معرفی عطر

معرفی برترین عطرها برای یک قرار عاشقانه بروز شده تا 2023

عطر مناسب قرار عاشقانه

در سال های اخیر انواع عطرهای رمانتیک و احساسی در ساخت و تولید بهترین روایح جهانی مورد استفاده قرار گرفته اند. هر یک از این عطرها حال و هوای شما را در قرارهای عاشقانه دگرگون می کنند و حس و حالی جدید در شما و پارتنرتان به وجود می آورند. برای انتخاب یک عطر مناسب در قرارهای عاشقانه تان باید به چند نکته اساسی دقت داشته باشید. در این زمینه همخوانی این محصولات با سلایق شخصی، شرایط آب و هوا و نوع تیپ و استایل شما نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

خصوصیات یک عطر رمانتیک و احساسی برای لحظات خاص

ارتباط بین رایحه‌ها و احساسات ما، به خاطر تجربه‌ها و ارتباطات شخصی ما با آنها شکل می‌گیرد. اما در کل، برخی روایح معمولاً به عنوان رمانتیک شناخته می‌شوند. به طور کلی، رایحه‌های شیرین، گلی و چوبی معمولاً به عنوان رمانتیک تلقی می‌شوند.
رایحه‌های شیرین مثل وانیل، گلابی،سل و شکلات معمولاً با لذت و عشق مرتبط می‌شوند و احساس گرما و دلنشینی را القا می‌کنند. رایحه‌های گلی مانند رز، یاسمن، لیمویی نماد عشق و زنانگی هستند و می‌توانند حس عاشقانه و رمانتیک راقویتر کنند. همچنین، رایحه‌های چوبی مانند صندل، وتیور و مشک نماد ارتباط با طبیعت و حس زمینی و گرما هستند که به عنوان رمانتیک شناخته می‌شوند.

به هر حال، هر فردی دارای تجربه و سلیقه خود درباره عشق است. برخی افراد ممکن است رایحه های مرکباتی و تازه مانند لیمو، پرتقال و نعناع را نیز به عنوان رمانتیک در نظر بگیرند. بنابراین، مهمترین نکته این است که شما رایحه‌هایی را انتخاب کنید که برای خودتان و شریک زندگیتان رمانتیک و جذاب به نظر می‌رسند.

بسیاری از آقایان از یک عطر جذب کننده زنان برای قرارهای عاشقانه خود استفاده می کنند. خانم ها احساسات قوی دارند. به همین خاطر جذب آن ها از طریق پیام های حسی به سادگی انجام می شود. در صورتی که نت های تشکیل دهنده عطر شما چنین قابلیت هایی داشته باشد، به سرعت به هدف خود می رسید و خانم مورد نظر را به خود جذب می کنید.  انتخاب یک عطر مناسب قرار عاشقانه و نحوه ی استفاده از آن دو موضوع متفاوت هستند. اما اولین نکته انتخاب یک عطر با رایحه ی ملایم است. استفاده از عطر های با رایحه تند و پخش بوی بالا برای قرار اولیه مناسب نیست.

این ویژگی در رابطه با عطر جذب کننده مردان نیز صدق می کند. استفاده از یک عطر خوب در این قرارها، خاطراتی به یادماندنی در ذهن او به وجود می آورد. بسیاری از برندهای برتر تولید کننده عطر و ادکلن در سال های اخیر عطرهایی مخصوص این لحظات ناب طراحی کرده اند که برای خانم ها و آقایان مناسب خواهند بود. برخی از آن ها را در ادامه مشاهده می کنید:

  1. دیور هیپنوتیک پویزن، عطر جادویی خانم ها

    هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم Dior Hypnotic Poison EDP
    اگر به دنبال یک عطر مناسب قرار عاشقانه می گردید، در میان محصولات دیور، به دنبال هیپنوتیک پویزن بگردید. این عطر زنانه برای استفاده در اولین قرار با فرد مورد نظرتان کارایی خواهد داشت و تصویری گیرا و جذاب از شما در ذهن طرف مقابل به وجود می آورد. رایحه هوس انگیز آن سرشار از نت های تاثیرگذار است که سر تا سر هرم بویایی این عطر را زیبا می کند. روایح گل های تیره، وانیل و ادویه های خاص در این عطر خودنمایی می کنند. عطر و بوی شیرین بیان و بادام سوخته نیز سبب جذاب تر شدن آن برای خانم ها و آقایان می شود.

     

     

     

     

     

  2. شنل آلور هوم اسپرت، سرشتی از نت های چوبین

    الور هوم اسپرت CHANEL ALLURE HOMME SPORT
    شنل نیز تجربه ای طولانی مدت در ارائه و تولید عطرهای اغواکننده زنانه و مردانه داشته است. آلور هوم اسپرت از شنل یک عطر اغوا گر مردانه است که روایح چوبی و ادویه ای را در بر می گیرد. این عطر خاص برای شخصیت های پر جنب و جوش فعال آقایان بسیار مناسب است. همچنین با شنل می توانید، برای لحظات ناب عاشقانه‌تان پر انرژی تر حاضر شوید. این عطر خاص روایح سدر و بهارنارنج را در بر می گیرد و لحظه ای خاطره انگیز برای شما و شخص مورد نظر به وجود می آورد.

     

     

     

     

     

     

  3. ویکتور اند رولف اسپایس بمب، عطری برای میانسالان

    اند رولف اسپایس بمب Viktor Rolf Spice Bomb
    اگرچه خانم ها و آقایان جوان نیز از این عطر قرار اول لذت می برند، با این حال ساختار آن حال و هوایی کلاسیک و قدیمی دارد. به همین خاطر اغلب میانسالان از رایحه آن لذت می برند. این عطر جلوه ای شاد و اعتماد به نفسی قوی از شما نمایان می کند. با این عطر می توانید در کنار بانوی محبوب خود قدرتمندتر ظاهر شوید. رایحه پاییزی و زمستانی آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده و شما را به اوج جذابیت می رساند. در میان نت های آن عطر و بوی لامی، ترنج و فلفل های صورتی بیشتر نمایان هستند.

     

     

     

     

     

  4. فلاور بمب ویکتور اند رولف، یک صورتی دل انگیز

    اند رولف فلاور بمب Viktor Rolf Flower Bomb
    در میان انواع عطر اغوا گر زنانه فلاور بمب محصولی همه پسند است که همه خانم ها از شنیدن بوی آن لذت می برند. این عطر روایح گل فام بسیاری را در خود جای می دهد و به همین خاطر ظرافت و زنانگی شما را برای طرف مقابل نمایان خواهد کرد. با استشمام آن، انفجاری از عطر و بوی گل دار را احساس خواهید کرد که فضا را در بر می گیرد و شما را به اوج محبوبیت می رساند. تازگی و طراوت آن توجه هر آقایی را به خود جلب می کند. با این عطر فضایی از گل های خوشبو و بهاری در محیط می پراکند و قرار عاشقانه شما دلرباتر می شود. این عطر عاشقانه زنانه برای همه رده های سنی خانم ها مناسب خواهد بود.

     

     

     

     

     

     

  5. کلوهه لاو استوری، رایحه ای از گل های یاس

    لاو استوری Chloe Love Story
    اگر به دنبال یک عطر جذب کننده مردان می گردید، بهتر است به دنبال نت های شکوفه دار کلوهه لاو استوری بگردید که زنانگی را به رخ می کشد و انتخابی ایده آل برای هر بانویی به شمار می رود. این عطر اغوا گر زنانه با نت های تلخ  و صابونی، طراوت و تازگی را به قرار اولی شما می بخشد. با استفاده از آن پوششی از شکوفه های پرتقال را در استایل خود اضافه می کنید که نظر پارتنرتان را جلب می کند.
     

     

  6. بلومینگ بوکه از میس دیور

    1676875168 826 میس دیور بلومینگ بوکه صورتی Miss Dior Blooming
    سال های سال است که محصولات میس دیور در میان انواع عطر جذب کننده زنان قرار می گیرند. بلومینگ بوکه نیز عطری خاص و جذاب برای خانم ها است که برای قرارهای اول آشنایی شما بهترین انتخاب خواهد بود. این عطر ملایم و شیرین رایحه ای جذاب از شما در ذهن مرد محبوبتان باقی می گذارد.

     

     

     

     

     

     

  7. لانویت لهوم مشکی

    سن لورن لانویت د لهوم ادو پرفیوم YSL
    لانویت مشکی نیز در میان انواع عطر جذب کننده زنان قرار می گیرد و رایحه ای دل انگیز دارد. با استفاده از این عطر در شب های پاییزی و زمستانی همچون دانه های برق می درخشید. رایحه آن سرشار از عطر و بوی هل است. سدر و اسطوخودوس نیز در بخش هایی از روایح آن خودنمایی می کنند. با استفاده از آن همیشه با اعتماد به نفس خواهید بود. این عطر اغوا گر مردانه شما را با قدرت بیشتری در نزد بانوی محبوبتان جلوه می دهد.

     

     

     

     

     

     

  8. فردریک مال کارنال فلور، یک یونیسکس بی نظیر

    مال کارنال فلاور Frederic Malle Carnal Flower
    در میان انواع عطر جذب کننده مردان و زنان، فردریک مال کارنال فلور انتخابی منحصر به فرد برای آقایان و خانم ها خواهد بود. جذابیت شخصیت شما با دو اسپری از این عطر چندین برابر می شود. نت های باوقار آن عطر و بویی از ترنج و تازگی اکالیپتوس را در خود جای می دهند. روایح گل یلانگ و یاس نیز در میان نت های تشکیل دهنده آن جایگاهی خاص دارند. این نت ها در میان روایح گرم و نارگیلی و مشک دار آن تکمیل می شوند و زیبایی این عطر را افزایش می دهند.

     

     

     

جمع بندی

در این بخش در رابطه با انواع عطر اغوا گر زنانه و مردانه از برندهای برتر جهانی اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از عطرهای نام برده شده برای جذب کردن محبوبتان کارایی دارند و حال و هوای اولین قرارهای شما را دگرگون خواهند کرد. یک عطر عاشقانه مردانه با ویژگی های منحصر به فردی تولید می شود که با سلیقه خانم ها عجین باشد. در این میان انواع عطر اغوا گر مردانه نیز با نت هایی که مورد پسند خانم ها قرار دارند، ساخته می شوند. برای خرید هر یک از دسته بندی های این عطر و ادکلن ها باید به سلیقه بویایی خود نیز دقت داشته باشید تا رایحه انتخابی بهترین تاثیر را بر قرارهای عاشقانه شما داشته باشد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها