قرعه کشی
icon5 min
ارسال سریع سفارشات

2 تا 7 روز بعد از سفارش

icon2 min
درگاه بانکی

با استفاده از کارت بانکی

icon3
ارز دیجیتال

پرداخت با کیف پول الکترونیکی

icon1 min
ضمانت اصالت کالا

تضمین کیفیت محصول

icon4 min
پشتیبانی 24 ساعته

قبل و بعد از خرید

حراج ویژه بلک فرایدی

جدیدترین محصولات

جدیدترین عطر و ادکلن های فروشگاه

مطالب وبسایت

جدیدترین مقالات و مطالب

odkolon min

فروشگاه اینترنتی عطر اصل و ادکلن اورجینال عطر19

آخرین نقد و بررسی ها

1-5 of 516 reviews
  1. عطر خنک مناسب برای بهار و تابستان، اما ترجیحا برای بهار.
    اوپنینگ قوی و عالی با ترکیبی از برگاموت، لیمو و نت های اسپایسی، خنکی لیمو، شیرینی برگاموت و تند و تیز بودن نت های اسپایسی خیلی عالی توی همدیگه بلند شدن و هرکدوم دوتای دیگه رو بالانس میکنن.
    مید نت ها بعد از چند دقیقه کم کم عطر سبز تر و سبز تر میشه و نت های سیتروسی جاشونو به پچولی و water jasmine و مقدار خیلی کمی نت های میوه‌ای میدن در حالی که که همچنان نت های اسپایسی اوپنینگ حس میشن، این فاز برای من زیاد طول نمیکشه و به سرعت در عرض چند دقیقه عطر به بیس نت هاش میرسه،
    بمب چوب صندل، در کنار چوب سدر یا شاید کاج، بوی خیلی قوی تند و تیز چوبی که روی پوست واقعا جذابه و برای بهار و تابستون و هوایی که خیلی زیاد گرم نیست عالیه، نت های چرمی و مشک و وانیل هم کمک میکنن که تند بودن نت های چوبی بالانس بشن و باعث سردرد و اذیت شدن بینی نشن، البته بخاطر همین نت های وانیل و چرم و مشک و البته نت های اسپایسی که همچنان رگه هاش توی بوی عطر حس میشه بنظرم این عطر برای روزایی که هوا خیلی ازار دهنده گرمه و بالای ۳۵ درجه‌س مناسب نیست.
    من به رایحه‌ی این عطر ۸.۵/۱۰ میدم

    پرفورمنس این عطر به عنوان یه عطر خنک مناسبه.
    برای من روی لباس حدود دو تا چهار ساعت پخش (بسته به محل استفاده و دمای هوا) داره و بعد از اون بوش خیلی نزدیک به لباس میشه و تا هفت هشت ساعت قابل تشخیص برای دیگرانه (اگر لباستون رو بو کنن) ، پرفورمنس روی پوست پخش بیشتری داره و اگر درست استفاده بشه تا ده دوازده ساعت به عنوان skin scent روی پوستتون میمونه. قائدتا نباید مثل عطر های گرم انتظار بمب پرفورمنس از یه عطر خنک داشت اما بازم نسبت به عطر های خنک هم قیمتش پرفورمنس خیلی خوبی داره.
    من به پرفورمنس این عطر ۸/۱۰ میدم

    پکیجینگ و یسته بندی: جعبه‌ی این عطر یه جعبه‌ی مقوایی ساده با سلفونه که البته با این قیمت انتظار پرزنتیشن لاکچری عجیب و غریب هم نباید داشت، اما داخل جعبه همراه عطرتون یه پَوچ هم هست که برای نگهداری عطر و جا به جایی مثلا توی چمدون یا کیف گذاشتن عالیه و البته اون حس نیش بودن برند رو بهتون میرسونه.
    شخصا اون پوچ عطر های منسرا رو خیلی دوست دارم و بنظرم چیز کاربردی‌ای هست، بخاطر همین به پرزنتیشن این عطر ۹.۵/۱۰ میدم

    قیمت این عطر الان که این ریویو رو مینویسم یه مقدار زیاد شده، اما همچنان یه نسبت بقیه‌ی عطر ها، با در نطر گرفتن پرفورمنسشون، مخصوصا عطر های خنک، و اضافه کردن این که شما یه عطر خیلی کمتر شناخته شده از یه برند نیش میخرید که قرار نیست به این زودیا خز بشه،
    بنظرم ارزش خرید خیلی خوبی داره و از نظر قیمت بهش ۹/۱۰ میدم.

    و در کل اگه بخوام به این عطر نمره بدم: ۸.۷۵/۱۰

    البته اینجا توی سایت بهش ۵ ستاره میدم چون اون ستاره ها بنظرم بحثش جداس.

  2. یه عطر عالی برای طرفدارای عطرهای میوه‌ای-گلی!
    این یه عطر واقعا صورتیه! دخترانه، شیک و من ترجیح میدم بهش بگم گلی-میوه‌ای به جای چاپیر.
    نت‌های اولیه ممکنه برای بعضی ها باعث سردرد بشن، اما به یه رایحه ی خوشبو از گل نخود و رز میرسه، که بیشتر متوجه گل نخود میشم. بعد از اون رایحه ی پایه پچولی و مشک باقی میمونه، میشه گفت ۷۵ درصد مشک سفید و ۲۵ درصد پچولی داره. سو اسنشیال میتونه برای کسی که یه عطر تازه، میوه‌ای و گلی برای بهار میخواد عالی باشه، با یه رد بوی پایانی ملایم که مشابه پیدا کردن براش واقعا سخته. این عطر یه رایحه ی پایه ی خوشبو داره که ماندگاری هم داره.

  3. خیلی عطر خوبیه از فوریت هامه ولی شاید باب میل خیلیا نباشه
    چون شروعش اینگار پرت میشی تو یه جنگل بارون شده 
    بوی درخت سدر رو بیشتر حس می کنه اوایل بعد کم کم پیجولی و اون بوی بوزی مانند خودشون رونشون میده و یه رایحه شفاف مشروبی که وانیل هم گاه گداری یه سری بهش میزنه کم کم به رایحه ثابتش تبدیل میشه
    به نظرم مناسب یه مرد بالای ۳۵ کت و شلواری میخوره که با تیپ و عطرش میتونه بازخورد مثبت از اطرافیان بگیره

  4. پرادا پارادوکس: عطری شیرین و دلنشین، اما کمی سادهاولین چیزی که توی این عطر حس میشه، شیرینی شدیده. انگار یه عالمه آبنبات رو ریختن تو شیشه و یه عالمه وانیل و گل هم بهش اضافه کردن. کم کم که بوش ملایم تر میشه به بوی وانیل میرسه و بعضی ها هم گلایه کردن که در انتها یه بوی فلزی حس میشه از این عطر.
    خوشبختانه پرادا پارادوکس فقط برای مهمونی نیست و میشه روزمره هم ازش استفاده کرد، بوی خنک و ملایمی داره که توی محل کار هم کسی رو اذیت نمیکنه.
    موندگاریش هم خوبه و معمولا کسانی که تست کردن روی پوستشون تا یک روز موندگاری رو تایید کردن.
    پرادا پارادوکس عطری هستش که یا عاشقش میشی یا تا حد تنفر باهاش پیش میری. شیرینی شدیدش ممکنه برای همه خوشایند نباشه، اما بوی آخرش به نظر جذابه. اگه دنبال یه عطر شیرین و ملایم هستی، حتما پرادا پارادوکس رو امتحان کن. شاید عاشقش بشی!

  5. عطر نویر اکستریم پارفوم یه عطر مردونس که نسخه قوی‌تر و غلیظ‌تر از عطر محبوب نویر اسکتیم هستش که سال 2015 معرفی شده بود.
    این عطر به کسایی که عطرهای تند و ادویه‌ای رو دوست دارن پیشنهاد میشه.
    با رایحه‌ای تند، ادویه‌ای و شیرین، یه عطر زمستونی هست که برای استفاده روزمره یه کوچولو سنگینه، بیشتر برای موقعیت های خاص و مهمونی های شبانه مناسبه.
    بوش یه جوریه که انگار یه عالمه ادویه و وانیل رو توی یه ظرف چرمی ریختن یه مقدار گل هم بهش اضافه کردن.
    خیلی گرم و دلچسبه و یه جورایی حس قدرت و اعتماد به نفس به آدم میده.
    این عطر مشابه عطرهای Tom Ford Tobacco Vanille و Tom Ford Black Orchid هست، اگر که قبلا استفاده کردین و دوست داشتین میتونین این عطر رو هم امتحان کنید.

آخرین نقد و بررسی ها