مقالات

8 عطری که بدنت رو هنگام ورزش تازه نگه میداره

workout fragrances

بسیاری از ما در طول روز فعالیت های بدنی و ورزشی بسیاری انجام می دهیم. در صورتی که برای انجام این تمرینات بدنی از یک رایحه مطلوب استفاده کنیم، انرژی مضاعفی در انجام این تمرینات به دست می آوریم. روایحی که در هنگام ورزش کردن استفاده می شوند، خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارند. این عطرها بوی بد بدن و تعریق را پوشش داده و اعتماد به نفس و تمرکز ما را برای انجام تمرینات حرفه ای افزایش می دهند. این عطرها با خاصیت انرژی زا تولید شده و انجام تمرینات سخت ورزشی را ساده تر می کنند.

چرا در هنگام ورزش از عطر استفاده کنیم؟

راز داشتن یک استایل جذاب این است که متناسب با هر یک از رویدادها و مناسبت ها از یک عطر مخصوص استفاده کنیم. بر همین اساس عطر مخصوص میهمانی های شبانه با ویژگی های به خصوصی تولید می شود. عطرهای تابستان و زمستان هر یک مشخصات خاص خود را دارند. ما برای انجام تمرینات ورزشی هم به یک عطر انرژی بخش و رایحه تحریک کننده نیاز خواهیم. داشت. از این رو نباید از تهیه یک عطر ورزشی غافل بمانیم. در این بخش چند عطر انرژی زا را مخصوص زمان ورزش کردن، معرفی می کنیم.

  1. عطر فلور آف ایممورتالیتی

    گل جاودانگی یا عطر بای کیلیان فلور آف ایممورتالیتی یک ادکلن منحصر به فرد است که بدن را در هنگام ورزش کردن تازه نگه می دارد. این عطر هلویی از شکوفه های هلو است که توسط متخصصین عرصه عطرسازی خلق شده؛ رایحه آن توسط کیلیان عطرساز برجسته جهانی ساخته شده و طرفداران بی شماری در میان خانم ها دارد. سبک باطراوت Flower of Immortality با تلفیق نت های هلویی و رز در کنار گل های زنبق تکمیل می شود. دانه های تونکا و هویج نیز در بخش های پایانی این محصول خودنمایی کرده و اثری جاودان از آن باقی می گذارند.

    flower of immortality by kilian

    عطر هنگام ورزش

  2. عطر هوگو آیسد

    عطرهای آبزی و سبز برای استفاده در هنگام ورزش کردن انتخابی ایده آل به شمار می روند. عطر هوگو بوس آیسد یک عطر تند و تازه است که با خاصیت محرک خود بدن شما را برای انجام هرگونه تمرینات ورزشی آماده می سازد. شدن خنکی این عطر تمرکز شما را تقویت می کند و اجرای تمرینات سخت را ساده تر خواهد کرد. شما می توانید از آن به جز ساعات ورزش کردن، در بقیه روز نیز استفاده کنید. رایحه جذاب Hugo Boss Hugo Iced بدن شما را تازه نگه می دارد. عطر و بوی چای و نعناع در کنار ارس و پرتقال یخی و نت های پایه ای وتیور، ساختار زیبای این عطر ورزشی را جذاب تر می کنند.

    Hugo Boss Hugo Iced

    عطر مناسب باشگاه

  3. کارولینا هررا عطر سی اچ اسپرت

    روایح مرکباتی همیشه انتخابی ویژه برای ورزشکاران بوده اند. استفاده از عطر و بوی باطراوت میوه ها بدن شما را برای انجام هر فعالیت بدنی آماده تر خواهد کرد. عطر مردانه سی اچ اسپرت از برند کارولینا هررا برای آقایان جذاب طراحی شده و رایحه شیکی را در بر می گیرد. انرژی جوان و روحیه باطراوت این عطر برای سبک زندگی ورزشی بسیار مناسب است. با پوشیدن آن عطر و بویی از ترنج و لیمو به همراه نت های مریم گلی فضا را در بر می گیرد. نت های آبی این عطر نیز انرژی بیشتری برای مصرف کننده به وجود می آورند. این نت ها در کنار نت های فلفلی و چوبی صندل با پایه های وتیور و خزه بلوط تکمیل شده و لایه های بویایی جذاب Carolina Herrera CH men Sport را تشکیل می دهند.

    Carolina Herrera CH men Sport

    ادکلن مناسب ورزش کردن

  4. عطر دولچه گابانا د وان اسپورت

    روایح چوبی همیشه شور و حال تازه ای به پوشنده می دهند؛ د وان اسپرت دولچه گابانا با رایحه ای چوبی و آبزی تکمیل کننده ساعات ورزشی شما خواهد بود. نت های تند و تازه در این عطر محرک شما برای انجام تمرینات سخت بوده و یک عطر کلاسیک را به وجود می آورند. ترکیبات شادی آور و هیجان انگیز عطر دولچه گابانا دوان اسپورت برای بیان آزادی عمل و شور و حرارت مردان ورزشکار طراحی شده اند. نت های اولیه این عطر شامل روایح آبی و رزماری بوده و در قلب آن عطر و بوی هل و سکویا به مشام می رسد. مشک و نعناع هندی نیز در ساختار این رایحه جای می گیرند و زیبایی آن را دوچندان می کنند.

    Dolce Gabbana The One Sport

    موقع ورزش کردن چه ادکلنی بزنم

  5. عطر ناتیکا وویاج

    یک عطر حرفه ای برای ورزشکاران حرفه ای است! این محصول روایح سبز و میوه ای را در بر می گیرد و تلفیقی از نت های چوبی و آبزی را ارائه می دهد. این عطر احساس مشابه با سواحل دریایی و نسیمی از دریاچه های شور است. استفاده از این عطر جذاب و شاداب برای روزهای گرم تابستانی به شدت توصیه می شود. با پوشیدن آن عطر و بوی برگ های سبز و سیب فضا را در بر می گیرد. نیلوفر آبی و نت های ممیزا نیز در قلب این رایحه خودنمایی می کنند. این عطر هنگام ورزش کردن بدن شما را تازه نگه می دارد. کهربا و مشک به کار رفته در پایه عطر ناتیکا وویاج حسن ختامی برای این محصول ایده آل به وجود آورده است.

    Nautica Voyage

    عطر اسپرت مردانه

  6. عطر دیور هوم اسپرت

    یکی دیگر از محبوب ترین روایح مرکباتی که برای ورزشکاران حرفه ای در ساعات تمرین آن ها پیشنهاد  می شود، عطر دیور هوم اسپرت است. این محصول انفجاری از نت های میوه ای و تند و تازه را در آغوش کشیده و مردی سالم و فعال را به اطرافیان معرفی می کند. استفاده از آن پویایی و شادابی شما را در هنگام ورزش چندین برابر می کند. اگر به سبک زندگی ماجراجویانه علاقه دارید، این محصول بهترین گزینه برای شما خواهد بود. عطر و بوی خاص رزماری، هل و سکویا و نعناع هندی در بخش های مختلف این عطر خودنمایی کرده و Dior Dior Homme Sport را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است.

    Dior Dior Homme Sport

    عطر مردانه برای ورزش

  7. عطر ورساچه اروس زنانه

    یکی از خاص ترین عطرهایی که می توانید در هنگام ورزش کردن به کار ببرید، عطر ورساچه اروس زنانه است که نت های مرکباتی یخی را در خود جای می دهد. این محصول با روایح میوه ای و گل دار دیزاین شده و خاصیتی اعتیادآور دارد! عطر و بوی لیمو و پرتقال در کنار رایحه تمشک ساختاری منحصر به فرد در این محصول به وجود آورده است. سپس در بخش هایی از آن رایحه یاس و شکوفه های پرتقال به مشام می رسند. مشک و نت های چوبی نیز در ساختار این رایحه به کار رفته و عشق و علاقه به ورزش را فریاد می زنند.

    Versace Eros Pour Femme EDP

    عطر زنانه برای ورزش کردن

  8. au Thé Bleu

    au Thé Bleu از برند بولگاری یک انتخاب ناب برای علاقه مندان به روایح پودری است. این محصول عطر و بوی گل دار بنفشه و اسطوخودوس را در بر می گیرد که با نت های سبز چای آبی ترکیب می شوند. در بخش هایی از آن شیسو و چای اولانگ به کار رفته و روحیه ورزشکاری شما را تقویت می کنند.

جمع بندی

در این بخش عطرهایی که بدن را در هنگام ورزش تازه نگه می دارند، معرفی شدند. در این فهرست جذاب می توانید بهترین عطرهای ورزشی مردانه و زنانه را برای ساعات ورزش کردن خود انتخاب کنید. ویژگی مهم همه این عطرها ایجاد نشاد و شادابی مضاعف در ورزشکاران است که قدرت عمل آن ها را در این زمینه چندین برابر می کند. شما می توانید در طول روزهای گرم تابستانی نیز از این عطرها استفاده کنید.

مطالب این مقاله برگرفته از سایت دکانتکس می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها