معرفی عطر

لیست بهترین عطر و ادکلن های مردانه سال 2022

لیست بهترین عطر و ادکلن های مردانه سال 2022

در گزارش امروز نگاهی به انواع عطرهای مردانه ارائه شده در سال های اخیر می اندازیم و بهترین برندهای عطر و ادکلن در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد.

عطرهای مردانه با هدف افزایش جذابیت آقایان، مورد استفاده قرار می گیرند. این عطرها، هر سال آپدیت می شوند و هر یک با ویژگی های جدیدی ارائه می شوند. استفاده از عطر در سابقه تاریخی بسیاری از قومیت ها و اقوام مختلف وجود داشته و مردان و زنان از گذشته های دور تاکنون از این مواد برای آراستن خود استفاده می کردند. در دنیای امروز، تنوع این مواد خوشبو کننده به قدری بالا رفته که انتخاب بهترین عطرهای مردانه برای هر فرد کار دشواری است.

بسیاری از آقایان شیک پوش، عطر مورد استفاده خود را بر اساس فصل و شرایط آب و هوایی انتخاب می کنند. استفاده از انواع عطر 2022 بر جذابیت شما می افزاید و شما را در دنیای مد به روزتر خواهد کرد. در گزارش امروز نگاهی به انواع عطرهای مردانه ارائه شده در سال های اخیر می اندازیم و بهترین برندهای واردات عطر و ادکلن در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد.

برای آشنایی با بهترین برند ادکلن تند و خشک مردانه به این لینک مراجعه کنید.

  1. ادو تویلت مردانه نویر مشکی لالیک، بهترین عطر مردانه 2022 برای افراد خاص

    لالیک همیشه در میان بهترین عطرهای مردانه جای داشته است. مدل های مختلف این برند عطر و ادکلن همه ساله در میان ترندهای دنیای عطر و ادکلن جای گرفته اند. در این میان، ادوتویلت مردانه نویر مشکی رنگ، برای کسانی که از روایح گرم لذت می برند، بهترین انتخاب محسوب می شود. این ادوتویلت در گروه بویایی چوبی آروماتیک جای می گیرد. سازنده این عطر، کشور فرانسه است. طبع آن گرم بوده و طعم رایحه آن تلخ می باشد.
    این دسته از عطرهای مردانه نیز از سه نت اصلی تشکیل می شوند. روایح اولیه نویر که در لحظات اولیه منتشر می شوند، عطر و بوی درخت سرو را با خود به همراه می آورند. کمی که می گذرد، نت های میانی ادوتویلت خود را نمایان می کنند. در این ردیف، عطر گیاه خس خس به مشام می رسد. در نهایت نیز به نت های گرم این عطر مردانه می رسیم. نت های آخری این ادوتویلت که ماندگاری بیشتری دارند، بسیار گرم بوده و رایحه ای از مشک و درخت کشمیر را با خود به همراه می آورند.
    برند لالیک با طول عمر کمتر از دو دهه همیشه ارائه دهنده خاطره انگیزترین و بهترین عطرهای مردانه بوده است. روایح چوبی این ادوتویلت برای بسیاری از مردان جذابیت دارند. کسانی که روایح تلخ و گرم را می پسندند، بی شک نویر مشکی رنگ برای آن ها بهترین انتخاب است. این عطر بیشتر در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد. فصل زمستان و پاییز بهترین زمان برای استفاده از نویر مشکی است. بسته بندی زیبا و جذاب این ادوتویلت بر میزان جذابیت آن افزوده است. این عطر را به زبان فرانسوی به نام جوهر سیاه نیز می شناسند.   بهترین عطرهای مردانه 2022

  2. آشنایی با بهترین ادکلن مردانه ۲۰۲۲ ساواج دیور

    ادکلن مردانه ساوج دیور نیز در بین برترین انتخاب های عطر و ادکلن در سال 2022 قرار می گیرد. اگر به دنبال یک عطر چهار فصل می گردید، بی شک ساوژ دیور برای شما بهترین انتخاب است. این عطر از نظر میزان غلظت در میان ادوتویلت ها جای می گیرد. برای خرید هر یک از انواع عطرهای مردانه، باید به شخصیت و خصوصیات فردی آقایان نیز توجه داشته باشید. این عطر رایحه ای سرد، تلخ و ترش دارد.
    ساواج دیور مورد پسند بسیاری از افراد است. نت های به کار رفته در آن، توجه هر کس را به خود جلب می کنند و با ذائقه بسیاری از آقایان جذاب همخوانی دارند. شما می توانید، در مجالس و محیط های رسمی نیز از این روایح استفاده کنید. رایحه معتدل این عطر نیز از مزایای مهم آن محسوب می شود. طراحی آن توسط عطار مشهور فرانسوا دماشی انجام گرفته است. گروه بویایی آن در دسته روایح مرکباتی قرار می گیرد.
    سه ردیف بویایی اولیه، میانی و پایانی آن، هر یک از روایح پر طرفدار تشکیل شده اند. در ردیف اول و نت های اولیه آن عطر و بویی از ترنج و فلفل خودنمایی می کند. سپس رایحه ای از نعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی و… از این ادوتویلت احساس می شوند. در قسمت پایانی، سدر، آمبروکسان و لابدانیوم به مشام می رسند که رایحه این ادوتویلت را مطلوب تر می کنند.
    بهترین عطرهای مردانه، اغلب با در نظر گرفتن ویژگی ها و خلق و خوی مردانه طراحی و تولید می شوند. در طراحی سووژ دیور نیز از قدرت و اقتدار مردانه  الهام گرفته شده است. با استفاده از سووژ دیور از محدودیت های مردانه فراتر خواهید رفت و مدهای زمانه را زیر پا خواهید گذاشت.

  3. لجند مون بلان، بهترین ادکلن مردانه 2022 برای مردان آرام

    اگر به دنبال ترندهای عطر 2022 می گردید، ادوتویلت لجند مون بلان بهترین انتخاب برای شما است. این ادکلن مردانه برای آقایان آرام بسیار مناسب است. ساختار طبیعی و رایحه ملایم آن، سبب افزایش مشتریان و طرفداران این برند عطر شده است. آن چه از لجند مون بلان به مشام می رسد، خط بویی خنک، ترش و تلخ است که استفاده از آن را برای همه فصل های سال میسر می کند. البته بیشتر افراد در فصول بهار و تابستان از آن استفاده می کنند.
    لجند مون بلان، پخش بوی قوی ای دارد و به همین خاطر برای میهمانی های شبانه نیز یک انتخاب مناسب محسوب می شود. گروه بویایی چرمی همیشه در میان عطر های مردانه خودنمایی می کند. این روایح در عطر لجند مون بلان نیز وجود دارند و توجه همه را به خود جلب می کنند. ترکیب نت های این ادوتویلت به گونه ای هنرمندانه انجام شده است. در این عطر، اسانس های ترنج و برگ بنفشه در ترکیب با هم مورد استفاده قرار گرفته اند.
    روایح چوبی و یاس و گیاه مگنولیا، پس از چند ساعت به مشام می رسند. شما در پایان با روایح خزه و درخت بلوط رو به رو می شوید که ردی گیرا و دلفریب در این ادوتویلت به وجود می آورند. این عطر برای مردان کاریزماتیک به کار می رود. مصرف کنندگان این عطر، اغلب افرادی با جذابیت بالا هستند و به نت های گل فام مغناطیسی علاقه مند هستند. بسته بندی شیک مشکی و نقره ای آن، نمایی شیک در میز توالت شما ایجاد می کند. به علاوه بسته بندی جذاب آن، این برند عطر مردانه را برای هدیه دادن نیز مناسب کرده است.

  4. پرفیوم اکسترکت مردانه بلک عود نیو پکیج لارن مزون

    عطرها و رایح شرقی همیشه در میان بهترین عطرهای مردانه جای گرفته اند. در میان انواع عطر مردانه 2022، بلک عود نیو، یکی از بهترین ها است. شما می توانید، این روایح را در گروه بویایی گرم و تلخ دسته بندی کنید. رایح چوبی نیز در بخش هایی از این ادکلن مردانه به مشام می رسند. فصل های مناسب برای استفاده از اکسترکت بلک عود نیو، فصول گرم سال می باشند. شرایط آب و هوایی این فصول سال، برای استفاده از این روایح گرم بسیار مناسب است و لذت استفاده از این پرفیوم غلیظ را افزایش می دهد. نت های جوز، بخوره زیره رایحه این پرفیوم را دلپذیر تر کرده اند.
    برای حضور در مجالس مهم و رسمی استفاده از بلک عود لارن مزون به شما توصیه می شود. بسته بندی این پرفیوم مشکی رنگ بوده و شکل مکعبی و شیکی دارد. طراحی این پرفیوم مردانه بسیار خلاقانه بوده و ماندگاری بالای آن بر محبوبیت آن افزوده است.

  5. ادوپرفیوم پگاسوس پرفیوم د مارلی، بهترین عطر مردانه ۲۰۲۲ شرقی

    بهترین عطر های مردانه همیشه با در نظر گرفتن ویژگی های روحی و روانی مردان جذاب طراحی می شوند. نام افسانه ای این عطر 2022، از جذابیت های مهم آن محسوب می شود. این ادکلن مردانه رایحه ای برای استفاده مردان عمیق و متفکر است. ترکیب روایح آن با هم مظهری از قدرت، سرعت و شکوه است و برای همه رده های سنی آقایان مناسب می باشد. استفاده از عناصر بویایی تند در پگاسوس د مارلی، ضربان قلب شما را افزایش می دهد.
    استفاده از بادام تلخ و اسانس زیره، سبب ایجاد روایح تند آن شده اند. ماندگاری بالای عطر پگاسوس نیز از نقاط قوت آن محسوب می شود. روایح اولیه آن، ترنج و گل گاو زبان و زیر سبز را عیان می کنند. در قسمت میانی، عطر و بوی گل یاس و اسطوخودوس و بادام تلخ در محیط منتشر می شوند. چوب صندل و کهربا و وانیل، در قسمت نهایی این عطر، نمایان شده و تا پایان ماندگاری آن باقی می مانند.
    به علاوه پراکندگی خوب عطر پگاسوس دو مارلی نیز مورد توجه قرار گرفته است. گروه بویایی آن، شرقی و سرخس و گون است و با طبع تند و تلخی ارائه می شود. استفاده از آن حسی آمیخته به اشرافیت و پاکی را در شما تداعی می کند.  بهترین عطرهای مردانه سال 2022

  6. ادوپروفیوم اونتوس کرید، در دسته عطرهای مردانه مرکباتی

    ادوپرفیوم انتوس کرید، برای مردان با وقار و پر شور و نشاط به کار می رود. استفاده از آن در سر تا سر جهان روز به روز افزایش می یابد. رایحه خنک و تلخ اونتوس کرید، امضای این ادوپرفیوم مردانه است. در میان انواع عطر 2022، تنها این رایحه با روحیه مردان دراماتیک سازگاری دارد. تضاد و پارادوکس ادکلن مردانه اونتوس کرید نیز از موارد مهمی است که توجه مردان را جلب می کند.
    گروه بویایی این عطر، مدیترانه ای و میوه ای است. این عطر بیشتر مخصوص فصول گرم سال است و استفاده از آن در فصل های تابستان و بهار بیشتر از سایر مواقع سال می باشد. پخش بوی فوق العاده و ماندگاری طولانی مدت آن، اونتوس کرید را در میان پر فروش ترین عطر مردانه 2022 قرار داده است. استفاده از آن برای همه رده های سنی آقایان مناسب است. اما مردان میان سال از آن بیشتر استفبال کرده اند.
    روایح اونتوس کرید نیز در سه دسته تقسیم بندی می شوند. در هر یک از ردیف های بویایی این عطر، با ترکیب شگفت انگیز آکوردهای میوه ای رو به رو می شویم. در مرحله اول، روایح ترنج و آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب به صحنه می آیند. پس از آن، عطر و بوی رز و یاس منتشر می شوند و فضا را در بر می گیرند. در نت های میانی این عطر، نعناع هندی و چوب درخت قان نیز وجود دارند که احساس خنکی را در اونتوس کرید پدید می آورند. در قسمت آخر، با رایحه ای از وانیل، مشک و خزه درخت بلوط رو به رو می شویم که ماندگاری این ادوپرفیوم را چندین برابر افزایش می دهند.

  7. پرایو پاکو رابان، ترکیب شگفت انگیز چوبی تند

    پاکو رابان نیز در میان بهترین عطر های مردانه در سال 2022 جای می گیرد. استفاده از آن بر اساس ترندهای مد در دنیای فشن، با حال و هوای دنیای امروز همخوانی دارد. بسته بندی جذاب و لاکچری پاکو رابان پرایو نیز از نقاط قوت آن محسوب می شود و بر میزان استقبال از این رایحه مردانه افزوده است. تندی و تلخی این عطر مردانه نیز، آکوردهای به کار رفته در آن را جذاب تر می کنند و بر وقار و متانت مردانه شما می افزاید.
    این عطر مردانه، با طبع گرم خود برای فصول سرد سال یک انتخاب مطلوب به شمار می رود. نت های وسوسه انگیز به کار رفته در پاکو رابان، استفاده از آن را برای همه سنین میسر کرده اند. در ابتدای اسپری کردن این عطر مردانه، روایح نعناع و ماندارین، در کنار احساس از گریپ فروت، ارائه می شوند. پس از چند دقیقه، نت های تند آن پا به صحنه می گذارند. گل رز و دارچین در میانه این عطر خودنمایی می کنند. در پایه این ادکلن نیز روایح شگفت انگیزی به کار رفته اند.
    رایحه نعناع هندی، نت های چوبی کهربایی، چرم و عنبر در پایان این عطر مردانه به مشام می رسند. استفاده از بهترین ادکلن مردانه ۲۰۲۲ برای میهمانی های شبانه بسیار توصیه می شود. ماندگاری این رایحه مردانه بسیار طولانی مدت است. پراکندگی روایح آن در رده خوب جای می گیرد.

جمع بندی

استفاده از بهترین عطر مردانه 2022، مزایای بسیاری برای شما دارد. حال اگر عطر خود را در میان ترندهای دنیای مد و فشن عطر19 انتخاب کنید، بی شک تاثیر گذاری آن بر جذبه مردانه شما بیشتر خواهد شد. به علاوه عطر شما نشان دهنده شخصیت شما است. فواید استفاده از عطر برای جذب جنس مخالف نیز یکی از موارد مهم در این رابطه محسوب می شوند. آقایان با استفاده از یک عطر خوب، بیشتر در خاطر دیگران باقی می مانند.

همچنین بخوانید : 10 برند عطر و ادکلن بازیگران و هنرپیشه های معروف سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *