معرفی عطر

آیا هدیه دادن عطر به دیگران باعث جدایی میشود؟

a8168fb0 ea98 4907 96f9 b82b59b85576

عادت های پوچ و خرافی در رابطه با مسائل روزمره، گاها افراد را دچار استرس کرده و آن ها را در تصمیم گیری در رابطه با مسائل مختلف زندگی دچار تردید می کند. این باورها ریشه در جهل و نادانی گذشتگان ما دارد و استناد به آن ها در رفتارهای روزانه، چندان عاقلانه نیست! به علاوه بسیاری از این باورها هیچ ریشه علمی و مدرک و دلیلی ندارند و تنها به دلیل گستردگی آن ها در جامعه متداول شده اند و برای عده ای مشکل ساز می شوند. یکی از این باورها در رابطه با،هدیه دادن عطر و انواع پرفیوم و روایح خوشبو کننده است. شایع شده که اگر فردی به معشوق خود عطر، ادکلن هدیه دهد، بین دو نفر جدایی می افتد و زندگی عاشقانه آن ها به پوچی می رسد! همان طور که از ظاهر مسئله پیدا است، چنین باوری نمی تواند، با حقایق علمی مطابقت داشته باشد.

از بین بردن باورهای غلط درباره عطر و ادکلن

اگر منطقی به قضیه نگاه کنید،هدیه دادن عطر و ادکلن، نه تنها سبب دوری افراد نمی شود، بلکه افراد با استفاده از عطر و ادکلن شما، روایح مشمئز کننده را از خود دور می کنند و از بودن در کنار شما نیز لذت بیشتری خواهند برد. بنابراین، هدیه دادن عطر، هیچ تاثیر بدی بر روابط شما نخواهد داشت.مردم از روایح خوش و لذت بخش شما بیشتر لذت می برند تا بوی بد؛ پس یک هدیه خوشبو بهتر از هدایای دیگر است. رایحه خوش عطری که هدیه می دهید، همیشه افراد را به یاد شما می اندازد و این مسئله خاطره شما را بیشتر در ذهن آن ها تداعی می کند. هدیه دادن عطر، از دیدگاه پیامبران و معصومین نیز بسیار پسندیده است. به عقیده پیامبر اکرم(ص)، عطر و اسانس های خوشبو کننده پیوندهای دوستی شما را عمیق تر خواهند کرد.

مزایای هدیه دادن عطر

هدیه دادن عطر، به دلایل مختلفی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در وهله اول این که عطر یک هدیه شخصی است، موجب افزایش هدیه دادن آن در جامعه شده است. افراد برای خرید عطر، به بسیاری از مسائل در رابطه با فرد مقابل فکر می کنند. به این ترتیب عطر یک هدیه معمولی نیست و برای خرید آن زمان صرف می شود. همین مسئله سبب محبوبت عطر به عنوان یک هدیه همه پسند تلقی می شود.گذشته از این موضوع، بسته بندی ها و شیشه های شیک و گرانبهای عطر توجه هر کسی را به خود جلب می کند. این محصولات، با بطری زیبایی ارائه می شوند که برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند. به این ترتیب هدیه شما برای فراد بسیار جذاب تر خواهد بود.

شما با هدیه دادن یک عطر، انرژی مثبتی در افراد ایجاد می کنید و شادی و خوشبختی را در فضا می پراکنید. احساس شادی و تازگی نیز از نتایج استفاده از یک عطر مرغوب است. به علاوه شما با هر میزان بودجه ای قادر به خرید یک عطر خوب خواهید بود. دامنه قیمت عطر و ادکلن، گستره وسیعی دارد و این مسئله امکان خرید آن را برای همه افراد جامعه فراهم می کند. بسته بندی و بطری های شیک عطر و ادکلن، هزینه اضافی ای برای شما ایجاد نمی کنند. به این ترتیب با خرید این محصولات در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

بررسی تاثیر استفاده از عطر و ادکلن در روابط دوستانه

تاثیر عطر و ادکلن، بر روابط اجتماعی یک مسئله انکار ناپذیر است. شما می توانید، با استفاده از یک عطر خوب، معشوقه خود را مجذوب کنید و روابط پایدارتری با وی داشته باشید. استفاده از عطر و ادکلن، زیبایی و جذابیت شما را افزایش می دهد. به همین خاطر، یک رسم پسندیده برای حضور در اجتماع، استفاده از عطر است. برای خرید یک عطر مناسب، باید به ویژگی های پوستی، مشخصات ظاهری، جنسیت، ویژگی های شخصیتی و… خود دقت داشته باشید. به این ترتیب عطر و اسانس مورد استفاده تان، تاثیر گذاری بیشتری در جذابیت شما خواهد داشت.

تاثیر عطر در روابط کاری شما نیز انکار ناپذیر است. با استفاده صحیح از عطر و ادکلن و روایح مختلف، پیشبرد امور کاری شما نیز بهتر انجام می گیرد. در صورتی که یک قرار کاری مهم دارید، با استفاده از یک عطر ملایم، تاثیر به سزایی در روند موفقیت آمیز جلسه خود بر جای می گذارید. به این ترتیب با هدیه دادن عطر و ادکلن، سبب پیشرفت دوستان و آشنایان خود خواهید شد. اما خرید عطر نیز اصول به خصوصی دارد. با خرید یک عطر مناسب، کلیه آثار مثبت یاد شده در زندگی افراد ایجاد خواهد شد.

 

دادن عطر به دیگران

ویژگی های یک عطر زنانه اورجینال

اسانس های مخصوص خانم ها اغلب روایح به خصوصی دارند. پیش از اقدام به خرید یک عطر زنانه، بهتر است ر رابطه با ویژگی های روایح مخصوص بانوان بیشتر بدانید. به طور خلاصه روایح محبوب خانم ها در دسته بندی های زیر جای می گیرند و هر خانمی یکی از این عطر ها را می پسندد.

  1. رایحه های باطراوت: این عطر و ادکلن ها بر پایه مرکبات هستند. مرکباتی مانند لیمو، نارنگی، نارنج و… در این میان جای می گیرند و اغلب برای ساخت اسانس های معطر به کار می روند.
  2. رایحه های گل دار نیز محبوب بسیاری از خانم ها هستند. با هدیه دادن عطرهای گل دار، توجه زن محبوب خود را جلب خواهید کرد! رایحه های رز، سوسن و… سبب ایجاد روایحی دلپسند در عطر و ادکلن های زنانه خواهند شد.
  3. روایح شرقی: این مدل عطر و ادکلن ها اغلب گرم و شیرین هستند و رایحه ای تند و تیز دارند. مصرف کنندگان این عطرها اغلب خانم های پر حرارتی هستند که از هیجان در زندگی خود لذت می برند. این روایح از موادی مانند دارچین، وانیل، هل و گل ارکیده به دست می آیند.
  4. روایح چوبی نیز در این میان جای می گیرند؛ هدیه دادن عطرهای چوبین، برای قرارهای شبانه تاثیر مثبتی بر روابط شما خواهد داشت. عطر و بوی سدر، خس خس و… شور و حال روابط شما را دگرگون خواهد کرد.

نکات مهم خرید عطر زنانه با بهترین کیفیت

در وهله اول عطر را اسپری کنید. برخی از خانم ها عادت دارند، عطر را روی دست خود اسپری کرده و کمی آن را می مالند تا خشک شود. سپس رایحه آن را استشمام می کنند. این روش برای به حس کردن رایحه واقعی عطر، اشتباه است! روش صحیح تست کردن عطر در حین خرید، اسپری کردن آن بر سطح پوست و خشک شدن آن بدون دخالت دست است. به این ترتیب رایحه اصلی عطر شما به دست می آید. در نظر داشته باشید که تغییرات دمایی و شرایط جوی نیز در رایحه عطر شما تاثیر گذار می باشند. این عوامل را نیز در حین خرید عطر و ادکلن لحاظ کنید.

بهتر است، عطر و ادکلن را به میزان کمی مصرف کنید. اکسیژن به عنوان یک عامل از بین برنده عطر محسوب می شود. پس باید به سرعت عطر را اسپری کنید تا اکسیژن آن را از بین نبرد. نکته بعدی برای خرید عطر زنانه با بهترین کیفیت، استفاده از لوسیون های چرب کننده پیش از اسپری کردن آن بر پوست است. عطر و ادکلن بر پوست های چرب دوام بیشتری دارند و رایحه آن ها بهتر مشخص می شود. با رعایت این نکات ساده، بهترین روایح را برای هدیه دادن و یا استفاده شخصی انتخاب خواهید کرد.

انتخاب عطر هدیه برای آقایان

یک عطر مردانه اورجینال، بر اساس تیپ شخصیتی آقایان انتخاب خواهد شد. این مسئله اولین مولفه خرید و یا فروش عمده عطر برای آقایان محسوب می شود. هدیه دادن عطر همیشه آقایان را خوشحال می کند؛ البته در صورتی که این عطر بر اساس ویژگی های شخصیتی آن ها انتخاب شده باشد. در وهله اول، رفتار و اخلاق فرد مورد نظر را مد نظر قرار دهید. به طور مثال بهترین عطر برای آقایانی تو دار و جدی، روایح گرم هستند. روایح مشک و عنبر نیز روح این دسته از آقایان را نوازش می کنند.

مردان اهل ورزش و جنب و جوش، بیشتر از عطرهای سبز لذت می برند. این اسانس های معطر، حس سرزندگی را برای این افراد فعال تداعی می کنند. شما می توانید، از عطرهای چمن و خیار نیز در این زمینه استفاده کنید. پرتقال های ماندارین نیز از عطرهای محبوب آقایان ورزشکار محسوب می شوند. مردان جذاب و عاشق پیشه، بیشتر از روایح گلی و میوه ای لذت می برند. همچنین در صورتی که شغل و حرفه شما جدی و سنگین است، برای افزایش وقار مردانه خود، به سراغ عطرهای چرمی بروید. روایح چرمی، رد پایی از بوی عسل و توتون را نیز در خود جای می دهند و اباهت شما را افزایش می دهند.

برای انتخاب عطر و ادکلن مردانه ویژگی های آب و هوایی منطقه را نیز مد نظر قرار دهید. اگر در محل زندگی شما آب و هوای مرطوب قالب است، استفاده از عطرهای سنگین به شما توصیه نمی شود. هدیه دادن عطر های سنگین برای این شرایط جوی انتخاب هوشمندانه ای نخواهد بود.مردانی که اهل شب نشینی هستند، اغلب از روایح لایه به لایه لذت می برند. بهتر است، نت های به کار رفته در عطر و ادکلن انتخابی شما برای این افراد، به مرور خود را نمایش دهند. انواع عطر و ادکلن از نظر میزان ماندگاری نیز دسته بندی می شوند. در ادامه با این طبقه بندی اسانس های معطر آشنا می شوید.

دادن عطر و ادکلن

طبقه بندی عطر و ادکلن

برای هدیه دادن عطر باید با مدل های مختلف این محصولات آشنا شوید. پرفیوم ها، ادوپرفیوم ها، ادوتویلت ها، ادوکلن ها، ادو فرش ها از مهمترین دسته بندی های عطر و ادکلن هستند. تفاوت این محصولات در میزان غلظت و مواد تشکیل دهنده آن ها است. در این میان، پرفیوم ها از بیشترین میزان دوام برخوردار می باشند. در ساختار این عطرها از 22 درصد روغن استفاده شده است. ادوپرفیوم ها نیز از نظر دوام رتبه دوم را به خود اختصاص داده اند. این مدل ادوپرفیوم ها 15 تا 20 درصد اسانس روغنی دارند. ادوتویلت ها نیز در این دسته بندی با 8 الی 10 درصد اسانس روغنی تولید می شوند. در این میان ادوکلن ها بیشتر مورد علاقه آقایان هستند. این مدل روایح، تنها 4 درصد اسانس روغنی دارند.

رقیق ترین مدل این محصولات، مربوط به ادوفرش ها است. این ادوفرش ها 3 درصد اسانس روغنی دارند و ماندگاری آن ها بسیار محدودتر از سایر مدل های یاد شده است. گذشته از مدل و میزان روغن استفاده شده در این عطرها، نحوه نگهداری از آن ها نیز بر ماندگاری آن ها تاثیر گذار خواهد بود. برای این منظور رعایت چند نکته ساده پس از خرید عطر و ادکلن اهمیت دارد. بهتر است این موارد را به فردی که عطر را به او هدیه می دهید، یادآور شوید!

نگهداری صحیح از عطر و ادکلن زنانه و مردانه

برای ماندگاری بالای انواع عطر و ادکلن، چگونگی نگهداری از آن ها یک مولفه مهم تلقی می شود. چند نکته ساده در این زمینه ارائه می شود که با مطالعه آن ها کیفیت عطر و ادکلن شما مطلوب تر خواهد بود.

  1. پس از هر بار استفاده از این مواد، درب محصول را محکم ببندید. در برخی از این مواد، از الکل استفاده شده است و با باز ماندن درب آن بخشی از رایحه و بوی آن نیز از بین می رود.
  2. شیشه عطر انتخابی خود را در مقابل تابش نور آفتاب قرار ندهید. قرار دادن آن در محیط گرم نیز کیفیت آن را کاهش می دهد.
  3. مهمترین نکته برای استفاده از یک عطر مناسب، خرید عطر اصل و اورجینال است! برای این منظور از خرید عطرهای ارزان و گران قیمت خودداری کنید.
  4. برای ماندگاری بیشتر عطر بر روی بدن، بهتر است آن را در هوا اسپری کنید و از آن منطقه عبور کنید. به این ترتیب ماندگاری بالای عطر شما تضمین خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله ازعطر19، باور غلط جدا شدن افراد به دلیل هدیه دادن عطر زیر سوال می رود و عطر به عنوان یک هدیه نفیس و تاثیر گذار در روابط شما معرفی می شود. انواع عطر و ادکلن، به طرز شگفت انگیزی حال و هوای شما را عوض می کنند. شما می توانید، با هدیه دادن عطر، روحیه دوستان و عزیزان خود را عوض کنید. با استفاده از یک عطر خاص همیشه و در همه جا بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *