آموزش, مقالات

خرید عطر اورجینال بهتر است یا تستر؟ l پارت دوم

خرید عطر اورجینال بهتر است یا تستر؟ l پارت دوم

تفاوت عطر اورجینال با تستر در هزینه و قیمت آن ها است. قیمت عطر تستر همیشه ارزان تر و به صرفه تر از عطر اورجینال آن است.

جهت مطالعه پارت اول مقاله خرید عطر اورجینال بهتر است یا تستر کلیک نمایید.

تشخیص تسترهای اصل

تفاوت عطر اورجینال با تستر، به تفاوت مدل های اصل این دو محصول نیز مربوط می شود. این تسترها در مدل های بی کیفیت و فیک نیز در بازارهای فروش وجود دارند. در حین خرید این محصولات، گول ظاهر آن ها را نخورید. برخی از فروشندگان متقلب، بسته بندی های پایان یافته عطرها را با مایع عطرهای نامرغوب پر می کنند و آن ها را به عنوان تستر ارائه می دهند. بهانه های بسیاری برای فروش عطرهای بی کیفیت ارائه می شوند؛ از جمله آن ها می توان به آسیب دیدگی و پارگی بسته بندی در حین حمل و نقل بار اشاره کرد.

این در حالی است که بسته بندی عطرها و تسترهای اصل، اغلب سالم است و پارگی و رطوبتی در آن ها مشاهده نمی شود. به علاوه بر روی بسته بندی این محصولات بارکدهایی مشاهده می شوند که با استفاده از دستگاه بارکد خوان قابل شناسایی هستند. این کدها در سیستم جست و جو گر گوگل به سهولت شناسایی خواهند شد. بر روی بطری و جعبه تسترهای اصل، بچ کدهای معتبری نیز درج شده اند که بر روی لیبل معتبر عطر تستر درج می شوند. در این زمینه به تطابق بچ کد بسته و شیشه عطر دقت داشته باشید.

مضرات استفاده از عطرهای فیک و تقلبی

در کنار بررسی تفاوت عطر اورجینال با تستر، توجه به تفاوت های انواع عطر اورجینال با عطرهای تقلبی نیز بسیار اهمیت دارد. بر اساس گزارشات انجمن حساسیت های پوستی آمریکا، عطرها و مواد معطر، به عنوان سومین عامل ایجاد مشکلات پوستی شناخته می شوند. حساسیت به عطر و ادکلن، گاها در رابطه با عطرهای اصل نیز رخ می دهد. حال اگر مواد به کار رفته در عطر مورد نظر، اصل نباشند و کیفیت و مرغوبیت مورد نظر را نداشته باشند، بی شک این عوارض بیشتر خواهند شد.

حساسیت های پوستی ناشی از استفاده عطر و تستر نامرغوب، خود را در قالب قرمزی، تورم، سوزش، خارش، پوسته ریزی و… نمایان می کنند. این عوامل با تکرار استفاده از عطر و ادکلن های فیک، تشدید می شوند و مشکلات پوستی عمیق تری ایجاد خواهند کرد. در برخی موارد، با قرار گرفتن فرد در معرض آفتاب عوارض استفاده از این مواد معطر خود را نمایان می کنند. این مواد، به صورت لکه های قهوه ای رنگ بر پوست شما هویدا می شوند. جدای از مسائل مربوط به سلامت، عطرهای فیک، در زمینه اقتصادی نیز برای شما مشکلاتی به وجود می آورند. ماندگاری این محصولات بر روی پوست بدن بسیار محدود است و به همین خاطر برای ماندگاری بیشتر آن ها، باید میزان بالاتری از عطر و ادکلن را بر بدن خود اسپری کنید.

خرید عطر اورجینال بهتر است یا تستر؟

آشنایی با تستر برخی از برندهای عطر و ادکلن

در دنیای عطر و ادکلن، برخی از پرفیوم ها و ادوتویلت ها به همراه تستر ارائه می شوند. حجم و بسته بندی هر یک از این تسترها با یکدیگر تفاوت دارد. برخی از مدل های محبوب تستر عطر و ادکلن را در ادامه معرفی می کنیم:

تستر ادوتویلت مردانه دیور SAUVAGE

این ادوتویلت مردانه بسته بندی 100 میلی لیتری دارد و به صورت تستر نیز ارائه می شود. کشور مبدا آن فرانسه است و نوع رایحه تستر، تند و خنک بوده و در ترکیبات آن از رایحه مواد خوراکی نیز استفاده شده است. ساختار رایحه آن متشکل از، عناصر خاک و زمین، مرکبات و روایح ضمغ است. نت های اولیه، میانی، پایانی این عطر هر یک ساختار و طراحی به خصوصی دارند.

  • نت های اولیه: برگاموت
  • نت های میانی: اسطوخودوس , شمعدانی , فلفل صورتی , لامی , خس خس , فلفل سیچوان , نعناع هندی
  • نت های پایه: لابدانیوم , آمبروکسان , چوب سدر

ساختار ساده این عطر توجه بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. این ادوتویلت مردانه و تستر مربوط به آن از نظر میزان ماندگاری، کیفیت مطلوب را دارد. تستر این عطر بدون بسته بندی کارخانه ارائه می شود.

تستر ادکلن زنانه لانکوم مدل لاویست بل

این عطر زنانه از برند لانکوم، با تستر 75 میلی لیتری ارائه می شود. کشور مبدا این عطر نیز فرانسه است. رایحه شیرین و خنک این عطر زنانه برای خانم های احساساتی بسیار مناسب می باشد. در ساختار روایح این عطر، از نت های میوه ای، گل دار و وانیلی استفاده شده است.

  • نت های اولیه: توت سیاه و گلابی
  • نت های میانی: زنبق و گل یاس- شکوفه های پرتقال
  • نت های پایانی: وانیل، بادام سوخته، نعناع هندی، لوبیا تنکا

خرید عطر اورجینال بهتر است یا تستر؟

تستر ادوپرفیوم زنانه بولگاری مدل جازمین نویر

این تستر از برند بولگاری با بسته بندی 100 میلی لیتری ارائه می شود. جعبه تستر با جعبه کارخانه ای آن تفاوت دارد. مبدا این عطر کشور ایتالیا است و در سال 2008 به عرصه فروش عطر و ادکلن، پا گذاشت. روایح به کار رفته در این عطر زنانه، از نوع شرقی و گل دار هستند. آکوردهایی از عطر و بوی طبیعت نیز در این عطر زنانه به مشام می رسند. تندی، شیرینی و گرمای این ادوپرفیوم زنانه نیز از ویژگی های مهم آن محسوب می شوند.

عطر و بوی چوب و گیاهان معطر نیز در لا به لای آکوردهای این عطر زنانه احساس می شوند. گل ها و میوه ها نیز جایگاه خاصی در لایه هایی از این رایحه به مشام می رسند. در ادامه روایح به کار رفته در هر یک از لایه های بولگاری جازمین را بررسی می کنیم:

  • نت های اولیه: گل یاسمین
  • نت های میانی: گل یاسمین و بادام
  • نت های پایانی: شیرین بیان، دانه تونکا، عنبر، نت های چوبی، مشک و گیاه پاتچولی در آخرین مرحله به مشام می رسند که تا پایان باقی خواهند ماند.

تستر ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل آمیتیس

این تستر با بسته بندی 100 میلی لیتری رائه می شود و محصول سال 2007 از کشور فرانسه است. در لایه به لایه این عطر نت هایی از طبیعت و گل و گیاهان معطر به مشام می رسند. طبع لالیک آمیتیس زنانه، تند و شیرین است. به طور کلی ساختار رایحه آن در دسته گل دار و میوه ای طبقه بندی می شود. با این حال روایح ادویه ای و چوبین این ادوپرفیوم نیز در نت های اولیه، میانی و پایانی آن جای گرفته اند.

  • نت های اولیه: انگور سیاه، زغال اخته، توت سیاه و شاه توت در میان نت های اولیه آن به مشام می رسند.
  • نت های میانی: گل یاسمین و فلفل در کنار عطر و بویی از گل رز در این رایحه خودنمایی می کنند.
  • نت های پایانی: مشک و وانیل و نت های چوبی نیز در این عطر وجود دارند.

این ادوپرفیوم زنانه با بسته بندی متفاوت از بسته اصلی برند سازنده ارائه می شود. درب این محصول نیز با مدل کارخانه ای متفاوت است. جعبه تستر این عطر، سفید رنگ و ساده است.

استفاده از تسترها فرایند خرید شما را بسیار ساده تر خواهد کرد و در پول و هزینه ای که پرداخت می کنید، صرفه جویی می کنند. توصیه می کنیم، پیش از خرید و پخش عطر های اصلی و اورجینال، از تستر آن ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *