معرفی عطر

5 ادکلن مردانه زمستانه عالی با رایحه ی شیرین

5 ادکلن مردانه زمستانه عالی با رایحه ی شیرین
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

بد نیست که پیش از اتمام فصل های گرم، با برخی از عطر و ادکلن ها و برندهای مطرح جهانی ارائه دهنده انواع ادکلن مردانه زمستانه شیرین آشنا شوید.

هر چه از فصل های گرم سال فاصله می گیریم، سرمای هوا را بیشتر احساس کرده و استفاده از روایح و اسانس های گرم را افزایش می دهیم! استفاده از انواع ادکلن مردانه زمستانه شیرین نیز با آغاز فصول سرد سال مجددا متداول خواهد شد. انواع پرفیوم های شیرین مردانه برای این فصول از سال مناسب هستند و احساس گرمای خوشایندی در افراد به وجود می آورند. به علاوه افزایش تقاضا برای خرید انواع روایح شیرین و عطر لوکس زمستانه در این فصول سال به اوج خود می رسد.

به همین خاطر بد نیست که پیش از رسیدن این فصل های گرم، با برخی از این عطر و ادکلن ها و برندهای مطرح جهانی ارائه دهنده آن ها آشنا شوید. در این گزارش شما را با انواع ادکلن مردانه زمستانه شیرین آشنا می کنیم و ویژگی های افرادی که این مدل عطرها را استفاده می کنند را شرح می دهیم.

شخصیت شناسی ادوکلن های شیرین

اسانس های شیرین و روایح گرم، برای افراد خیال پرداز بسیار مناسب هستند و قوه تخیل آن ها را افزایش می دهند. این عطر و ادکلن ها بیشتر برای افراد شوخ طبع به کار می روند و با روحیه آن ها همخوانی دارند. این افراد به دنبال چیزهای جدید در محیط اطراف خود می گردند و هر روز درس جدیدی از پیرامون خود به دست می آورند. این افراد بسیار قابل اعتماد هستند و دوستان خوبی برای شما خواهند شد. احساسات قوی آن ها در مواقع حساس همیشه مورد توجه قرار می گیرد و این مسئله در موفقیت آن ها در برخی امور تاثیر گذار است. شاید بتوان گفت مهمترین ایراد این افراد، نبخشیدن دیگران است! افراد طرفدار عطرهای شیرین، آرزوهای بسیاری در سر می پرورانند که گاها رسیدن به آن ها دشوار است.

ادکلن مردانه زمستانه با رایحه ی شیرین

در ادامه شما را با برخی از عطرهای شیرین که در فصل های سرد زمستانی به کمک شما می آیند و گرمای وجودی شما را به حد تعادل می رسانند، آشنا می کنیم:

  1.  عطر مردانه کارولینا هررا بد بوی

    ادکلن مردانه زمستانه شیرین بد بوی از برند کارولینا با رایحه شیرین خود شناخته می شود و بیشتر برای مردان میانسال مورد استفاده قرار می گیرد. این رایحه شیک برای استفاده روزانه نیز انتخاب مناسبی به شمار می رود. شما می توانید، ادکلن مردانه بد بوی را برای افزایش کلاس و وقار مردانه خود مورد استفاده قرار دهید. پخش بوی بالای این عطر نیز در میان نقاط قوت آن جای می گیرد. شما می توانید، بازخورد اجتماعی مناسبی از استفاده از این عطر مردانه شیک به دست آورید. هر یک از نت های به کار رفته در این ادکلن باکیفیت به گونه ای هنرمندانه در کنار هم چیده شده اند.

  2. آشنایی با عطر تام فورد نویر اکستریم

    ادکلن نویر اکستریم نیز انتخاب بسیار عالی برای مردان کلاسیک پسند به شمار می رود. این رایحه فوق العاده از گروه بویایی چوبی است و به عنوان عطر امضای بسیاری از آقایان مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از ترکیبات میوه ای نارنگی و بهار نارنج در ابتدای این رایحه، مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد و هر چه به میانه آن نزدیک تر می شوید، روایح گل دار یاس و گل روز آن به مشام می رسند و این حس خوب را تقویت می کنند. در پایان نیز با همنشینی نت های کهربا، روایح چوبی صندل و رد پایی از وانیل، خاطره ای خوش در ذهن اطرافیان شما باقی می گذارد.

  3. آشنایی با عطر روشاس مردانه

    اگر به دنبال یک تجربه شیرین و خاص می گردید، بی شک استفاده از ادکلن شیرین روشاس مردانه برای شما خوشایند می باشد. رایحه آن متشکل از اسانس های چوبی و ادویه ای است که در کنار هم گرمای دل انگیزی برای شما به ارمغان می آورند. استفاده از آن شما را به یاد گرمای روزهای خوشایند تابستانی می اندازد. شما می توانید، روشاس را در مجالس دوستانه و نیمه رسمی خود استفاده کنید. نت های آغازین و میانی و پایانی این عطر مردانه به زیبایی با هم آمیخته شده اند. در ابتدای آن ترنج و اسطوخدوس به کار رفته اند، رفته رفته نت های گل های یاس و سدر و تمشک خودنمایی می کنند و در پایان آن اثرات نعناع هندی و کهربا و وانیل به مشام می رسند که این رایحه را دل انگیزتر می کنند. به همین خاطر می توان پیش بینی کرد که هر آقایی از استشمام این رایحه لطیف و خوشبو لذت خواهد برد.

  4. جیونچی پی و تجربه ای شیرین و به یاد ماندنی

    ادکلن مردانه زمستانه شیرین جیونچی پی نیز یکی از مشهورترین عطرهای مخصوص فصول سرد است. این رایحه با مناسب ترین قیمت ها به دست شما می رسد و قابلیت تبدیل به عطر امضای شما را نیز دارد! این عطر در میان روایح شرقی دسته بندی می شود و هر یک از نت های به کار رفته در آن بر این اساس در کنار هم قرار گرفته اند. نت های دل انگیز آغازین آن متشکل از ریحان، نارنگی و نعناع است که توجه هر آقایی را به خود جلب می کنند. در میانه آن رقص دلنشین گل برف و گل های شمعدانی آغاز می شود که آن را دل انگیزتر می کنند. در پایان نیز روایح لوبان و وانیل در کنار دانه های تونکا شما را شگفت زده خواهند کرد. این نت ها به گونه ای خاص با یکدیگر ترکیب شده اند و جای هیچ گونه ایرادی در جیونچی پی باقی نگذاشته اند.

  5. عطر تیری مولگر ای من

    ادکلن مردانه زمستانه شیرین ای من نیز یکی از بهترین های دنیای عطر و ادکلن است که برای آقایان سخت پسند ارائه می شود. این ادکلن مردانه زمستانه شیرین از نت های شرقی چوبی تشکیل شده است. ترکیب این دو گروه بویایی، نتیجه ای شگفت انگیز در تیری مولگر بر جای گذاشته است. استفاده از آن برای روزهای سرد زمستانی، روحیه شما را تقویت می کند و حس خوشایندی در لحظات سرد زمستانی ایجاد خواهد کرد. در این ادکلن مردانه شیرین، روایح مختلفی حضور دارند. از عطرهای چوبی گرفته تا اسانس های خوراکی و میوه ای که هر یک با ساختاری عجیب و شگفت انگیز در کنار هم قرار گرفته اند و تیری مولگر را خاص تر از سایر عطرهای گرم جلوه می دهند. در ساخت آن نت های عسل، چوب صندل، قهوه، لوبان و چوب صندل به مشام می رسند که هر یک در لایه لایه های این عطر مردانه جای گرفته اند.

ویژگی های یک عطر مردانه شیرین

ادکلن مردانه زمستانه شیرین با ویژگی های منحصر به فردی شناخته می شود. آنچه این عطرها را از دیگر مدل های عطر و ادکلن متمایز می کند، وقار و کلاسی است که در آقایان ایجاد کرده و شان و منزلت آن ها را در موقعیت های اجتماعی مختلف افزایش می دهد. این مدل عطرهای مردانه، با روایح گل فام شناخته می شوند. استفاده از مشک و کهربا و عنبر نیز در این عطرها بسیار متداول است. به همین خاطر ماندگاری آن ها از دیگر مدل های عطر و ادکلن مردانه بالاتر است. در نظر داشته باشید که استفاده از این عطرها باید کنترل شده باشد! در صورتی که بیش از اندازه از عطرهای گرم و شیرین استفاده کنید، اطرافیان شما آزرده شده و مشکلاتی مانند سردرد برای برخی از آن ها ایجاد خواهد شد.

5 ادکلن مردانه با رایحه ی شیرین

جمع بندی

این روزها برترین برندهای مردانه عطر و ادکلن، مدل های مختلفی از ادکلن مردانه زمستانه شیرین را ارائه می دهند. از جمله آن ها می توان به برند تام فورد، پارفومز دی، کارولینا هررا، جیورجیو آرمانی و… اشاره کرد که هر یک از آن ها رایحه ای خوش را به دنیای روایح دوست داشتنی آقایان اضافه می کنند. شما می توانید، با انتخاب یک عطر مناسب، بر جذابیت خود بی افزایید و حضور موثرتری در موقعیت های مختلف کاری به عمل آورید. پخش عطر و ادکلن های شیرین اغلب توجه افراد را بیشتر جلب می کنند و در جذابیت شما تاثیر بیشتری خواهند داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها