معرفی عطر, مقالات

معرفی 15 ادکلن آبی برای طراوت بخشیدن به تابستان شما 

معرفی 14 ادکلن آبی

در فصل تابستان زمانی که هوا رو به گرمی می رود، تحمل حرارت بالا و شرایط جوی گرم برای بسیاری از افراد غیر ممکن است! به همین خاطر اغلب ترجیح می دهند از یک رایحه خنک برای متعادل سازی دمای بدن خود استفاده کنند. عطرهای تابستانی نه تنها سبب خنک شدن بدن فرد می شوند، بلکه باعث طراوت بخشیدن به حال و هوای خانم ها و آقایان نیز می شود و آن ها را شاداب تر می کنند. بسیاری از ورزشکاران در تمام طول سال از عطرهای آبی استفاده می کنند تا شادابی و طراوت خود را در کل سال حفظ کنند. در این بخش شما را با 15 گزینه جذاب در میان انواع ادکلن آبی مناسب تابستان آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین عطر تابستانی

معرفی 14 ادکلن آبی

عطر آبی چیست؟

عطر آبی یک خانواده عطر متفاوت از سایر عطر ها نیست، بلکه زیرمجموعه ای است که مشخصات بویایی خاصی را توصیف می کند.عطر آبی به عطرهایی اطلاق می شود که حس طراوت و تصویری از دریا و آسمان را تداعی می کند. عطرهای آبی اغلب دارای نت‌های آبی و عناصری هستند که ویژگی‌های نشاط‌بخش و نیروبخش اقیانوس را یادآوری می‌کنند.
اصطلاح “آبی” در انواع عطرها از ارتباط رنگ آبی با آرامش و سکون ناشی می شود،چیزی شبیه به جوهره وسیع دریا و آسمان باز . این عطرها معمولاً از نت های دریایی مانند آب دریا، نمک و نسیم دریا استفاده می کنند تا حس طراوت و خنکی ایجاد کنند. آنها همچنین ممکن است شامل نت هایی مانند مرکبات، اسطوخودوس، و گیاهان باشند تا حس کلی تازگی را تقویت کنند.
اگرچه عطرهای آبی به خودی خود خانواده عطری را تشکیل نمی دهند، اما به دلیل ویژگی های متمایز خود به دسته ای شناخته شده تبدیل شده اند. قدرت آن‌ها در تداعی آرامش کنار دریا و انتقال حس آزادی و تازگی، آن‌ها را به انتخاب‌های محبوبی برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال تجربه‌ای با طراوت و نشاط هستند.

آبی تابستانهویژگی های عطرهای تابستانی

پیش از آن که بهترین ادکلن مناسب تابستان را معرفی کنیم، بهتر است نگاهی به ویژگی ها و مشخصه های خاص این مجموعه روایح بیندازیم. این عطرها با رایحه ای ملایم و خنک ساخته می شوند و احساس خوشایندی در افراد به وجود می آورند. در ساختار روایح آن ها از نت های به خصوصی استفاده می شود که گرمای طاقت فرسای تابستان را قابل تحمل تر خواهند کرد. از میان آن ها می توان به رایحه خوش خس خس، نت های دریایی و آبزی، ترکیبات مرکباتی و گل های ملایم اشاره کرد که هر یک در میان خانم ها و آقایان بسیار محبویت دارند. برخی از محبوب ترین روایح تابستانه که با این ویژگی ها ساخته شده اند به شرح زیر هستند:

 

  1. آکوا دی جیو مردانه

    جیوا مردانه
    عطری مردانه که سرشار ازحس و رایحه‌های آزادی، آب و باد است. این ترکیب از هماهنگی کاملی از نت‌های شیرین و نمکی آب دریا و پر از حس آفتاب سوزان مدیترانه است.
    آکوا دی جیوا آنقدر محبوب است که ممکن است آن را قبلا شنیده باشید و میتوان با اطمینان آن را پرفروش ترین عطر سالیان اخیر دانست.

  2. عطر پولو آبی رنگ، یک انتخاب خوشمزه برای روزهای گرم

    لورن پولو آبی ادو پرفیوم Ralph Lauren Polo
    این عطر خنک 125 میل برای استفاده آقایان مناسب بوده و با غلظت ادوپرفیوم ساخته شده است. رایحه آن چوبی معطر است و بهترین انتخاب برای فصل گرم تابستان به شمار می رود. ترکیبات دریایی ادکلن پولو آبی در کنار نت های میوه ای عطر و بویی خاص به پولو آبی بخشیده اند.

  3. جیمی چو من بلو ، رایحه ای ملایم و خاص برای آقایان


    چو بلو
    عطر جیمی چو من بلو یک عطر خاص مردانه است که با ترکیبی از نت های چوبی و آبزی تولید شده است و برای فصل تابستان بسیار طراوت بخش خواهد بود. رایحه خنک آن اسانس های میوه ای و آبی را در خود جای می دهد و به همین خاطر محبوب شده است.

  4. لایت بلو او اینتنس ، ترکیب جادویی فصل تابستان

    ادکلن بلو لایت او اینتنس دولچه گابانا
    در میان انواع عطر آبی مردانه، ادکلن Light Blue Eau Intense by Dolce & Gabbana یکی از بهترین ها است که با روایح ملایمی ارائه می شود. عطر و بوی چوبی معطر آن توجه هر خانم یا آقایی را جلب می کند.

  5. ناتیکا بلو ، رویای تابستانی آقایان

    نوتیکا بلو NAUTICA Nautica Blue
    یک ادکلن مناسب تابستان ناتیکا بلو است که نت های معطر آبزی را با تلفیقی هنرمندانه در بر می گیرد. طبع خنک این عطر برای قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است. اسانس های چوبی هرم بویایی این عطر نیز بر جذابیت آن می افزایند.

  6. ورساچه اروس بلو ، عطری از دل دریاها

    اروس مردانه Versace Eros edt
    انواع عطر آبی زنانه از برند ورساچه، در کنار روایح جذاب مردانه یک ست خاص دو نفره را به وجود می آورند. ورساچه اروس محصولی برای فصل های گرم سال است که با نت های تلفیقی آبی و چوبی طراحی شده است.

  7. آکوا پورهوم مارین تونیک ، جذاب ترین عطرهای تابستانی

    آکوا پور هوم مارین تونیک Bvlgari Aqva Pour
    یکی از خاص ترین عطرهای مدیترانه ای به نام آکوا پور هوم مارین تونیک معرفی می شود که نت هایی خنک را از گروه بویایی معطر آبزی در خود جای می دهد. بوی جلبک دریایی در کنار رایحه سدر و چوب صندل سفید تلفیق هنرمندانه ای در این ادوتویلت خاص مردانه به وجود آورده است.

  8. عطر آکوا دی جیوا اسنزا، انتخابی مدرن برای دخترخانم ها

    آرمانی آکوا دی جیوا اسنزا Giorgio Armani Acqua
    اگر به دنبال یک عطر آبی زنانه می گردید، آکوا دی جیوا اسنزا جورجیو آرمانی یک انتخاب خنک برای شما خواهد بود. این عطر روایح گل دار و آبزی را در کنار هم جای می دهد. عطر و بوی خنک آن سرشار از نت های فلفلی صورتی و گل های صد تومانی است.

  9. دولچه گابانا لایت بلو ، انتخاب کلاسیک زنانه

    اند جی لایت بلو زنانه Dolce Gabbana Light
    یک ادکلن مناسب تابستان برای خانم ها است که روایح گلی و میوه ای را در بر می گیرد. مشک و کهربا و صندل سفید ترکیب جذابی با رز و یاس و چوب های خیزران در لایت بلو دولچه گابانا دارند و همین مسئله سبب محبوبیت آن شده است.

  10. عطر بلو سداکشن آنتونیو باندراس

    باندراس بلو سداکشن زنانه Antonio Banderas Blue Seduction 300x300 1
    روایح مرکباتی و گل دار در این ترکیب جذاب مدیترانه ای، جذابیت شما را در فصل های گرم سال هم حفظ می کند. عطر بلو سداکشن آنتونیو باندراس به صورت چهار فصل تولید شده و استفاده از آن تنها به فصل تابستان محدود نمی شود. رایحه شیرین میوه ای آن برخی از نت های گل دار را نیز در آغوش می گیرد.

  11. لایت بلو مردانه ، حسی از شادابی مدیترانه

    اند جی دولچه گابانا لایت بلو مردانه DOLCE
    این ادکلن خاص مردانه روحیه شما را در این فصل سال شاداب تر می کند و با نت های دراماتیک خود، اقتدار مردانه شما را بیشتر منعکس خواهد کرد. لایت بلو مردانه سرشار از نت های خنک و آبی است که جذابیت آن را برای پوشیدن در این فصل های گرم بیشتر می کنند.

  12. تیفانی اند کو

    اند کو Tiffany ampamp Co
    در میان انتخاب های تابستانی خانم ها عطر تیفانی اند کو با رایحه ای خنک و گل دار محبوبیت بالایی دارد. این عطر خاص زنانه با ابتکار عمل بالای طراحان آن مجموعه ای از نت های شیرین و خنک را در بر می گیرد. روایح لیمو ترش و ترنج آن در کنار عطر و بوی مشک و نعناع هندی ترکیبی خاص در تیفانی اند کو به وجود آورده اند.

  13. بلو د شنل ، رویای مردان

    Bleu de Chanel by Chanel 2 898x1024 1
    اگر به دنبال عطری هستید که در میان جمع، شما را از دیگران متمایز کند بی شک ادکلن بلو د شنل درست ترین انتخاب است. یکی از نمادین ترین ادکلن های آبی مدرن برای مردان است. این عطر منحصر به فرد دارای ماندگاری طولانی و با رایحه ای دل انگیز است.

  14. عطر کول واتر مردانه

    کول واتر مردانه Davidoff Cool Water for men
    این عطر مردانه کاملا آبزی و معطر است، که حس طراوت و تازگی را برای شما به ارمغان می آورد. و علی رغم مقرون به صرفه بودن عملکردی شگرف دارد. ترکیب نت ها بسیار پیچیده است، از جمله آکوردهای میوه ای، نت های آبی، گل ها و شیرینی وانیل. اگر می‌خواهید رایحه‌ای با امضای آبی داشته باشید، عطر کول واتر مردانه واقعاً شما را شگفت زده می کند.

  15. عطر کول واتر زنانه

    کول واتر زنانه Davidoff Cool Water
    با رایحه ای آرام بخش که یاد آور نسیمی ملایم و برخواسته از اقیانوس ، آب خنک ، میوه ها و چوب ها می باشد ، طراحی گردید. رایحه ی عطر کول واتر زنانه سرشار از نت‌های میوه‌ای است. با استشمام آن بوی اصیل یک عطر آبی در ذهن شما تداعی می شود. مانند نسخه ی مردانه اش با قیمتی مقرون به صرفه عملکردی عالی دارد.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی ویژگی های یک ادکلن مناسب تابستان در میان محصولات زنانه و مردانه پراختیم. گزینه های معرفی شده در این مقاله از دیدگاه مصرف کنندگان بهترین هستند و هر یک فروش بسیار بالایی را در عرصه های عطرسازی جهانی تجربه کرده اند. برای انتخاب هر عطر باید به ویژگی های فصل مورد نظر توجه داشته باشید و این محصولات را بر اساس شرایط جوی موجود در محل زندگی خود برگزینید.

پی نوشت: مطالب این مقاله بر گرفته شده از سایت www.fragrancex.com می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها