قرعه کشی
icon5 min
ارسال سریع سفارشات

2 تا 7 روز بعد از سفارش

icon2 min
درگاه بانکی

با استفاده از کارت بانکی

icon3
ارز دیجیتال

پرداخت با کیف پول الکترونیکی

icon1 min
ضمانت اصالت کالا

تضمین کیفیت محصول

icon4 min
پشتیبانی 24 ساعته

قبل و بعد از خرید

حراج ویژه بلک فرایدی

جدیدترین محصولات

جدیدترین عطر و ادکلن های فروشگاه

مطالب وبسایت

جدیدترین مقالات و مطالب

odkolon min

فروشگاه اینترنتی عطر اصل و ادکلن اورجینال عطر19

آخرین نقد و بررسی ها

1-5 of 562 reviews
  1. عطری گرم و ریچ با تلخی بسیار دوست داشتنی که حضور روایح اسپایسی در حالتی تازه و تند و تیز، شور و انرژی خوبی رو به آغاز کار داده.
    بعد از شروع گرم و معطر آغازین بلافاصله چرمی نیمه مرطوب، خاکی و چوبگون به همراه نت عودی بسیار شیک که حالاتی از نت های تنباکویی رو در بر داره به هرم بویایی کار اضافه میشه. از نظر شخصی بنده حس و حال چرم Halfeti بی تشابه با چرم به کار رفته در پرایوت لیبل جووی نیست. چرمی با حالات چوبی و تیز و گازدار که خیلی به استحکام و لوکس شدن هرم بویایی عطر کمک خواهد کرد.
    شاید به صورت موقت یادآور عطرهایی مثل سری black بولگاری و مشابهینش باشه ولی خیلی زود نمایش لوکس و اشرافی خودش رو پیش خواهد گرفت.
    .نتی بسیار شیطون و اغواکننده از عود که نه خیلی عبوس و اتو کشیده ، و نه خیلی جلف و سبک فرموله شده. 
    تزریق هرم فلورال با حاکمیت رز در متعادل ترین حالت ممکن، آغاز درای داون این عطر رو رقم خواهد زد. درای داون تقریبا گرم که بواسطه کومارین و مشک و وانیل حالتی نیمه پودری و گورماند به خودش گرفته.

  2. روایح میوه ای بیشتر از دیگر نت ها خودنمایی می‌کنن، نت غالب یوزو همراه با نت کمرنگ انار یه ترکیب ترش و شیرین (غالبا شیرین، ولی نه آزاردهنده) و فرش در بستر خیلی ملایمی از روایح آکواتیک به وجود میارن که سرحال‌تون میاره
    پیونی هم با قدم های آهسته و پیوسته به جمع اضافه می‌شه و فضای میوه ای عطر رو کاملا به سمت فلورال شدن سوق می‌ده، اما اصلا تند و تیز نیست و بی‌نهایت ملایم و دلنشینه
    درنهایت مشک و امبر هم اضافه می‌شن و رایحه رو کمی شیرین تر و صابونی می‌کنن و به این نمایش ساده ولی زیبا خاتمه می‌دن
    انتظار تغییر نت چندانی از این عطر نداشته باشید، البته خسته کننده هم نیست ولی خب خیلی هم تغییر یا رقص نت نداره :

    ماندگاري و پخش اين عطر متوسط هست(ماندگاري نهايتا 3تا6 ساعت)پخش بو تقريبا تو شعاع نيم الي يه متريت و البته چون عطر خنكي هست درفصول گرم دراين حد پخش داره..زمستونها خيلي خيلي كمتره و فقط روي پوست حس ميشه بنظرم

  3. با شروعی غنی و قوی با حضور نت های اسپایسی و چوبسان که در صدر آنها زعفران و هل خودنمایی میکنند و نتی فید شده از وتیور آنها رو همراهی میکنه، کار خودش رو آغاز میکند.
    یعنی از آغاز کار حالتی چوبی فضای کلی رایحه رو در برگرفته و حس و حال یک عطر woody رو به شما القاء خواهد کرد. 
    هرمی دودی(اینسنس) به همراه نتی نمدار و تیز از سیتروس ها بلافاصله و بعد از گذشت زمانی حدود 5 دقیقه به رایحه کلی عطر اضافه خواهد شد که بسیار جذاب و جدید بود از نظر من و در کمتر عطری تا به حال این حالت رو استشمام کرده بودم. حضور همزمان نت های سیتروسی و دودی خیلی نوآورانه و جالب هست در این کار و جذابیت خاصی رو به این عطر داده.
    به مرور و با فروکش کردن اون حالت سنگین و غلیظ اولیه ، با ادغام نت شفاف و خالصی از پاپیروس و ترکیب اون با چوب ebony ، حسی کهنه و خاکی به فضای کار اضافه میشه که رگه هایی سبز و نیمه فلورال آن را همراهی خواهند کرد. حسی شبیه به استشمام علوفه نیمه خشک در زمانی که دارند رطوبت خودشون رو از دست میدند. تلفیق و تضادی از خشکی و سبزینگی رو میشه در این قسمت از عمر عطر کاملا حس کرد.
    این کار Zoologist Perfumes عطر خیلی خوب و تقریبا پیچیده ایی هست و ماهیتی گرم و درعین حال بسیار آروماتیک رو از خودش بروز میده.
    عطری کاملا رسمی ، شیک ، خاص و تا حدودی لوکس که از نظر شخصی بنده کمی هم کلاسیک و اصطلاحا اولد اسکول طراحی شده.پرفومنس کار شدیدا بالاست و از پخش و ماندگاری معقولی هم برخوردار است.

  4. عطری با استخوانبندی تقریبا همسان و رایحه ایی هم جهت با نسخه اصلی ، اما با اندک تغییراتی در قلب و میدل نت عطر مادر خواهد بود.
    Reflection 45 یک فوق آروماتیک جذاب و در سبک خودش بسیار خوش ساخت هست. عطری فلورال ، نیمه اسپایسی و چوبسان که سویه هایی شرقی رو نیز به همراه خودش یدک می کشد. اما اینبار در نسخه 45 با قلبی امبری و بالزامی که دربستری از روایح رزینی قرار گرفته اند، ظاهر خواهد شد. تفاوتی در میدل نت که باعث شده حس و حال و قدرتی مضاعف نسبت به رایحه نسخه مادر داشته باشد.
    روایح فلورال که در نسخه مادر بولدتر بودند و خنکای معتدلی به نسخه اولیه داده بودند، در نسخه 45 جای خود را به آکوردی چوبیتر و صمغگون و نیمه بالزام داده اند و فضای عطر را خصوصا در میدل نت گرم تر کرده اند.
    بالطبع محوریت اصلی رایحه سنگینتر و مردانه تر از نسخه مادر شده است و قدرت و نفوذ پذیری کار هم بیشتر شده اما رایحه و ستون اصلی نسخه مادر کاملا رعایت شده است و همانند اینترلود نسخه 45 یادآور نسخه مادر خواهد بود که با اندک تغییراتی در آکورد های اهرام بویایی به مخاطب عرضه شده است.
    قابل ذکر هست که روایح چوبی در این عطر بر خلاف نسخه مادر که با روایح فلورال همسو بودند، اینبار با نت هایی بسیار شفاف و جذاب از نرولی و سنبل و با حالتی بسیار سبز و معطر و نیمه آبدار ظاهر خواهند شد.

  5. این عطر بوی مشابهی به The One یا The One Essence داره ولی خیلی سبک تره. رایحه ش ترکیبی از هلو و عنبر با یه تلنگر از زنبق هستش. شیرینی ملایمی داره و اصلا سنگین نیست.
    مثل نسخه مردونه د وان این عطر هم موندگاری خیلی خیلی کمی داره، هرچند نسبت به ادوتویلت بدون نباید هم انتظار خیلی بالایی از این عطر داشته باشین.
    واسه مهمونی و قرار و اینجور چیزا خیلی خوبه ولی پخش بوی این عطر متوسط هستش.
    بوی گل های زنبق و مریم و یاسمن قاطی یه بوی پودری و کرمی، انگار یه عطر قدیمی رو گذاشتن تو یه شیشه ی امروزی!
    بوی گرم و شیرینی داره که یه حس تازگی و شادابی هم بهش اضافه شده.