معرفی عطر, مقالات

معرفی 7 عطر جذاب برای متولدین تیر ماه

متولدین تیر ماه

خرید انواع عطر زنانه و مردانه با در نظر گرفتن ویژگی های شخصیتی افراد کار جذابی است! یکی از مهمترین المان هایی که در تعیین ویژگی ها و مشخصه های فردی خانم ها و آقایان تاثیر می گذارد، ماه تولد است. افراد در ماه های تولد مختلف با خصوصیات فردی به خصوصی همراه هستند که برای انتخاب عطر مخصوص آن ها مورد توجه قرار می گیرد. در این مبحث به بررسی ویژگی های شخصیتی متولدین تیرماه و عطر و ادکلن هایی که با خصوصیات این افراد هماهنگی دارند، می پردازیم.

ویژگی های رفتاری متولدین تیر ماه

عطر متولد تیر مردانه و زنانه با بسیاری از ویژگی های خلقی و رفتاری این افراد همخوانی دارد. این عطرها خلاهای درونی افراد متولد تیرماه را برطرف می کنند. خانم های خوش سلیقه تیرماهی اغلب شخصیت گرمی دارند و انتخاب یک عطر گرم بیشتر با ویژگی های خلقی آن ها سازگار است.

این افراد با عطرهای شیرین نیز به سادگی ارتباط برقرار می کنند. به علاوه این افراد در میان گرمای شدید تابستان متولد شده اند؛ در نتیجه برای انتخاب عطر آن ها باید به تعادل گرمای وجودی آن ها نیز فکر کنید.

در مقابل، آقایان تیر ماهی اغلب شخصیتی پر شور و حرارت دارند و انتخاب عطرهای خنک برای آن ها تاثیر مطلوبی بر خلق و خوی و رفتارهایشان خواهد داشت. این آقایان با عطرهای شیرین نیز ارتباط برقرار می کنند. اگر می خواهید بهترین گزینه عطر مخصوص تیر ماهی ها را پیدا کنید، به لیستی از مشهورترین عطرهای مخصوص ماه جولای و تیر ماه دقت داشته باشید:

عطر متولدین تیر ماه

 

سولیل د کاپری Montale Soleil De Capri

1. عطر سولیل د کاپری

در میان انواع عطر ماه تولد تیر زنانه و مردانه، عطر سولیل با کاربری دو منظوره و یونیسکس در دسترس مشتریان قرار می گیرد.
این عطر خاص با رایحه ای خنک سرشار از اسانس های گل دار و میوه ای تولید شده است و توجه هر آقا و خانم شیک پوشی را جلب می کند.
استفاده از آن برای مراسم های رسمی و مناسبت های مختلف میسر خواهد بود.
برخی از متولدین تیرماه از این عطر برای عطر روزانه و کجوال خود استفاده می کنند.

 

ادکلن متولدین تیر ماه

2.  عطر هیپنوتیک پویزن

برای انتخاب یک عطر ماه تولد تیر زنانه سری به برند دیور بزنید و در میان انبوه عطرهای خاص آن به مجموعه فوق العاده هیپونتیک توجه کنید.
این عطر خاص با رایحه ای گرم و با نت های شرقی و وانیلی در دسترس خانم ها قرار می گیرد.
بسته بندی قرمز و شیک آن نشان دهنده نت های گرم و صمیمی به کار رفته در این عطر است که با روحیه خانم های متولد این ماه همخوانی دارند.

 

 

%D9%84%D8%A7%D9%86%DA%A9%D9%88%D9%85 %D8%AA%D8%B1%D8%B2%D9%88%D8%B1 Lancome Tresor

3. لانکوم ترزور

برای انتخاب هر ادکلن متولد تیر زنانه حتما به برندهای معتبر جهانی سری بزنید. برند لانکوم با سال های سال تجربه در این حوزه، انواع عطر و ادکلن را برای متولدین جولای ارائه می دهد. این عطر خاص زنانه با نت های شرقی و گل دار طراحی شده و تلفیقی دل انگیز را به پوشنده منتقل می کند. مجموعه نت های به کار رفته در این رایحه طبعی گرم دارند و برای زنان متولد تابستان به ویژه تیر ماه انتخاب مناسبی به شمار می روند.

 

 

%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%B1 %D9%87%D9%88%D9%85 %D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA Dior Homme Sport

 4. عطر مردانه دیور هوم اسپرت

اگر به دنبال یک عطر ماه تولد تیر مردانه باکیفیت هستید، مجموعه دیور یکی از بهترین ها را در دسترس شما قرار داده است. عطر اسپرت دیور هوم با طبعی خنک برای آقایان این ماه ساخته شده است. مجموعه نت های آن از اسانس های خاص چوبی تشکیل شده اند. انواع روایح معطر نیز در بخش هایی از این عطر جای گرفته اند و هر یک از آن ها رضایت مشتریان را جلب می کنند. مزه آدامسی و تند نعنایی این عطر بی شک شما را سرمست خواهد کرد. با پوشیدن آن حسی از سرزندگی را در فصل های گرم سال تجربه خواهید کرد. این عطر متناسب با ماه تولد جولای، ویژگی های شخصیتی آقایان تیرماهی را منعکس می کند.

 

%D8%B4%D9%86%D9%84 %D8%A7%D9%84%D9%88%D8%B1 %D9%87%D9%88%D9%85 %D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA %D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%85 Chanel Allure Homme Sport

5. عطر مردانه شنل آلور هوم اسپرت اکستریم

عطر مردانه شنل آلور هوم اسپرت اکستریم یک انتخاب مناسب در میان انواع عطر ماه تولد تیر مردانه به شمار می رود که با بسیاری از ویژگی های شخصیتی مرد متولد تیر ماه همخوانی دارد. این عطر خاص با بویی چوبی و معطر ساخته شده و به همین خاطر مورد پسند بسیاری از آقایان قرار دارد. این رایحه عطر و بوی ملایمی دارد و شنونده را از خود راضی نگه می دارد. عطر و بوی مشک و سدر و صندل سفید در بخش هایی از گروه بویایی این عطر ماه تولد تیر مردانه خودنمایی می کند.

 

 

%D9%88%D8%B1%D8%B3%D8%A7%DA%86%D9%87 %D8%A8%D9%84%D9%88 %D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%B2 Versace Blue Jeans

6. ورساچه بلو جینز مردانه

یکی دیگر از انتخاب های مردانه متولدین تیرماه یا جولای، عطر پرطرفدار ورساچه بلو جینز است که با بسته بندی خاصی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این عطر ماه تولد تیر مردانه با نت های معطر و فوژه طراحی شده و طبع آن معتدل است. به همین خاطر برای استفاده در چهار فصل سال مناسب خواهد بود.

 

 

%DA%AF%D9%88%DA%86%DB%8C %DA%AF%DB%8C%D9%84%D8%AA%DB%8C %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D8%B2 %D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87 Gucci Guilty Studs Pour Femme

7. گوچی گیلتی استادز زنانه

برای انتخاب عطر ماه تولد تیر زنانه باید حتما به طبع این محصولات دقت داشته باشید. عطر گوچی گیلتی با طبعی گرم و روایح شرقی و گل دار با روحیه زنان تیر ماهی عجین می شود و کلیه نیازهای شخصیتی آن ها را برآورده می کند. اسانس های خاص کهربایی و نعناع هندی از اجزای اساسی به کار رفته در این عطر به شمار می روند. عطر و بوی نارنگی نیز طعمی میوه ای در بخش هایی از احساس گوچی گیلتی به وجود می آورد.

 

همچنین بخوانید: معرفی بهترین عطر های زنانه و مردانه ماه تولد شهریور

جمع بندی

در این بخش در رابطه با انواع عطر ماه تولد تیر زنانه و مردانه مطالبی را بررسی کردیم که با توجه به آن ها بهترین انتخاب را برای متولدین این برج خواهیم داشت. هر یک از عطرهای نام برده شده با طبع بدن و ویژگی های شخصیتی زنان و مردان تیرماهی عجین شده و با سلیقه آن ها همخوانی خواهند داشت. کلیه برند عطرهای نام برده شده از اعتبار بالایی در سطح جهانی برخودار هستند و به سادگی می توانید آن ها را در بازارهای فروش ایران یافت کنید. عطر و رایحه مورد استفاده شما تعیین کننده هویت و شخصیت شما در اجتماع خواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها