معرفی عطر

محبوب ترین عطرهای نیش کدامند؟

محبوب ترین عطرهای برند نیش کدامند؟

خرید بهترین و محبوب ترین عطر و ادکلن مردانه و زنانه برند نیش یا لوکس با قیمت ارزان و ضمانت اصل و اورجینال بودن کالا

Niche یک لغت فرانسوی است و معنایی که از آن در فارسی تعبیر می‌شود چیزی شبیه به طاقچه است. اصطلاح «نیچ یا نیش» به انحصار و منحصربه‌فرد بودن عطر بر خلاف رایحه‌های رایج‌تر در دسترس، اشاره دارد. عطرهای نیش در میان بزرگان و اشراف محبوبیت بسیار بالایی دارند. این عطرها به صورت مستقل توسط یک عطرساز اداره می شود. کیفیت عطرهای نیش در همه جهان پر آوازه است. انواع این عطرها به صورت اختصاصی و با سفارش یک فرد سرشناس نیز تولید می شوند. عطر نیش در مقادیر کمتر تولید می‌شوند و از طریق بوتیک‌های تخصصی یا خرده‌فروشی‌های آنلاین به فروش می‌رسند، برخلاف عطرهای تولید انبوه که در فروشگاه‌های بزرگ فروخته می‌شوند.
عطرهای نیش معمولاً گرانتر از عطرهای تولید انبوه هستند به دلیل کیفیت بالاتر، مواد طبیعی یا کمیاب استفاده شده در آن ها تعداد تولید کمتری دارند.
عدم تبلیغات انبوه برای عطرهای خاص به حفظ انحصار آنها کمک می کند. عدم وجود تبلیغات تلویزیونی و مدل های مشهور یکی دیگر از بخش های کلیدی تعریف عطر طاقچه است. آگاهی از عطرهای نیش معمولاً دهان به دهان پخش می شود.

معرفی 5 عطر نیش یونیسکس با رایحه های شگفت انگیز

  1. ادوپرفیوم زرجوف ایتالیکا

    در میان انواع عطرهای نیش، پرفیوم ها و ادوپرفیوم های زنانه و مردانه این نوع عطر، زرجوف ایتالیکا یکی از محبوب ترین روایح محسوب می شود. این عطر یونیسکس هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است. رایحه کهربایی این عطر درجه یک، همه توجه ها را به سوی مصرف کننده آن جلب می کند. روایح بادام، شیر و زعفران از نت های اصلی اولیه آن محسوب می شوند که این رایحه را بسیار خاص می کنند.
    در ادامه آن رایحه ای از تافی و وانیل بوربون به مشام می رسد که عطری رویایی از این ادوپرفیوم در فضا می پراکند. نت های پایانی آن برای تاثیر گذاری بیشتر از روایح گرم تشکیل شده اند. چوب صندل و رایحه مشک سفید در این بخش خودنمایی می کند و اثر زرجوف ایتالیکا را افزایش می دهند. این عطر رایحه ای گرم و شیرین دارد و برای روزهای سرد زمستانی بهترین انتخاب محسوب می شود. با استشمام آن، حال و هوای شما دگرگون می شود. عملکرد پراکندگی و ماندگاری این رایحه در میان انواع عطرهای برند نیش در بهترین درجه کیفی جای می گیرد.
    یکی از نقاط قوت این ادوپرفیوم بسته بندی شیک و جذاب آن است که متشکل از رنگ های قرمز، طلایی و بنفش است. درب طلایی رنگ این محصولات همچون خورشیدی تابان در قسمت بالایی عطر خودنمایی می کند.
    XERJOFF Italica 2021

  2. عطر ساند اونر تاور پرفیومز

    اگر در میان عطرهای نیش، به دنبال یک عطر چوبی معطر می گردید، ساند اونر تاور برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. این عطر محصولی از کشور سوئیس بوده و برای استفاده خانم ها و آقایان شیک پوش طراحی شده است. در میان عطرهای نیش، جذابیت ساند اونر تاور زبان زد همه است. اندی تاور این عطر را در سال 2021 وارد بازارهای فروش عمده عطر و ادکلن کرده است.
    در ساخت این رایحه دل انگیز از مجموعه عطرهای برند نیش نیز سه نت اولیه و میانی و پایانی به کار رفته اند که در ادامه با آن ها آشنا می شوید:

    • دارچین، پوست پرتقال، روغن رز و ترنج در این بخش خودنمایی کرده و نت های اولیه این عطر درجه یک را تحت تاثیر قرار می دهند. تلفیق این روایح با یکدیگر، تاثیر به سزایی در جسم و روح شما خواهد داشت.
    • روایح تنباکو، کاکائو، روغن سیپریول نیز در بخش میانی رایحه ای دل انگیز از این عطر منتشر می کنند. با محو شدن روایح اولیه، این نت های شگفت انگیز خود را نمایان کرده و تاثیری شگرف برای اطرافیان شما بر جای می گذارند.
    • دانه های تونکا، عنبر و چوب صندل، حسن ختامی دل انگیز برای این عطر درجه یک نیش خواهند بود. این روایح در بخش پایانی به مشام می رسند.
      یکی از نقاط قوت این عطر قوی، ترکیب تنباکو و کاکائو است که هیجان آن را در نظر خانم ها و آقایان افزایش می دهد. هر فرد با استشمام این روایح از خود به خود شده و محسور روایح خاص این پرفیوم یونیسکس خواهد شد.
  3. لس ایندیمودبلس وانیل هاوان

    عطرهای نیش بسیاری از ادکلن ها و پرفیوم های یونیسکس را در خود جای می دهند؛ وانیل هاوان نیز یکی از محبوب ترین روایح یونیسکس برند لس ایندیمودبلس جهانی محسوب می شود. این رایحه کهربایی وانیلی در  نظر بسیاری از خانم ها و آقایان جذاب جلوه می کند. آنتونی لی عطار قوی عطرهای نیش، تلفیقی گرم، شیرین و تنباکویی در خلال وانیلا هاوان به وجود آورده است.
    پیچیدگی بویایی یکی از مهمترین خصوصیات این برند مطرح جهانی محسوب می شود. وانیل هاوان با تکیه بر غنای دانه های وانیل، ساخته شده است. در ساخت آن از نت های مست کننده توتون، سیگار و میوه های خشک شده نیز استفاده شده است. ساختار خاص آن در کنار روایح گل دار تکمیل می شود و در بخش پایانی با استفاده از نت های چرمی و کهربایی زیبایی بی نظیر نت های آن نمایان خواهد شد.
    Les Indemodables Vanille Havane 1

  4. آشنایی با ماسک تراپی اینیشیو

    در وهله اول در مواجهه با این عطر نیش درجه یک، به بطری سفید و زیبای این پرفیوم توجه خواهید کرد. این بطری با نقش و نگارهای طلایی رنگ تزیین شده است و دیزاینی خاص برای میز توالت شما ایجاد می کند. گذشته از ویژگی های ظاهری، نت های بویایی درجه یک این عطر مردانه زنانه نیز توجه همه را به سوی شما جلب می کند. این عطر نیش از برند اینیشیو ترکیبی مشکی، چوبی و گلی را ارائه می دهد.
    قدرت بویی درمانی این عطر، یکی از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. این رایحه با ترکیب شیری و مخملی شناخته می شود. این روایح حس و حال شما را دگرگونی می کنند. ترکیب مشک سفید و صورتی با کمی چوب صندل، چنین حس عجیب و غریبی در این رایحه از نیش ایجاد کرده است.
    هر یک از نت های به کار رفته در این عطر، بر روی بخشی از اعصاب و عملکرد مغزی ما تاثیر می گذارند. در بخش لذت، نت های مگنولیای سفید به کار رفته اند که این حس و حال را در سیستم عصبی تحریک می کنند. سپس برای تحریک انرژی از نت های کاسیس استفاده شده که برای بیدار کردن عشق و حالات عاطفی نیز کارایی دارد. اینیشیو مسک تراپی یک تقویت کننده قوی برای روح و روان شما به شمار می رود. نت های اولیه ترنج و مگنولیا سفید در کنار ترکیبات میانی آن شامل انگور سیاه و ماندارین و در نهایت، نت های پایانی مشک سفید و صورتی هر یک بر محبوبیت بیشتر این رایحه جادویی می افزایند.Initio Parfums PRIVES Musk Therapy

  5. فرانچسکا بیانکی استیکی فینگرز

    یک اثر جادویی دیگر در میان عطرهای نیش از برند فرانچسکا بیانکی، استیکی فینگرز است که بطری ساده و مایع طلایی رنگ آن، خبر از حس و حال درونی این رایحه می دهد. این رایحه چرمی مردانه و زنانه برای روزهای سرد سال انتخابی شایسته است. عملکرد و ماندگاری مطلوب این عطر، کیفیت آن را نیز افزایش داده است. این عطر در میان روایح اکستریت دسته بندی می شود و میزان عمر طولانی ای دارد. در ساخت آن یک مجموعه روایح اصلی به کار رفته اند.
    ترکیب روایحی مانند گشنیز، دارچین، کره زنبق، چوب صندل، مشک و… در این عطر زنانه و مردانه، حس و حال شما را دگرگون می کند. با شنیدن هر یک از این روایح، حس و حالی فریبنده در شما ایجاد خواهد شد. مجموعه عطرهای نیش با ارائه استیکی فینگرز تکمیل شده اند. این رایحه خوش همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند و امضای آن بر روی سیستم مغز و اعصاب شما ماندگار خواهد شد.Francesca Bianchi Sticky Fingers

معروف ترین برندهای مردانه و زنانه عطر نیش کدامند؟

تا به این جا با عطرهای یونیسکس نیش آشنا شدید، در این بخش با برخی از روایح تک جنسیتی آشنا خواهید شد. برخی از عطرهای طاقچه در سر تا سر دنیا با شهرت بی نظیری رو به رو شده اند. این عطرها در میان روایح زنانه و مردانه طبقه بندی می شوند.

  • روایح زنانه محبوب نیش

  1. عطرهای نیش برند اودین

  2.  برند جو مالون

  3. برند فرانسیس کورکجیان

  • عطرهای مردانه محبوب نیش

  1. عطر مردانه ی دوک از برند لویی نیش

  2. عطر الطیاب السعید

  3. عطر کنت لویی نیش

جمع بندی

در میان عطرهای نیش، موارد نام برده شده در این گزارش از محبوبیت بی نظیری برخوردار هستند. عطر نیش بار ها مورد استفاده بازیگران، سلبریتی ها، خانواده های اشرافی و… قرار گرفته اند و به همین خاطر در میان شناخته شده ترین و فاخرترین برندهای دنیای مد و فشن شناخته می شوند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها