آموزش, مقالات

دکانت عطر و دستریز ادکلن چیست ؟

دکانت عطر و دستریز ادکلن چیست ؟

دکانت عطر چیست؟ چرا این عطرهای کوچک و چند میلی توجه علاقه مندان به دنیای عطر و ادکلن را جلب کرده اند؟ و… این موارد سوالات مخاطبین دنیای عطر و ادکلن ها هستند که در این گزارش به بررسی آن ها می پردازیم.

در سال های اخیر افزایش قیمت عطر و ادکلن، باعث شده که بسیاری از مردم توان خرید انواع عطرهای گران قیمت را نداشته باشند و از عطرهای دستریز و دکانت که شبیه به تستر عطر tester parfum می باشند، استفاده کنند. دکانت ها در واقع ادکلن های اصلی هستند که در حجم کمتر و بسته بندی های ساده تری به مشتریان ارائه می شوند. این عطرها با محصولات تقلبی تفاوت دارند و با فرمولاسیون اصلی هر محصول ارائه می شوند.

 دکانت ادکلن چیست؟

این محصولات در واقع همان روایحی هستند که در بسته بندی های بزرگ و بطری های لوکس به مشتریان ارائه می شوند؛ اما بسته بندی آن ها مهر موم رسمی کارخانه سازنده را ندارد. نکته ای که در خصوص انواع دکانت عطر مورد توجه قرار می گیرد، غیر تقلبی بودن این محصولات است. این عطرها بنا به خواسته های مشتریان در بسته بندی های چند لیتری ریخته می شوند.

بطری های رولی، بطری های اسپریتز کوچک، بطری های اسپلش و… از بسته بندی های مخصوص ارائه دکانت اصل به شمار می روند. استراتژی فروش دکانت های ادکلن با فروش سمپل های عطرها متفاوت است. هدف از تولید عطرهای سمپل، بازاریابی برای فروش یک محصول می باشد. اما ارائه دکانت های عطر با هدف فروش شخصی فروشندگان عطر و ادکلن انجام می گیرد.

برای این که بدانید، دکانت چیه باید حتما با مزایای فروش آن نیز آشنایی داشته باشید. هر مشتری با خرید این دکانت ها، عطر مورد علاقه خود را با کسر هزینه بطری گران قیمتش به دست می آورد. مشتریان دکانت عطر نگران جعلی بودن رایحه این محصولات نیستند.

تفاوت سمپل و دکانت چیست؟

انواع بسته بندی های بزرگ و کوچک دکانت، از همان بسته بندی های اصلی عطرهای برند تولید می شوند. اما سمپل ها به صورت مجزا در کمپانی های مربوط به عطر و ادکلن ساخته شده و با هدف فروش بیشتر در دسترس مشتریان قرار می گیرند. ساخت دکانت ها و دستریزهای عطر و ادکلن، بسیار ساده است. بسیاری از فروشگاه های عطر و ادکلن، خود این دکانت ها را آماده کرده و در دسترس مشتریان قرار می دهند.

دکانت عطر و دستریز ادکلن چیست ؟

دکانت عطر و دستریز ادکلن چیست ؟

عطرهای دستریز بدون کوچکترین دخل و تصرفی از بسته بندی های اصلی عطر وارد بسته های کوچک مخصوص دکانت می شوند و کیفیت و پخش بوی آن ها هیچ تفاوتی با عطرهای اصلی ندارد. این محصولات گاها با تسترهای عطر و ادکلن مقایسه می شوند. تسترهای عطر و ادکلن اغلب برای برندهای نیش و معتبر این محصولات ارائه می شوند و به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

کاربردهای عطر دکانت

اغلب افراد دلایل متعددی برای استفاده از عطر دستریز یا دکانت دارند. اما اکثرا به قیمت های پایین عطر دکانت اشاره می کنند. بیشتر مردم از عطرهای گران قیمت خود در میهمانی ها و مجالس استفاده می کنند. به همین خاطر به جای خرید یک عطر چند میلیونی برای استفاده طولانی مدت از چند عطر کوچکتر برای ایجاد تنوع بیشتر استفاده خواهند کرد.

این عطرها کلیه ویژگی های عطر اصلی را در خود جای می دهند؛ هیچ تفاوتی بین رایحه، کیفیت و میزان ماندگاری عطرهای اصلی و دکانت های عطر و ادکلن وجود ندارد. به همین خاطر اغلب مردم خرید دکانت های عطر و ادکلن را به صرفه تر می دانند.

به علاوه بسیاری از مردم پس از مدت ها استفاده از یک عطر، از رایحه آن خسته می شوند. استفاده از دکانت های عطر و ادکلن این فرصت را به مشتریان می دهد که با پول یک محصول، چند دکانت مختلف خریداری کنند. از دیگر کاربردهای دکانت 10 میل عطرهای اصل، سنجیدن روایح تازه است؛ کسانی که می خواهند، عطر امضای خود را عوض کنند، با استفاده از دکانت عطرهای مختلف، به محصول مورد نظر خود نزدیک می شوند. انواع دستریزهای عطر و ادکلن برای افراد تنوع طلب نیز کارایی خواهند داشت.

همچنین بخوانید: 12 رایحه ای که سبب افزایش بازدهی و تمرکز شما می شود.

مدت زمان استفاده از دستریز ادکلن

هر یک از این محصولات از ظرفیت به خصوصی برخوردار هستند و بطری آن ها بر اساس نظر و خواست مشتریان تعیین می شود. اما به طور کلی مدت زمان استفاده از هر دکانت به نوع افشانه های بطری نیز بستگی دارد. هر چه دهانک این عطرها بزرگتر باشد، میزان مصرف عطر در هر بار اسپری کردن بیشتر خواهد شد. هر یک میل از این عطرها، در حدود 15 پاف می شود.

دکانت عطر چیست

دکانت عطر چیست

به همین خاطر اگر روزانه یک بار این عطرها را بر روی لباس و بدن خود اسپری کنید، از مدل های یک میلی متری دکانت برای یک هفته استفاده خواهید کرد. در طول دوران استفاده از این عطرها، توجه به اصول صحیح نگهداری از آن ها نیز بسیار مهم است. این عطرها به سهولت در کیف دستی شما حمل می شوند و برای تجدید عطر در میهمانی ها بسیار مناسب خواهند بود.

نکات مهم خرید دکانت

انواع دکانت و دستریزهای عطر در فروشگاه های مختلفی به فروش می رسند. اما از آن جا که این محصولات بسته بندی ها و بطری های اصلی کمپانی سازنده را ندارند، باید حتما آن ها را از مراکز معتبر خریداری کنید و از محتوای درونی بسته بندی های محصول اطمینان داشته باشید. این دستریزها محصولات آماده و مهر و موم شده نیستند؛ به همین خاطر احتمال وجود هر ماده ای در بسته بندی چند میلی آن ها وجود دارد. بنابراین نباید به هر فروشنده ای برای خرید دستریز عطر و ادکلن اعتماد داشته باشید.

تعیین قیمت دکانت عطر

تا این جا معنی خرید دکانت عطر تا حدودی مشخص شده است؛ در هر یک از مراکز خرید این محصولات با در نظر گرفتن برخی پارامترها، قیمت نهایی آن ها را مشخص می کنند. حجم بسته بندی و بطری هر یک از این عطرها، در تعیین هزینه نهایی آن ها تاثیر گذار خواهد بود. قیمت این محصولات از یک فروشگاه تا فروشگاه دیگر متفاوت است. اما بدون شک هزینه آن ها نسبت به هزینه عطرهای اصلی بسیار کمتر تعیین می شود.

بسیاری از کلکسیونرهای عطر و ادکلن، با فروش دکانت عطر، یک کسب و کار خانگی پر درآمد برای خود راه اندازی می کنند. ساخت و آماده سازی این محصولات بسیار ساده است و با چند وسیله در دسترس انجام می شود. شما می توانید، با استفاده از یک بطری از عطر اصلی و چندین بطری کوچک برای ارائه دستریزهای ادکلن مورد نظر، سود قابل توجهی از این اقلام به دست آورید. در این زمینه از انواع قیف ها، سرنگ ها و… نیز استفاده می شود. تنها کافی است با این ابزار ساده، مایع اصلی عطر را به بطری های کوچکتر انتقال دهید.

جمع بندی

در این گزارش از عطر19  با ماهیت کلی دکانت ها و دستریزهای عطر و ادکلن آشنا شده و نحوه تعیین قیمت عطر دکانت را نیز بررسی کردیم. هر یک از این محصولات مزایای همه جانبه ای برای طرفداران عطر و ادکلن به همراه می آورند. این عطرهای کوچک، هم نیازهای تنوع طلبانه افراد را به استفاده از روایح مختلف برآورده می کنند و هم فرصت استفاده از گران ترین عطرهای نیش دنیا را با کمترین هزینه ها در اختیار افراد قرار می دهند. این محصولات با فرمولاسیون اصلی برند عطر مورد نظر شما ارائه می شوند و کوچکترین تفاوتی با این اقلام ندارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها