معرفی عطر

بهترین برند ادکلن و عطر تستر اماراتی | قیمت و شرکت پخش عطرهای شرکتی اماراتی

بهترین برند ادکلن و عطر تستر اماراتی | قیمت و شرکت پخش عطرهای شرکتی اماراتی

عطر تستر و ادکلن های اماراتی و عربی به دلیل برخورداری از رایحه های محبوب و ماندگاری عالی در تمامی دنیا شناخته شده است که در این مقاله به معرفی بهترین ادکلن عربی و بهترین برند ادکلن اماراتی و تسترهای عطر اماراتی میپردازیم.

عطر و ادکلن اماراتی به دلیل برخورداری از رایحه های محبوب و ماندگاری عالی در تمامی دنیا شناخته شده است. شرکت های زیادی فرمولاسیون پرفیوم های محبوب را خریداری می‌کنند و در امارات به تولید و بسته بندی محصولات خود می پردازند. البته برخی از شرکت های نیز وجود دارند که ادکلن ها و عطرهای خود را برندشان در امارات روانه بازار میکنند. برای شناخت بهترین برند ادکلن اماراتی و فروش عمده عطر اماراتی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

پخش و خرید عطر تستر و ادکلن اماراتی چیست؟

اگر تا به حال عبارت عطر تستر و ادکلن اماراتی را شنیده اید شاید در ذهن شما این سوال پیش آمده باشد که این عطر ها چه هستند؟ عطر اماراتی به عطرها و ادکلن هایی گفته می شود که در امارات ساخته و بسته بندی می شوند. برخی از مردم اعتقاد دارند که از ها و ادکلن هایی که در امارات تولید میشود فیک و تقلبی است اما واقعا این موضوع صحت دارد؟ 

در ابتدا لازم به ذکر است که ادکلن های اماراتی اصل و اورجینال در کشور امارات تولید می گردند ویژگی اصلی آنان ماندگاری و کیفیت بالا است که عموما نام های عربی دارند مانند برند اجمل و رصاصی نکته جالب دیگر آن است که این عطر ها در آمریکا و اروپا نیز طرفدارانی دارند. 

در کنار ادکلن های اورجینال عطرهای وجود دارد از برندهای اصلی مشهور کپی شدند. در واقع کارخانه ها و شرکت های ادکلن اماراتی با خرید قانونی فرمولاسیون ساخت نظرها اقدام به تولید و بسته بندی این عطرها در امارات می کنند. 

اما برخی از ادکلن ها تقلبی و غیر قانونی هم وجود دارد که با نام برند اصلی اما با کیفیت پایین در امارات ساخته میشود. اسانس عطر و ادکلن در کشورهای مختلف مانند چین یا هند تولید می شود. اما شیشه های آن در امارات پر میشود که عمدتا از ماندگاری پایین و رایحه های مشابه با نمونه اصلی برخوردارند. در طی قسمت های بعدی به معرفی و پخش ادکلن اماراتی که فرمولاسیون آنها به طور قانونی خریداری و در امارات تولید شده می پردازیم. 

راه تشخیص بهترین برند ادکلن و عطر اماراتی اصل

یک عطر اصل و اورجینال از بوی مطبوع و قوی برخوردار است و ماندگاری مناسبی نیز دارد. اما در مقابل یک عطر بی کیفیت مشابه برندهای مشهور ماندگار مناسبی ندارد و حتی رایحه آن نیز مشابه اصلی نخواهد بود. اما چگونه باید عطر اصل اماراتی را تشخیص دهیم؟ در ادامه به نکات تشخیص آن می پردازیم.

  1. توصیه میکنیم برند های ادکلن اماراتی مهروف را مانند اجمل و رصاصی را بشناسید و درباره آنها به خوبی تحقیق کنید.
  2. توجه به بسته بندی بهترین عطرهای اماراتی یکی از راه ها برای تشخیص ادکلن اصل اماراتی است شیشه و بسته بندی ادکلن کیفیت خوبی دارد. بدین ترتیب اگر کمی ناخن خود را به روی آن بکشید رنگ تغییری نمی‌کند. در حالی که شیشه ادکلن فیک به راحتی رنگ آن از بین میرود.
  3. همچنین می‌تواند اسکن روی ادکلن را با اسکنر گوشی اسکن کنید تا تشخیص دهد که عطر و ادکلن اماراتی اصل است.
  4. اگر ادکلن را بو کنید و بوی الکل بیشتر از خود ادکلن باشد، عطر فیک و تقلبی است.
  5. برخی از مردم تصور می‌کنند ماندگاری بو و غلظت بیش از اندازه نشان دهنده ادکلن اماراتی اصل است، در حالی که چنین نیست. حداکثر ماندگار بهترین عطرهای شرکتی اصلی تا 8 ساعت است که بسته به جنسیت و متابولیسم بدنتان میتواند متغیر باشد.

جدیدترین و بهترین عطر های شرکتی اماراتی و ادکلن های عربی

از جمله لذت بخش ترین کارها، استشمام رایحه های خوشبو و مطبوع است. قطعا هنگامی که با فردی خوشبو برخورد میکنیم، تصویر خوبی از آن شخص در ذهن ما می ماند. همین موضوع دلیل محکمی برای خرید ادکلن تستر اماراتی و فروش عمده ادکلن اماراتی اصل با ماندگاری مناسب است. جدیدترین عطر و ادکلن اماراتی بوی خوش و مطبوعی دارا هستند. در ادامه جدیدترین و بهترین ادکلن های شرکتی اماراتی زنانه و مردانه را بیان میکنیم. 

بهترین برند های ادکلن اماراتی

 

  • شرکت عطرسازی امارات پراید Emirates Pride از بهترین عطرهای اماراتی

شرکت عطرسازی امارات پراید با نام عربی فخرالامارات جزو بهترین شرکت های سازنده و تولید کننده عطر و ادکلن اماراتی می باشد که فعالیتش را از سال 2011 آغاز کرده و تا کنون با کسب موفقیت های بسیار خود را به یکی از برجسته ترین برند های عطر و ادکلن در خاور میانه بدل کرده. پرفروش ترین عطر این برند، ادکلن Amber Bel Oud می باشد که جزو نادرترین محصولات در زمینه استفاده از نت های طبیعی نیز بشمار میرود.

  • ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل کریستال نویر بهترین ادکلن تستر اماراتی

کریستال نویر از بهترین عطرهای شرقی زنانه است که توسط برند ایتالیایی مشهور ورساچه ساخته شده است. برخی از بهترین شرکت های ادکلن اماراتی فرمولاسیون این محصول را به طور قانونی خریداری کردند و بسته بندی آن را در امارات انجام میدهند. رایحه این عطر ترکیبی از بوی شیرین و نت های میانی گل یاسمن و بوته های یاسمن است. این نت‌ها تمرکز و انرژی مثبت را در شما بالا میبرد و احساس هیجان می کنید. بانوانی که به بوی شیرین و گرم علاقه دارند و سرشار از انرژی هستند این ادلن برایشان بهترین است. 

  • ادو پرفیوم اماراتی زنانه شانل Coco Noir

این عطر در بین بانوانی که عطرهای تند و گرم استفاده می‌کنند بسیار محبوب است. هیچ عطری نمیتواند مانند کوکو نوآر جذابیت و زنانگی را در خودش جای دهد. فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور ژاک پولژ انجام شد و شرکتی اماراتی بسته بندی آن را انجام میدهد. این عطر در شب های زمستانی و پاییزی مناسب است و در افرادی که بوی آن را استشمام میکنند حس گرمی و شوق را ایجاد میکند. 

  • ادو تویلت ورساچه Pour Homme Dylan Blue مردانه مناسب برای فروش عمده ادکلن اماراتی

این ادکلن در اواخر ژوئیه ۲۰۱۶ بازآفرینی شده از نسخه سال 2008 عطر Euroitalia و 2013 ادکلن Oud Noir است. کشور سازنده ادکلن اماراتی مردانه ورساچه Pour Homme Dylan Blue امارات است. اما مبدا برند آن به ایتالیا تعلق دارد. رایحه مطبوع این عطر شامل بوهای تند و خنک، خوراکی ، شیرین و طبیعت بوده که برای آقایانی با جذبه و قدرتمند مناسب است.

  • ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان Baccarat Rouge

به جرأت می‌توان گفت که ادوپرفیوم میسون فرانسیس کورکجان Baccarat Rouge یک رایحه بی نظیر ، جذاب و به یادماندنی است. رایحه این عطر برای اقایان و بانوان مناسب است. افرادی که به بوی زعفران و بادام علاقه مند هستند این عطر می تواند آنها را هیجان زده کند. ماندگاری بالا و بوی ویژه این ادکلن در روزها و شب‌های سرد و خنک مناسب است.

کشور مبدا برند این عطر فرانسه است که مرکز عطرسازی و پرفیوم های بی نظیر دنیاست. اما کشور سازنده این عطر امارات است که وظیفه پر کردن و بسته بندی را بر عهده دارد.

  • ادو تویلت مردانه Dior Homme مردانه

ادو تویلت مردانه دیور هوم بهترین شرکت ادکلن اماراتی بوده و گزینه مناسبی برای تمام فصول بهار پاییز و زمستان برای آقایان است. به این دلیل که رایحه خوراکی شیرین و گرمی دارد سبب محبوبیت و استفاده در چهارفصل شده است. همچنین بسته بندی جذاب و شیک این عطر نگاه هر خریداری را به خود جذب میکند. بسته بندی ساده و در عین حال شیک بسیار چشم نواز و زیباست. 

استشمام رایحه عطر دیور هوم باعث میشود تا هیجان فرد بالاتر رود و احساس امنیت او را فرا گیرد. برای آقایانی حامی و مستقل این عطر بسیار مناسب است.

 

قیمت و پخش ادکلن اماراتی اصل زنانه و مردانه

  • ادو پرفیوم فراگرانس ورد Galloway Noir مردانه

ادکلن ادو پرفیوم فراگرانس ورد مردانه از بهترین برند ادکلن اماراتی و شرکت های پخش عطر و ادکلن در دنیا می باشد. تمامی علاقمندان به عطرهای جذاب مردانه میدانند که Galloway Noir یک انتخاب بی نظیر است. 

ابتدا رایحه ای که از این عطر احساس می کنید بوی خنک و بسیار شاداب است در این میان ممکن است حس فلفلی و تند به مشام شما برسد با گذر زمان رایحه فلفل آرام میگیرد و از حالت ای نیمه شیرین و مشکدار پیدا میکند. رایحه فراگرانس ورد گالوی نوآر تلخ و خنک است. بدین ترتیب این عطر که جزو عطرهای شرکتی اماراتی محسوب میشود برای آقایانی با جذبه و مغرور بسیار مناسب است.

 

عطر شرکتی چیست؟ معرفی بهترین برند های عطر شرکتی

برای تشریح بهتر سوال پر تکرار عطر شرکتی یعنی چه، باید ابتدا با ماهیت عطرهای اورجینال و اصل آشنا شوید. در دنیای عطر سازی مدل های مختلفی از انواع عطر و ادکلن ارائه می شوند که برخی از آن ها به صورت شرکتی و برخی از برندهای اصلی ارائه می شوند. 

در این میان عطرهای تقلبی نیز جایگاهی در این بازارها دارند و متاسفانه گاها به عنوان عطر اصل به فروش می رسند. در این گزارش به تفکیک انواع عطرهای شرکتی از محصولات اصل و اورجینال می پردازیم. 

مقایسه عطر اورجینال و عطر شرکتی 

بهترین برند عطر شرکتی با نام های تجاری به خصوصی ارائه شده و مشتریانی در این بازارها دارند. برخی از شرکت ها با دریافت مجوزهای مورد نیاز رایحه ای مشابه با عطر و ادکلن های برند و مشهور را تولید می کنند. این شرکت ها بر خلاف کمپانی هایی که به ارائه محصولات فیک می پردازند، ادعایی در رابطه با اصالت عطر و ادکلن های خود ندارند. 

این شرکت ها مستقیما به شرکتی بودن محصولات خود اشاره می کنند و تولیدات خود را به عنوان عطر اصل به فروش نمی رسانند. این در حالی است که در ساخت و آماده سازی انواع عطرهای فیک، انواع المان های عطرهای اصل و اورجینال کپی می شوند. 

شیشه ها، والف ها و نوارهای به کار رفته در عطرهای فیک و تقلبی اغلب از مدل های اصل برند سازنده آن ها کپی می شوند. اما عطر شرکتی برند با مشخصه هایی ارائه می شود که به تجاری بودن کالا اشاره دارند. سازندگان عطرهای شرکتی قصد فریب مشتریان را نداشته و اغلب محصولات را با کیفیتی نزدیک به عطرهای اورجینال ارائه می دهند. 

مشخصه های بارز عطرهای شرکتی

در پاسخ به سوال عطر شرکتی یعنی چه، اشاره به مشخصه های این محصولات نیز به مشتریان کمک می کند تا با انواع این محصولات بیشتر آشنا شوند. برخی از مشخصه های بارز این اقلام را در زیر مشاهده می کنید:

  1. نام گذاری عطرهای شرکتی یکی از مهمترین مشخصه های آن ها به شمار می رود. نام اغلب آن ها با حروفی نزدیک به عطر اصلی انتخاب می شود و هرگز از نام مدل عطر برند و اورجینال کپی برداری نمی کنند. 
  2. تفاوت بین شیشه های عطرهای شرکتی و تجاری با عطرهای اصل بسیار واضح است و مشتریان را به اشتباه نمی اندازند. 
  3. قمیت مناسب عطرهای شرکتی نیز از مشخصات اصلی آن ها است. این عطرها اغلب با بهایی بسیار پایین تر از هزینه خرید عطرهای برند و اورجینال ارائه می شوند. 
  4. یکی از عوامل اشتیاق مشتریان برای استفاده از مجموعه عطرهای شرکتی، کیفیت بالای آن ها است که فراتر از حد انتظار مشتریان است. 
  5. هر یک از این محصولات از مجوزهای رسمی بهداشتی و آرایشی برخوردار بوده و با رعایت قوانین جاری در این عرصه تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. 

عطر شرکتی یعنی چه

بررسی تفاوت های عطرهای شرکتی و اصل 

در کشور ما بهترین برند عطر شرکتی ارائه می شود. هر یک از این محصولات با نمونه های اصل عطر و ادکلن تفاوت هایی دارند که در این قسمت به ارزیابی آن ها می پردازیم:

  • پخش بوی عطرهای اصلی و اورجینال بدون شک بیشتر از مدل های شرکتی و تجاری است. البته در صنایع عطرسازی شرکتی اغلب تلاش شده که این مشکل حل شود و پخش بوی عطرهای شرکتی تفاوتی با عطر و ادکلن های اصل نداشته باشد. 
  • رایحه اصلی هر یک از این عطرها نیز با هم تفاوت های جزیی دارند. در ساخت عطرهای شرکتی از مواد صد در صد خالص استفاده نمی شود. این در حالی است که در ساخت عطر و ادکلن های اصل، از مواد گران قیمت طبیعی استفاده شده که هزینه فروش این محصولات را نیز افزایش می دهد. 
  • میزان ماندگاری عطرهای اورجینال و شرکتی نیز با هم مقایسه می شود. این ویژگی در عطرهای اصل مهمترین برتری این محصولات نسبت به روایح شرکتی است. انواع عطرهای اصل به دلیل مرغوبیت اسانس های به کار رفته در آن ها، ماندگاری طولانی تری دارند. 

انواع عطر و ادکلن های شرکت در برندهای مختلف در کشور امارات متحده عربی تولید می شوند. شرکت های نوپای عطرسازی در این کشور، تجارتی گسترده در صنعت ساخت و تولید عطر و ادکلن های مشابه برند دارند.

کدام عطر شرکتی بهتر است؟

برخی از مشتریان برای خرید عطرهای شرکتی با مشکلاتی مواجه می شوند که انتخاب آن هار ا دشوارتر می سازد. در این بخش برای افزایش اطلاعات شما در رابطه با این عطرها، برخی از برترین برندهای عطر و ادکلن های شرکتی را معرفی می کنیم:

 

عطر شرکتی گوچی فلورا 

این عطر با حجم 100 میلی لیتری ارائه شده و یکی از بهترین روایحی است که به صورت شرکتی در سر تا سر دنیا به فروش می رسد. مشتریان می توانند، با خرید این مدل عطرهای گوچی در هزینه های خود صرفه جویی کنند. طبع گرم و شیرین این عطر زنانه دل انگیز توجه بانوان شیک پوش و با سلیقه را جلب می کند. 

گروه بویایی این روایح گل دار و معطر است و به همین خاطر با روحیه لطیف زنانه به سادگی عجین می شوند. استفاده از این عطر زنانه در فصل های پاییز و زمستان بسیار مناسب خواهد بود و به اعتدال روحیه و طبع بدن در سرمای این فصول می انجامد. 

استفاده از این محصول برای آب و هوای سرد پاییزی بسیار مطلوب خواهد بود و حس و حال افراد را دگرگون می کند. اعتبار برند سازنده اصلی این محصولات سبب پر فروش شدن مدل های کپی شده آن ها در فروشگاه عطر شرکتی شده است. 

عطر شرکتی هوم اینتنس روونا

اگر از استفاده از عطرهای کلاسیک و خاص لذت می برید، این عطر شرکتی فرگرانس نیز با بهترین قیمت ها در اختیار شما قرار می گیرد. این عطر نیز از یک شرکت اماراتی ارائه می شود. برند اصلی آن در میان انواع عطر شرکتی فرگرانس دسته بندی می شود و به همین خاطر مدل های تجاری و شرکتی آن نیز با استقبال بالایی در میان مشتریان رو به رو می شوند. 

این عطر برای آقایان ساخته شده و ساختار رایحه گرم و شیرین آن به زیبای طراحی شده است. عطر و بوی برخی از گل های معطر نیز در ساختار نت های تشکیل دهنده این محصولات به کار رفته اند و رایحه آن ها را دل انگیزتر کرده اند. 

عطر شرکتی ویکتوریا سکرت بامبشل اینتنس جانوین

یکی از برترین عطرهای زنانه که از شرکت های اماراتی ارائه می شود، نسخه های کپی شده برند ویکتوریا است که با دقت و ظرافت قابل توجهی ارائه می شوند. رایحه این محصول زنانه نیز با طبعی گرم ساخته شد و طعمی گرم در خلال نت های آن به کار رفته است.

سخن پایانی

مهمترین مزیت برند های ادکلن اماراتی، قیمت ادکلن اماراتی محسوب میشود که بسیار مناسب بوده و ماندگاری بالایی نیز دارند. به همین دلیل است که در ایران خرید و فروش عمده عطر و ادکلن های اماراتی از محبوبیت زیادی برخوردارند. همچنین شرکت های اماراتی که فرمولاسیون عطرهای برند های مشهور و خریداری می کنند، فرصتی را ایجاد کردند که افراد علاقه‌مند به این برند ها بتوانند ادکلن های مشهور را تهیه کنند.

در طول این گزارش در خصوص بررسی تفاوت ادکلن شرکتی و اورجینال اطلاعاتی ارائه کردیم. اگر از علاقه مندان عطر و ادکلن هستید و مرتبا خرید آن ها را انجام می دهید، آشنایی با انواع دسته بندی های این محصولات برای شما ضرورت دارد. بدون شک عطرهای اصل و اورجینال کیفیت قابل توجهی برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند. اما خرید آن ها برای همه مردم مقدور نخواهد بود. از این رو عطرهای شرکتی با کیفیتی نزدیک به مدل های اورجینال در بازارهای فروش این محصولات ارائه شده و نیازهای متعدد مردم را به این لوازم آرایشی تامین می کند. 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها