استقبال بالایی رو به رو شده اند. عطر های سی کی وان و یوفوریا از برترین و بهترین روایح معرفی شده در این برند مطرح جهانی محسوب می شوند.

  4. برند جهانی شنل ، در میان بهترین برندهای عطر دنیا

    شنل، نامی آشنا در حوزه مد و فشن محسوب می شود که توسط خانم کوکو، تاسیس شده و این روزها در زمره بهترین عطرهای جهان جای دارد. اولین عطر ارائه شده در برند شنل به نام ان 5 معرفی شد. این روایح، عطر و بویی دل انگیز دارند و بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن را مجذوب خود کرده اند. شنل کوکو مادمازل نیز یکی از شگفت انگیزترین ساخته های شنل است. این عطر با رایحه رویایی خود برای سال های طولانی در صدر جدول فروش عطر و ادکلن جای داشت.

  5. برند کرید و 250 سال سابقه درخشان در عرصه مد

    هر یک از بهترین برندهای عطر دنیا، در عرصه مد و فشن سابقه فعالیت چندین ساله دارند و کرید در میان آن ها در صدر جدول جای می گیرد. یکی از مشخصه های بارز این برند، خانه عطر کرید است که مانند یک کمپانی سلطنتی اداره می شود. این برند در مدت زمان کوتاهی نظر و توجه پادشاهان، اشراف، بزرگان و مسئولان را به خود جلب کرده است.
    جالب است بدانید که اولین عطر این برند برای شخص پادشاه جورج سوم ساخته شد؛ در ساخت این عطر از نت های چرمی استفاه شده است. این برند عطرهای فوق العاده ای برای برخی از شخصیت های مطرح تاریخ ارائه کرده است. از جمله آن ها می توان به ملکه ویکتوریا، امپراتور اتریش، شاه نیکولای دوم و… اشاره کرد. یکی از عطرهای این برند مشهور جهانی، به کاخ سفید نام گرفت. این عطر در ابتدا لاو این لایت نام داشت؛ این عطر به سرعت مورد استقبال همسر اوباما و برخی از رده های بالایی آمریکایی واقع شد. عطرهای رویال عود و اونتوس از این برند مشهور، تا سال های سال در قفسه عطر فروشی های مطرح جهانی قرار داشتند.

  6. برند دیور و ارائه بهترین عطرهای دنیا

    بهترین مدل های عطر دنیا در دنیای مد از برند دیور هم متولد می شوند. این برند مطرح جهانی فعالیت حرفه ای خود را در قرن بیستم آغاز کرده است. اولین عطر این برند، میس دیور نام گرفت که توجه بسیاری را در عرصه عطر و ادکلن به خود جلب کرد. دیور همیشه در میان انتخاب های اول خانم های برند پوش قرار می گیرد. گذشته از عطر و ادکلن های دیور، انواع لباس و پوشاک دیور نیز در میان پر طرفدارترین های جهان جای می گیرند.

  7. برند دولچه گابانا، از قلب ایتالیا

    این برند ایتالیایی فعالیت حرفه ای خود را با تولید لباس های جذاب زنانه آغاز کرد. برند دولچه گابانا با تولید عطر دولچه گابانا برای زنان، پا به بازارهای رقابتی عطر و ادکلن گذاشت. پس از مدتی با ارائه ادیشن مردانه این عطر، شهرت و محبوبیت این روایح بیشتر از پیش شد. عطر یونیسکس لایت بلو از این برند، آینده این کلکسیون عطر و ادکلن را رقم زد و بازارهای رقابتی عطر و ادکلن را در برگرفت.

    برترین برند عطر دنیا

    برترین برند عطر دنیا

  8. برند معتبر جیورجیو آرمانی

    این برند معتبر نیز فعالیتش را با ارائه طرح های لباس زنانه و مردانه آغاز کرد. برخی از هنرمندان هالیوودی، از لباس های این برند، در نقش های هنرمندانه خود استفاده کرده اند و این مسئله محبوبیت آن را بیشتر از پیش کرد. پس از مدتی برترین مدل های ادکلن و پرفیوم از این برند متولد شدند که محبوب ترین آن ها جیورجیو آرمانی بیوتی نام گرفت.

  9. برند گوچی، نامی بلند آوازه در عرصه عطر و ادکلن

    در میان محبوب ترین برندهای عطر دنیا، برند گوچی سحر آمیزترین عطر و ادکلن ها را ارائه می دهد. قدرت بی بدیل این صنایع عطر سازی تمام دنیا را تسخیر کرده است و این روزها همه مردم به کار و فعالیت های حرفه ای این برند اطمینان دارند. این برند صد ساله، مدت ها است در میان غول های کالاهای لوکس در دنیای فشن طبقه بندی می شود.

  10. گرلن و دیگر هیچ!

    گرلن را یکی از پر سابقه ترین صنایع ساخت و تولید عطر و لوازم آرایشی به شمار می آورند. این روزها این برند علاوه بر ساخت انواع عطر و ادکلن، در زمینه تولید لوازم مراقبت از پوست نیز فعالیت می کند. عطر امپریال یکی از مشهورترین آثار این کمپانی است که با تزیینی فوق العاده ارائه شده است. له هوم آیدیل و تراکوتا از مطرح ترین آثار گرلن محسوب می شوند.

جمع بندی

بهترین برندهای عطر دنیا در کشورهای اروپایی متولد شده اند. هر یک از این برندها، داستان و قصه خود را دارند که در این مقال نمی گنجد. انواع روایح تولید شده در این برندها، بر قلب مردم در همه سرزمین های کره زمین جای می گیرند و به همین خاطر نیز به شهرت رسیده اند. بهترین برند عطر جهان تنها به موارد نام برده شده در این مقاله محدود نشده و گستره وسیعی دارند. برخی از محبوب ترین برندهایی که در این مطلب جای نگرفتند شامل برندهای لانکوم، لالیک، هوگوبوس و… هستند که برترین روایح زنانه و مردانه را طراحی و تولید کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *