عطر 724 724 Maison Francis Kurkdjian

20,540,000 تومان

زمان ارسال عطر ها 3 الی 7 روز کاری می باشد.

امکان خرید عطر و ادکلن با ارز دیجیتال فراهم شده، در صورت تمایل با ادمین سایت هماهنگ نمایید.


ویژگی های شاخص این عطر

معرفی میسون فرانسیس کورکجان 724

عطر ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان 724 از محصولات برند میسون فرانسیس کورکجان بوده که در سال 2022 از آن رونمایی و به بازار جهانی معرفی کرده است. maison-francis-kurkdjian که جزو برند‌های شناخته شده کشور فرانسه می باشد این عطر را مناسب آقایان و بانوان طراحی و تولید کرده، طبع خنک و شیرین این محصول برای عاشقان عطرهای میسون فرانسیس کورکجان دلپذیر بوده و آنها را به وجد خواهد آورد، دوست داران عطر Maison Francis Kurkdjian – 724 می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی گلی چوبی مشکی در حجم های 70 میل بسته بندی شده و به فروش می رسد.

اسانس های عطر Maison Francis Kurkdjian -724

فرانسیس کورکجیان به عنوان عطار چیره دست برند میسون فرانسیس کورکجان در ساخت عطر مردانه و زنانه Maison Francis Kurkdjian – 724 از ترکیبات زیر استفاده کرده است:. اسانس های اولیه آن شامل ترنج، آلدهید بوده، و اسانس های میانی آن را یاس، گل نخود، نرگس درختی تشکیل میدهند و مشک، چوب صندل سفید  نیز جزو اسانس های پایه آن به شمار می آیند.

خرید ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان 724 اورجینال

این محصول برای افرادی که می خواهند عطری خنک و شیرین از برند maison-francis-kurkdjian را در کلکسیون عطر های خود داشته باشند مناسب است. شما آقایان و بانوان عزیز برای خرید اینترنتی عطر مردانه و زنانه Maison Francis Kurkdjian – 724 با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا می توانید از فروشگاه اینترنتی عطر اصل استفاده کنید.

نقد و بررسی انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه، با کمک پارامتر هایی مانند بررسی قدرت پخش بوی عطر، اندازه ماندگاری عطر و ادکلن، هزینه و قیمت عطر و ادکلن، تاریخچه شرکت طراح و برند عطر و ادکلن، بررسی مشخصات ظاهری عطر و ادکلن مانند بسته بندی، رنگ عطر، اندازه و ابعاد، حجم و ویژگی های فیزیکی و همچنین بررسی روش استفاده از عطر و ادکلن (رسمی، مجلسی، کاری، کژوال و..) و نظرات کاربران در مورد عطر میسون فرانسیس کورکجان 724، چک کردن نت های بویایی عطر و در پایان امکان خرید آسان عطر و ادکلن مردانه و زنانه که در این نقد و بررسی ها در نظر گرفته می شود.

وزن 70 گرم
برند

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها