معرفی عطر

بهترین عطر مردانه مخصوص و مناسب برای پاییز 2022 🍂

بهترین عطر مردانه مخصوص و مناسب برای پاییز 2022 🍂

🍁عطرهای عمیق پاییزی با رایحه چوب، چرم و ادویه جات ساخته شده و رایحه ای متناسب با این شرایط آب و هوایی خواهند داشت. در این مطلب بهترین های عطرهای مردانه را معرفی می کنیم.

بهترین عطر پاییزی مردانه با تغییر آب و هوا و شرایط محیطی با رایحه ای گرم و دل انگیز ارائه می شود. انواع این عطرها، در کنار پلیورهای گرم، دستکش و شال گردن های بافتنی مردها استایل آن ها را تکمیل کرده و زیبایی های فصل پاییز را برای آن ها دو چندان می کند. عطرهای عمیق پاییزی با رایحه چوب، چرم و ادویه جات ساخته شده و رایحه ای متناسب با این شرایط آب و هوایی خواهند داشت. در این مطلب بهترین های عطرهای مردانه را معرفی می کنیم.


عطر  the one دولچه اند گابانا

بهترین عطر پاییزی مردانه

The one یک عطر برای پاییز است که رایحه آن با زیبایی نت های ادویه ای و چوبی تلفیق شده است. این عطر مردانه هیچ وقت از مد نمی افتد و همه آقایان از همه نسل ها از رایحه و عطر و بوی آن لذت می برند. این عطر برای آقایان با اقتدار و کاریزماتیک طراحی شده و اعتماد به نفس آن ها را افزایش می دهد.

Atelier Intense ادکلن  

در میان انواع عطر مردانه مناسب پاییز برند امپر نیز نماینده ای شیک و خاص دارد! رایحه این ادکلن اماراتی فوق العاده با ساختاری گرم و تلخ و شیرین شناخته شده و همه را مجذوب خود می کند. ساختار رایحه آن چرمی و ادویه ای است و عطر و بوی چای نیز از آن به مشام می رسد.

این عطر برای فصل زمستان هم به کار می رود و با روحیه بسیاری از آقایان هماهنگی دارد. نت های آغازین آن روایح میوه ای مانند سیب و توت سیاه را در خود جای می دهند. در بخش بعدی عطر و بوی فلفلی و تند و تیزی به مشام می رسد که قلب این رایحه را تکمیل می کنند.

سپس نوبت به هنرنمایی چرم و دارچین و کهربا می رسد که ماندگاری آن را به حد مطلوب می رسانند. نقطه قوت این محصول بسته بندی جذاب و منحصر به فرد آن است که در کمتر عطری به چشم می خورد. بسته نقره ای و مشکی آن با طراحی خاصی ارائه می شود.

عطر پاییزه مردانه مهران مدیری مدل کلوز آپ

در میان برندهای عطر پاییزه و مطرح ایرانی، برند عطر مهران مدیری یکی از برترین ها است که یک محصول فوق العاده برای استفاده آقایان معرفی می کند. کلوز آپ با رایحه ای ادویه ای و چوبی برای استفاده در فصل پاییز یک انتخاب ایده آل به شمار می رود.

ترکیبات خارق العاده به کار رفته در این عطر مردانه، ابهت خاصی به شخصیت و روحیه مردان می بخشد. در نت های آغازین آن عطر بوی چوب گایاک و سدر و صمغ استشمام می شود؛ در بخش بعدی چوب کشمیر، چوب صندل نمایان شده و در بخش پایانی به عود و کهربا و مشک می رسد. بسته بندی شیک و با وقار این محصول نیز جلوه ای مناسب برای این عطر تهران مردانه به وجود آورده است.

 

عطر مردانه VISIT FOR MEN مخصوص پاییز

برند آزارو نیز در دنیای عطر سازی ارائه دهنده بهترین ادکلن مردانه برای پاییز است. این ادوتویلت پخش بو و ماندگاری فوق العاده ای دارد و در میان محبوب ترین ها جای می گیرد. طراحی و تولید آن در سال 2003 انجام شده و برترین عطاران جهانی در فرایند ساخت آن دخالت داشته اند.

رایحه تند و تلخ آن با گرمای فوق العاده اش، روزهای سرد پاییزی را برای شما دلپذیرتر می سازد. این محصول از نت های هل و نارنج و فلفل تشکیل شده؛ در ساختار آن جوز و زنجبیل نیز به مشام می رسند. قلب این رایحه با عطر و بوی گل لادن و چوب گایاک تکمیل می شود و در بخش نهایی آن نت های گرم و شیرین عنبر و مشک به کار رفته اند. بسته بندی صاف و یکدست آن مایع آبی رنگ و شفاف این محصول را در بر می گیرد.

عطر مردانه CONCORDIA مخصوص پائیز

برند عطر مای نیز انواع عطرهای مناسب پاییز را ارائه می دهد. کنکردیا یک عطر روزانه برای فصل های سرد است که از کمپانی آلمانی مای عرضه می شود. روایح گرم و شیرین و خوراکی آن توجه همه را به خود جلب می کنند. نت های مرکباتی، میوه ای، گلی و چوبی این محصول در تلفیق با روایح اقیانوسی آن، جادویی اسرار آمیز در قلب این رایحه به وجود می آورند.

کنکردیا یک ادوتویلت فوق العاده برای استفاده آقایان شیک پوش است که در بسته بندی ساده و شیکی ارائه می شود. رایحه همه پسند این محصول برای هدیه دادن به مردان محبوب شما نیز کارایی خواهد داشت.

ادکلن مردانه مخصوص و مناسب فصل پاییز 1401

عطر مردانه CONCORDIA مخصوص پائیز

عطر ویکتور از برند ژک ساف مردانه مناسب پاییز

یکی از برندهای مشهور ایرانی، ژک ساف است که در زمینه ساخت و تولید روایح خاص، تجربه ای طولانی مدت دارد. رایحه شیرین و تند ویکتور از برند ژک ساف، با آمیزه ای از نت های شرقی برای استفاده در آب و هوای سرد کارایی داشته و انتخابی عالی برای روزهای پاییزی محسوب می شود.

نت های آغازین آن مجموعه ای از روایح میوه ای را در خود جای می دهند. لیمو و پرتقال، نارنگی های ماندارین و نارنج در این قسمت خودنمایی می کنند و عطر و بوی ژک ساف را تحت تاثیر قرار می دهند. نت های میانی آن از گل های معطر و خوشبو تشکیل شده اند؛ عطر و بوی یاسمین و سوسن نیز در این بخش به مشام می رسد. رایحه ادویه ای هل نیز در این قسمت استشمام می شود.

دارچین و جوز هندی و عنبر و مشک در بخش پایانی این عطر به کار رفته و ساختار این عطر مردانه را تکمیل می کنند. این عطر عمده با بسته بندی آبی آسمانی ارائه می شود که در امتداد آن یک درب نقره ای شیک قرار می گیرد.

عطر مردانه مدل IMPERIAL مناسب پاییز 2022

این عطر پاییز سال 2022 مردانه از برند جگوار انگلیسی ارائه شده و با غلظت ادوتویلت طراحی شده و از طرفداران بی شماری در سر تا سر جهان برخوردار می باشد. روایح به کار رفته در آن شیرین و تند بوده و برای استفاد در فصل های پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد.

نت های ابتدایی آن در برگیرنده رایحه اسطوخدوس، پرتقال ماندارین، جوز هندی، زالزالک و... هستند. در قسمت میانی آن شهد عسل و گل میخک به کار رفته؛ در کنار آن روایح گل دار یاسمین و بنفشه و سوسن نیز اضافه شده و ساختار آن را مطلوب تر می کنند. در بخش پایانی عطر و بوی چرمی آن آشکار شده و محتوای داخل این عطر را تکمیل می کند. بسته بندی مشکی و طلایی آن ظاهری آراسته برای این عطر های مناسب پاییز به وجود آورده است.

عطر مردانه بنتلی فور من اینتنس بهترین عطر پاییزی سال 1401

فور من اینتنس نیز عطر پاییز سال 1401 مردانه است که رایحه آن عطر و بویی شرقی و تند را در فضا می پراکند. ساختار آن آمیخته به نت های ادویه ای فلفلی، نارنج و برگ بو است که در ابتدای آن خودنمایی می کنند. سپس مجموعه این نت ها به عطر و بوی جلبک های دریایی، دارچین و نت های چوبی می رسند و در پایان با نت های صمغ و پچولی پایان می یابد.

جمع بندی

در این گزارش انواع عطر پاییزی مردانه را از برترین برندهای انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و... بررسی کرده و برخی از محبوب ترین های آن ها را به تفصیل معرفی کردیم. در میان این عطرها می توانید، یک انتخاب ناب برای مردان محبوب خود داشته باشید و برای به وبسیات فروشگاه ما که بزرگترین عمده فروشی عطر در تهران را دارا می باشد سر بزنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها