معرفی عطر

8 عطر خاص متولدین شهریور _ ادکلن شهریوری ها

معرفی بهترین عطر های زنانه و مردانه ماه تولد شهریور

عطرهای ماه تولد بهترین هدیه برای محبوب شما به شمار می رود. شما می توانید هر یک از این عطر و ادکلن ها را بر اساس ماه تولد خود یا عزیزانتان انتخاب و خریداری کنید. عطری که بر اساس ماه تولد شما خریداری شود، بیشترین هماهنگی را با ویژگی های شخصیتی و هویتی شما به همراه خواهد داشت. شما می توانید انواع عطر و ادکلن های ماه تولد از برندهای محبوب جهانی ارائه می شوند و هر یک از آن ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

استفاده از عطر ماه تولد، یکی از جذاب ترین شیوه های انتخاب عطر است. در این گزارش به بررسی عطرهای مناسب متولدین شهریور ماه می پردازیم و ویژگی های روایح مخصوص این افراد را بازگو می کنیم.

خصوصیات متولدین شهریور ماه

روحیه شاداب و سرحال متولدین شهریور ماه یکی از مهمترین ویژگی های اخلاقی آن ها به شمار می رود. به همین خاطر خرید انواع عطرهای زنانه و مردانه با نت های شاداب و سرزنده بهترین انتخاب برای آن ها به شمار می رود. عطرهای ریچ و کلاسیک نیز برای متولدین این ماه بسیار مناسب بوده و با روحیه لوکس این دسته افراد سازگاری دارند. متولدین این ماه با اعتماد به نفس بالایی شناخته شده و از روایح قوی بیشتر لذت می برند.
با وجود این ویژگی های قدرتمندانه، متولدین این ماه بسیار میانه رو هستند و اعتدال را در انتخاب عطرهای خود رعایت می کنند. این افراد بسیار پر انرژی بوده و با عطرهایی که انرژی بالایی دارند، بیشتر ارتباط برقرار می کنند.

علایق و سلیقه ی شهریور ماهی ها

برای خرید یک عطر ایده آل باید به سلیقه های طرف مقابل نیز توجه داشته باشید. اگر عطر را برای خود خریداری می کنید، باید به اسانس هایی که حال و هوای شما را دگرگون می کنند، بیشتر توجه داشته باشید. افراد متولد شهریور عاشق عطرهای لوکس و گران قیمت هستند. آن ها به اصالت برند سازنده خیلی اهمیت می دهند. به همین خاطر نمی توان هر عطری را برای متولدین این ماه انتخاب کرد. زرق و برق عطرهای متولدین این ماه از مهمترین ویژگی های سلیقه متولدین این ماه است. سادگی نت ها و ترکیبات بویایی به کار رفته در عطرهای متولدین شهریورماه نیز از ویژگی های این محصولات به شمار می روند.

وبسیات سنبرد، عطرهای Narciso Narciso Rodriguez و Nuit de Megeve EIGHT & BOB را بهترین عطر ماه تولد شهریور یا سپتامبر میدانید. با ما در این گزارش از عطر19 همراه باشید تا برخی دیگر از این روایح را به شما معرفی کنیم:

عطر ماه تولد شهریور زنانه

  1. عطر لالیک فلور د کریستال، انتخاب اول زنان شهریوری

    این رایحه زنانه، از گل های معطر و خوشبو با ته مایه خنکی تشکیل شده است و برای استفاده در روزهای گرم تابستانی و بهاری بهترین انتخاب محسوب می شود. رایحه رمانتیک و ظریف این عطر، نیازهای روحی بانوان شهریور ماهی را پاسخ می دهد و با شخصیت احساسی آن ها عجین است.
    ظرافت و آراستگی بسته بندی و بطری Lalique Fleur De Cristal نیز مورد توجه قرار دارد؛ در ساختار این عطر نت های یاس و ترنح و فلفل  در کنار گل های برفی و میخک و با پایه کشمران و چوب صندل و مشک به کار رفته اند و رایحه آن را برای این دسته از خانم ها جذاب تر می کنند. انتخاب عطر نسبت به ماه تولد شهریور، در میان محصولات لالیک بسیار ساده خواهد بود.

  2. ترزور این لاو از لانکوم

    زنان شهریوری علاقه خاصی به روایح گل دار و معطر دارند؛ رایحه ترزور نیز از این ویژگی برخوردار است و با عطر و بوی گلی و میوه ای خود تاثیر خوشایندی بر روحیه این خانم ها بر جای می گذارد. اگر به دنبال بهترین عطر برای متولدین شهریور می گردید، آن را در کمپانی لانکوم جست و جو کنید!
    این ادکلن در سال 2010 در بسته بندی های 30، 50 و 70 میل عرضه شده و بیشترین میزان فروش آن مربوط به فصول گرم است. طبع خنک Lancome Tresor In Love، استفاده از آن را برای فصل های تابستان و بهار مناسب می کند. بسته بندی صورتی و ظریف آن، لطافت زنانه ترزور را به نمایش می گذارد.
    نت های اولیه این عطر روایح ترنج و فلفل قرمز و هلوی شیرین و آب دار را شامل می شوند؛ با ورود به بخش میانی، آکوردهای گل دار آن آشکارا شده و رایحه یاس و رز بنفش از آن به مشام می رسد. سپس سدر و مشک در پایان آن آغاز شده و زیبایی های این عطر را تکمیل می کنند.

  3. ادیکت شاین، محصولی از دیور برای بانوان شهریور ماه

    این عطر حال و هوای دسته گلی خوشبو و روح نواز را در خانم های شهریوری تداعی می کند. رایحه آن نت های گل دار و میوه ای را در بر می گیرد و جذابیت بی نظیری برای پوشنده آن به وجود می آورد. خانم ها با استفاده از این عطر توجه هر مردی را به خود جلب می کنند.
    رایحه شیرین Dior Addict Shine، برای قرارهای عاشقانه نیز مناسب است و تاثیر مثبتی بر طرف مقابل می گذارد. در میان نت های آن لیمو و گل یاسمن، تلفیقی وصف ناپذیر دارند. تک نت سدر در قلب این رایحه نیز یکی از نقاط قوت ادیکت به شمار می رود. در پایه این عطر از راز بری و یاسمن استفاده شده که نوعی هنجار شکنی در عرصه عطرسازی است. عطر مناسب بانوان متولد شهریور، یقینا ویژگی های ادیکت شاین را در خود می گنجاند.

    عطر ماه تولد شهریور مردانه

  4. ریویل اثری از کلوین کلین برای مردان شهریوری

    انتخاب عطر نسبت به ماه تولد، با در نظر گرفتن طبع و حس و حال آکوردهای سازنده هر ادکن انجام می شود. در این میان شور و نشاط بی نظیر ریویل کلوین کلین، تاثیری اعجاب انگیز بر مردان متولد این ماه بر جای می گذارد. این عطر برای مردان مدرن و سازش پذیر طراحی شده و برای آقایان جذاب به کار می رود. استفاده از آن چالش های ذهن پوشنده را برطرف کرده و نیاز او به جذابیت بیشتر را مرتفع می سازد.
    در ساخت زیر گروه های بویایی CK Reveal از نت های خاصی استفاده شده ؛ از میان آن ها می توان به نت های گلابی، براندی، بنه و خربزه اشاره کرد که قسمت اول این عطر را تشکیل می دهند. نمک و چرم جیر نیز از نت هایی هستند که در کمتر عطری به کار رفته اند. این نت های خاص، وجه تمایز ریویل کلوین کلین محسوب می شوند.

  5. آلور هوم ادیشن بلانچ نماد جذابیت مردان شهریوری

    برند فوق محبوب شنل، در ارائه یک عطر مناسب آقایان متولد شهریور ماه بسیار موفق عمل کرده! رایحه شیک این عطر رضایت بسیاری از آقایان را جلب کرده است. یکی از مهمترین ویژگی های آلور، تلخی و خنکی همزمان آن است که استفاده از آن را برای متولدین این ماه جذاب تر می کند. Allure Homme Edition Blanche قدرت پراکندگی بالا و ماندگاری طولانی مدتی دارد؛ اگر فرد سرد مزاجی هستید، استفاده از آن برای فصول سرد نیز مناسب خواهد بود.
    نت های تشکیل دهنده آن به ترتیب از روایح فلفلی و تند به طرف روایح چرمی و ترش حرکت می کنند. در پایان نیز چوب صندل و مشک و خس خس هائیتی ماندگاری بالایی برای آلور پدید می آورند.

  6. ادوتولیت گوچی پور هوم

    انتخاب عطر نسبت به ماه تولد، برای بسیاری افراد حائز اهمیت است؛ آن ها ماه تولد خود را شناسنامه خود می دانند و بر این اساس برای انتخاب و فروش عمده عطر اختصاصی خود نیز تصمیم می گیرند. برند گوچی برای پاسخ به نیازهای این افراد، رایحه پور هوم را برای مردان متولد شهریور ماه ارائه کرده؛ این عطر با رایحه ای تلخ و طبعی سرد شناخته می شود.
    این عطر هیجان و تمرکز را به صورت همزمان به شما هدیه می دهد. در نت های آن تنباکو و گیاه پاچولی وجه تمایزی برای این عطر مردانه پدید می آورند. انتخاب عطر نسبت به ماه تولد با در نظر گرفتن محصولات برندهای معتبری مانند گوچی کار ساده ای خواهد بود.

  7. بی دلیشس زنانه – سبز

    این عطر نمادی از آرامش و انرژی است که بیشترین هماهنگی را با روحیه متولدین شهریورماه برقرار می کنند. رایحه شیرین و خنک این عطر یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. این عطر استایل شما را شیک تر جلوه می دهد. رایحه گل سوسن و گریپ فروت عطر و بوی خاصی به این محصول می دهد. طبع عطر Be Delicious DKNY خنک است و به همین خاطر برای استفاده در فصول گرم بهترین انتخاب به شمار می رود. استایل شیک این عطر برای متولدین خاص پسند شهریور ماه بسیار مناسب است. طبع آن شیرین و خنک است و برای استفاده در همه فصول سال مناسب است.

    عطر متولدین شهریور

    عطر متولدین شهریور

  8. موسچینو چیپ اند شیک آی لاو لاو

    یکی دیگر از محصولات خاص و شگفت انگیز مخصوص متولدین شهریور ماه موسچینو چیپ اند شیک آی لاو لاو است، که با رایحه ای گل دار و مشکی ساخته شده و عطر و بویی ترش را در محیط پر می کند. عطر و بوی لیمویی و پرتقالی آن از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود.

جمع بندی

انتخاب عطر نسبت به ماه تولد و استفاده از این روایح در زندگی روزمره، تاثیر مثبتی بر روحیه و حال و هوای شما خواهد داشت. هر یک از این عطرها بخشی از نیازهای روحی شما را پاسخ می دهند و به این ترتیب آرامش درونی وصف ناپذیری به همراه می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *