معرفی عطر

معرفی برند و بهترین عطر و ادکلن آمواج ( آمواژ ) به همراه مطالب خواندنی که احتمالا نمیدانید

معرفی برند و بهترین عطر و ادکلن آمواج ( آمواژ ) به همراه مطالب خواندنی که احتمالا نمیدانید

برند عطر آمواج یا اصطلاحاً آمواژ ( Amouage ) برند لوکس کالا در عمان است در سال ۱۹۸۳ توسط سید حامد ابن حمود آل بوسعید، پادشاه عمان تاسیس شد و در ادامه میخواهیم پس از معرفی برند عطر آمواج و بهترین عطر و ادکلن های آمواج، دانستنی هایی درباره برند آمواژ برایتان مطرح کنیم که احتمالا نمیدانستید.

برند عطر آمواج یا اصطلاحاً آمواژ ( Amouage ) خانه عطر لوکس بین المللی بوده که به گفته خودش با تولید برخی از زیباترین عطر ها توانسته در جهان شهرت بسیاری کسب نماید و خود را به یک برند لوکس کالا در عمان بدل کند. داستان خانه عطر آمواج در سال ۱۹۸۳ در سلطان نشین عمان با نام (هدیه پادشاهان) توسط سید حامد ابن حمود آل بوسعید، پادشاه عمان آغاز شد و هنر عطرسازی عربی به جهانیان معرفی گردید. این برند سابقه ۳۵ ساله در تولید و عرضه عطر های تجملی با ترکیبات عالی دارد.

در ادامه می خواهیم درباره برند آمواج بیشتر صحبت کنیم و دانستنی هایی از این برند برایتان مطرح کنیم که احتمالا نمی دانستید. بنابراین اگر از افراد هستید علاقه‌ی وافری به عطرهای لوکس گران قیمت و تجملی دارد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه برند عطر و ادلکن آمواج

در قسمت اولیه مقاله اشاره کردیم که برند ادکلن آمواج در سال ۱۹۸۳ فعالیت خود را شروع کرد. همچنین موسس این شرکت یک پادشاه بود بنابراین حوزه فعالیت شرکت در حول محور کالاهای لوکس و فاخر بود. مدیر این مجموعه دیوید کریک مور در طی سال های فعالیت خود همواره به تولید عطرهای لوکس و گران قیمت با افزودنی های کمیاب و اشرافی و وفادار مانده است.

از سال ۲۰۰۶ به بعد کریستوفر چانگ به عنوان خلاق ترین مدیران برند آمواج را نوسازی نمودند و آن را به عنوان یک برند معاصر اشرافی در جهان تبدیل کردند.

کلیه محصولات شرکت امواج بر اساس راهنمایی های الهام بخش مدیران این مجموعه ارتقا یافت و تنها توسط عطرسازان مشهور در پاریس ژنو و نیویورک فرموله شد. وسواس تمام عیاری که مدیران این مجموعه کیفیت و خاص بودن محصول دارند باعث شده تا هرگونه عطر با برند آمواج به عنوان کالای لوکس و تجملی دیده شود.

جالب است بدانید که از عطرها و ادکلن ها تنها محصولات این شرکت نیستند. مجموعه بزرگی از محصولات بهداشتی حمام و بدن با رایحه های متنوع به همراه صابونها، کرمهای دست، ژلهای حمام ، لوسیون های بدن و کرم ها جزو محصولات این شرکت می باشند. چندی قبل یک مجموعه خانگی نیز از شمع ها و عطر ها راهی بازار شدند که به طور تخصصی برای مجموعه های خانگی طراحی شده بودند.

برند و بهترین عطر و ادکلن آمواج آمواژ.webp

گستردگی و پیشرفت های برند آمواج

کریک مور و چانگ برای شناساندن برند لوکس خود در جهان ۱۹ فروشگاه خود اتکا در لندن، روم، میلان، دبی، ابوظبی، بحرین، کوالالامپور، جده، مسقط، دوحه، کویت و دیگر شهرها احداث کردند. علاوه بر آن برند آمواج محصولات خود را در تمام دنیا معرفی کرد و شبکه توزیع بین المللی خود را توسعه داد. در حال حاضر در ۷۰ کشور جهان برند آمواج شناخته شده است و در اغلب فروشگاه های معروف می توان محصولات شرکت امواج را مشاهده کرد.

تبلیغاتی که برای برند آمواج صورت گرفته است نماد افرادی است که خوش سفر، مطمئن و فرهیخته هستند که هیچ واهمه از انگشت نما شدن در ملا عام به خاطر پوشش و لباسهای خاص و غیر معمول ندارد. کسانی که برتری واقعی را دنبال می کنند ما بهترین عطر برند آمواج را به آنها توصیه میکنیم.

رایحه عطر و ادکلن های برند آمواج

اکثر رایحه ها و ادکلن های برند امواج رایحه ای گرم و شیرین دارد. ایدئولوژی اصلی برای این رایحه ها بوی شرقی و حس خوب ساحل عمان بود. طراحی از خواب به ظاهر سنتی و رسمی است و همچنین به دلیل استفاده از نتهای عودی مشکی و گیاهی ماندگاری فوق العاده و پخش بوی عالی دارد. همچنین محصولاتی که برای خانه توسط امواج تولید می شوند به طور تخصصی برای منزل یا حمام طراحی می شوند از این محصولات می توان به شمع های معطر صابون و لوسیون اشاره کرد.

جالب است بدانید که تمام عطرهای برند آمواج به صورت دستی پر می شوند و این موضوع باعث می شود که هنگام خرید عطر عمده بدانید محصولی که در دست دارد یک کالای خاص و لوکس است. زیرا برای تولید و بسته بندی آن از بهترین ها استفاده شده است.

در ادامه معرفی برند آمواج باید بدانید که در طی سالهای اخیر برند Amouage توانست از موفق ترین کمپانی های فعال در تولید عطر باشد. قطعا این کیفیت و اشرافیگری سبب شده تا آوازه این شرکت عمانی در سراسر دنیا پخش شود و همچنین رویاپردازی های بزرگ موسسه این برند به واقعیت خود نزدیک گردد همچنین برند آمواج جزو ۱۰ برند مطرح و پرفروش دنیا قرار دارد.

طراحی و بسته بندی ایده آل و منحصر به فرد برند آمواج

شرکتهایی که به طور تخصصی در حوزه عطرسازی مشغول هستند معمولاً ایدئولوژی های خاصی برای تولید عطر و پرفیوم دارند. به طور مثال شرکت ورساچه یک برند ایتالیایی است که لوگو و نشان تجاری خود را از رم باستان برگرفته است. همچنین نام محصولات خویش را با الهام از اسمهای قدیمی روانه بازار میکند.

عطر و ادکلن برند آمواج نیز برای طراحی و بسته بندی شیشه های عطر از فرهنگ و تمدن کهن خود الهام گرفته و بطری های عطر زنانه را به شکل مسجد پالاس رووی طراحی میکند. این مسجد یکی از بزرگ ترین جاذبه های توریستی و تاریخی عمان است. برای طراحی بطری های عطر مردانه نیز به شکل خنجر یا همان دشنه سنتی عمان ها طراحی می شود. خنجرهای عمانی سمبلی از دلیری و مردانگی در میان آقایان به شمار می‌رود که از میراث فرهنگی و صنایع دستی عمان نیز محسوب می گردد.

1677311698 314 معرفی برند و بهترین عطر و ادکلن آمواج آمواژ.webp

بهترین عطرها و ادکلن های برند آمواج

  • عطر مردانه آمواج بیچ هات

عطر بیچ هات از برند آمواژ در سال ۲۰۱۷ به بازار روانه شد که رایحه های خنک و با گروه بویایی چوبی معطر دارد. با استشمام این عطر تصور می‌کنید که در یک راه جنگلی نم زده در خنکای بهاری در حال قدم هستید. این تصور به دلیل یک ترکیب ساده از روایح خنک و چوبی است. نتهای ابتدایی آن با ترکیب نعناع صمغ گل با نیوم و شکوفه پرتقال شروع شروع میشود. سپس پس در روزهای پایانی از روایح چوبی، صمغ درختچه مر و نعنای هندی وجود دارد. این عطر برای روزهای گرم یک گزینه عالی به شمار می رود.

  • عطر مردانه Amouage اپیک

آمواج اپیک یک ادکلن گرم مردانه است که روایه گلفام و ادویه در خود دارد این از گزینه بسیار عالی در روزهای سرد سال است. در این عطر رایحه های جادویی مانند زنبق، جوز هندی، هل، شمعدانی ، فلفل صورتی، زیره، مشک، سدر، نعناع هندی و بوته وحشی جاوی در کنار روایح دودی، چوبی و چرمی وجود دارد.حتی تصور چنین ترکیبی هوش از سر هر کسی می پراند.

  • عطر زنانه Amouage بلوسوم لاو

بلوسوم لاو یکی از عطرهای تازه تولید شده برند عطر آمواژ در دنیای مد و زیبایی است که در سال ۲۰۱۷ به عنوان عطر با رایحه ای گلفام و معتدل معرفی شد این عطر شلوغی رایحه های مختلف را ندارد. اما همچنان درون خود اعجاز و شگفتیهای امواج را به همراه دارد. بعد از افشاندن آن روی پوست چند دقیقه اجازه بدهید تا تمام دارایی های رویایی خود را به موقع نشان بدهد. در این موقع زمان محصور شدن به رایحه خوش و جادویی بلوسوم لاو می باشد.

نتهای اولیه این عطر برنج گل آفتاب پرست می باشد و در روزهای میانی ترکیب ملایمی از شکوفه گیلاس، گل یلانگ و روز وجود دارد و در نهایت ترکیب وانیل، دانه تونکا ، کهربا و جیر خود را نشان می دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها