معرفی عطر

8 عطر جذاب شیرین زنانه با طبع خنک

Sweet fragrance
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

عطرهای شیرین، دسته‌ای محبوب از عطرها هستند که با طیف گسترده‌ای از رایحه‌های دلپذیر، حس شادی، گرما و طراوت را به ارمغان می‌آورند. این عطرها اغلب با ترکیباتی از گل‌ها، میوه‌ها، وانیل، شکلات، کارامل و شیرینی ساخته می‌شوند و می‌توانند طیف وسیعی از رایحه‌ها را از ظریف و ملایم تا غلیظ و زننده ایجاد کنند. با استفاده از این روایح، حضور پررنگ تری در گردهمایی ها، دورهمی ها و سایر رویدادهای شخصی و رسمی خواهید داشت. عطرهای شیرین غالبا برای فصل های سرد مناسبترند و طبع گرمی دارند. روایح شرقی، مشکی و… همیشه در عطرهای شیرین جای داشته اند و طبع آن ها را گرم می کنند.

عطر زنانه با رایحه شیرین و طبع خنک

از آنجایی که عده ای از بانوان علاقه ی زیادی به روایح شیرین دارند و این روایح برای تابستان کمی زننده هستند. برندهای عطر سازی عطرهای شیرین با طبع خنک تولید کرده اند، این روایح نت های زیبای گل های بهاری را در خود جای می دهند و طراوت و شادابی را در فضا منعکس می کنند. با پوشیدن عطرهای شیرین زنانه با طبع خنک، در یک باغ پر گل قدم خواهید زد.
اگر به دنبال یک عطر شیرین با طبع خنک هستید، باید به دنبال رایحه گل های بهاری در ترکیب با نت های میوه ای بگردید. در این بخش چند انتخاب شیرین با طبع خنک را در میان عطرهای زنانه معرفی می کنیم:

  1. Chanel Chance Eau Tendre

    برند شنل عرضه کننده بهترین عطر و ادکلن های زنانه است. در میان آثار این برند مشهور جهانی، شنل چنس او تندر یک انتخاب ویژه محسوب می شود که با رایحه ای شیرین و خنک ارائه شده است. گروه بویایی میوه ای و گلدار این عطر توجه هر بانویی را به خود جلب می کند. این محصول در ابتدا با رایحه به و گریپ فروت معرفی می شود که با ترکیبی خلاقانه در هم آمیخته اند. رفته رفته گل های کهربا و زنبق در آن خودنمایی می کنند و در قسمت آخر به رایحه مشک و سدر ختم می شوند.Chanel Chance Eau Tendre

  2. Roberto Cavalli Paradiso Azzurro

    روایح شیرین و معتدل همیشه در میان محبوب ترین انتخاب های خانم ها در حوزه عطر و ادکلن قرار می گیرند. در این میان روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو از گروه بویایی گل دار و آبزی یک انتخاب ویژه برای خانم های باسلیقه است. این عطر جذاب برای همه روزهای سال مورد استفاده قرار می گیرد و نت های جذابی را در خود جای می دهد. عطر و بوی اسطوخودوس بخش مهمی از رایحه Roberto Cavalli Paradiso Azzurro را تشکیل داده است. در بخش هایی از این رایحه نت های ترنج و مرکبات در کنار گل های رز و مریم و یاس خودنمایی می کنند.
    Roberto Cavalli Paradiso Azzurro

  3. Tiziana Terenzi Kirke

    یکی از جذاب ترین عطرهای شیرین و خنک زنانه، تیزیانا ترنزی کیرکه است. این عطر محبوب هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده خواهد بود و در میان روایح لوکس ایتالیایی دسته بندی می شود. نت های به کار رفته در این عطر بیشتر از هر محصول دیگری شما را به وجد می آورند.
    از میان آن ها می توان به عطر و بوی ماسه دریا و نت های برگ انگور در آن اشاره کرد که در کمتر عطری به کار رفته اند. نت های جوانه انگور فرنگی و تمشک نیز در بخش هایی از این رایحه به کار رفته اند. در بخش پایانی آن عطرگل آفتاب پرست و مشک و نعناع هندی فضا را در بر می گیرد. ترکیبات بویایی Tiziana Terenzi Kirke بسیار لطیف و دل انگیز هستند و احساسات خانم ها را تحریک می کنند. با پوشیدن این عطر بهتر از همیشه در قرارهای دوستانه و عاشقانه خود حضور خواهید داشت.
    Tiziana Terenzi Kirke

  4. Giorgio Armani My Way

    یکی از جدیدترین محصولات برند جورجیو آرمانی معروف، ادکلن مای وی نام دارد که جزو عطرهای سرد و شیرین زنانه محسوب می شود. این عطر فوق العاده سرشار از نت های گل دار و میوه ای است. در ترکیبات آن روایح آدامسی نیز جای می گیرند و احساس خوشمزه ای برای مصرف کننده خلق می کنند! روایح چوبی و سدر و مشک نیز بخش هایی از این عطر زنانه را در بر می گیرند. این عطر بهترین انتخاب برای فصل های تابستان و بهار است و برای قرارهای رسمی، ملاقات های دوستانه و… بهترین انتخاب است.
    My Way GIORGIO ARMANI

  5. Jean Paul Gaultier So Scandal

    Jean Paul Gaultier So Scandal یکی از پرطرفدارهای زنانه در میان روایح سرد و شیرین است. در ساختار این رایحه گروه بویایی گل دار و میوه ای مشاهده می شود که در برگیرنده چند نت جذاب است. عصاره شیر، تمشک، گل مریم، شکوفه های پرتقال و… بخش مهمی از رایحه سو اسکندل را تشکیل می دهند. با استشمام این رایحه، زیبایی های طبیعت را بیشتر به یاد می آورید. ادکلن ژان پل گوتیه سو اسکندل یک انتخاب زیبا برای میهمانی ها و مصارف کژوال و روزمره است.
    هیچ خانمی از احساس زیبای این محصول خسته نمی شود و رفته رفته آن را به عطر امضای خود تبدیل خواهد کرد. فصول بهار و پاییز بهترین زمان برای استفاده از سو اسکندل جذاب هستند.
    Jean Paul Gaultier So Scandal

  6. Versace Eros Pour Femme

    اگر به تولیدات برند مشهور ورساچه علاقه دارید، ورساچه اروس زنانه را به عنوان یک شاهکار هنری در این خانه عطرسازی مورد استفاده قرار دهید. ساختار خنک و شیرین این عطر زنانه روایح گل ها و چوب را در فضا منعکس می کند. در میان نت های جذاب این محصول نت های انار، ترنج و لیمو ترش آشکار می شوند که در بخش ابتدایی خودنمایی می کنند.
    در قلب این رایحه زیبای زنانه شکوفه های لیمو ترش و رایحه گل های صد تومانی به کار رفته که نت های میوه ای آن را به تدریج محو می کنند. در قسمت پایانی به لطافت و تمیزی گل های سفید می رسیم که با آمبروکسان و چوب صندلی سفید در هم آمیخته اند.versace eros pour femme

  7. Lanvin Marry Me

    Lanvin Marry Me یک شیرین و خنک زنانه است که خاطرات زیبای فرانسه را برای شما تداعی می کند. رایحه گل دار و میوه ای این عطر به گونه ای طراحی شده که در همه روزهای سال قابل استفاده خواهد بود. نت های هلو و فریزیا در قسمت ابتدایی عطر لانوین مری می جای می گیرند. رفته رفته گل های رز، مگنولیا و یاس در آن آشکار می شوند و حال و هوای بهار را در مری می زنده می کنند. در بخش پایانی عطر سرو و کهربا آغاز می شود. لایه های بویایی مری می بهترین انتخاب برای قرارهی عاشقانه شما به شمار می روند.Lanvin Marry Me

  8. Jesus Del Pozo Desert Halloween Blue Drop

    یکی از خاص ترین انتخاب های شیرین زنانه با طبع خنک، عطر جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ است. خالق ایرانی این عطر، رایحه آن را در کشور اسپانیا ابداع کرده است. در طراحی نت های این عطر از روایح مرکباتی سیب و اسطوخودس در بخش ابتدایی استفاده شده است. بخش میانی آن عطر و بوی گل های بهاری را در بر می گیرد. در این بخش احساس بنفشه و یاس بیشتر به مشام می رسد. در قسمت پایانی جسوس دل پوزو کهربا و دارچین به مشام می رسند و حال و هوای آن را زیباتر می کنند.

    JESUS DEL POZO Halloween Blue Drop

جمع بندی

در این بخش با چند انتخاب ویژه در میان عطرهای شیرین زنانه با طبع خنک پرداختیم. هر یک از این روایح چندین نت زیبا را در بر می گیرند که برای فصل های تابستان و بهار بهترین گزینه به شمار می روند. شما می توانید این روایح را برای خلق لحظات زیبا و عاشقانه به کار ببرید. حال و هوای شیرین عطرهای خنک زنانه، تضادی دل انگیز در این روایح به وجود می آورد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها