معرفی عطر

عطری که مناسب شخصیت شماست | تست و آزمون شخصیت شناسی عطر

عطری که مناسب شخصیت شماست | تست و آزمون شخصیت شناسی عطر

انتخاب عطر بر اساس ویژگی های شخصیتی هر فرد به سهولت انجام می شود. این کار برای کسانی که به دنبال یک هدیه مناسب برای عزیزان خود هستند، راهکار مناسبی است!

انتخاب عطر بر اساس ویژگی های شخصیتی هر فرد به سهولت انجام می شود. این کار برای کسانی که به دنبال یک هدیه مناسب برای عزیزان خود هستند، راهکار مناسبی است! هر فرد بر اساس خاطراتی که در ذهن و مغز خود دارد، به برخی از روایح بیشتر گرایش پیدا می کند. عطر و بوهای مختلف در ذهن افراد تداعی کننده برخی رویدادهای خاص زندگی شان هستند.

همچنین اگر شما با ویژگی های شخصیتی هر یک از روایح و نت های بویایی آشنایی داشته باشید، درمواجهه با افراد مختلف بهتر می توانید، در رابطه با آن ها اظهار نظر کنید. در نظر داشته باشید که تست انتخاب عطر بر اساس شخصیت، در خلق و خو و روحیات شما نیز تاثیر مثبتی می گذارد. این عطرها باعث می شوند که احساس مسرت و شادی بیشتری در زندگی داشته باشید.

برای بررسی و اطلاع از ادکلن cade کلیک کنید.

آشنایی با گروه های اصلی عطر و ادکلن

انتخاب عطر بر اساس ویژگی های شخصیتی  در میان چند گروه بویایی انجام می گیرد. هر یک از این روایح طرفداران خاص خود را داشته و با برخی از گروه های شخصیتی، تناسب بیشتری دارند. به گفته وبسیات Bellatory:

با آزمون شخصیت شناسی عطر میتوانید خانواده و گروه عطری خود را پیدا کنید و از آنجایی که مطابق تیپ شخصیت شما انتخاب شده میتوانید بصورت مادام العمر بدون خستگی از آن استفاده کنید و در حقیقت یک امضای بو برای خود بوجود آورید.

از این رو در ادامه برخی از این گروه ها و تیپ شخصیتی مناسب آنها را بر می شماریم.

  • روایح بویایی گل دار

    روایح گل دار، انتخاب عطر بر اساس ویژگی های شخصیتی افراد را ساده تر می کنند. ویژگی بارز انواع گل ها، لطافت آن ها است. این ویژگی در نت های بویایی گل دار نیز مشهود می باشد. شما می توانید، بر این اساس انواع این روایح را برای افراد احساساتی و لطیف خریداری کنید. استفاده از این روایح بیشتر برای عطر و ادکلن های مخصوص خانم ها رایج است. اما برخی از این نت ها برای ادکلن های آقایان نیز به کار می روند. در میان آن ها می توان به نت های گل بنفشه و رز و زنبق اشاره کرد. بقیه گل ها همگی برای عطرهای زنانه به کار می روند. عطر سازان برای ساخت روایح گل دار زنانه دایره وسیعی از انتخاب را در اختیار دارند.

  • روایح مرکباتی
    این دسته از نت ها، برای افراد اکتیو و پر انرژی بهترین انتخاب هستند. بسیاری از ورزشکاران عطر و ادکلن های مورد استفاده خود را در میان برندهایی انتخاب می کنند که این نت های بویایی را در بر می گیرند. در این میان نت های پرتقال، گریپ فروت، نارنگی، برگاموت و لیمو از پرطرفدارترین ها محسوب می شوند. این عطرها برای فصل تابستان بهترین انتخاب محسوب می شوند. سرزنده بودن از ویژگی های بارز مصرف کنندگان این عطرها است. جالب این جا است که عطرسازان در طراحی بطری این مدل عطر و ادکلن نیز از رنگ های شاد و سرزنده استفاده می کنند.
    انتخاب عطر بر اساس ویژگی های شخصیتی در میان روایح مرکباتی نیز بسیار ساده انجام خواهد شد.
  • روایح شرقی
    در مبحث عطر و خصوصیات شخصیتی، روایح شرقی نیز جایگاه خاصی دارند؛ این گروه بویایی از برخی ادویه های خوشبو تشکیل می شود. در ساخت این روایح  از ادویه جاتی مانند وانیل، فوژه و چوبی استفاده می شود. مصرف کنندگان این روایح با روحیه ای کنجکاو و ماجراجو شناخته می شوند. انواع این روایح برای افراد ریسک پذیر نیز بسیار کارایی دارند.
    عطرهای مناسب شخصیت شما
  • روایح چوبی

    گروه بویایی چوبی نیز در مبحث انتخاب عطر و خصوصیات شخصیتی جایگاه خاصی دارد. این گروه بویایی دسته بندی های مختلفی دارد. روایح اقیانوسی، چیپر، گلی مشک و… در این میان جای دارند. این عطرها نمادی از قدرت برای افراد محسوب می شوند. با استفاده از آن ها استواری و منطق گرایی شما نمایان می شود.

افزون بر گروه های بویایی، هر یک از روایح از مزه و طبع به خصوصی برخوردار هستند که هر یک از آن ها نیز برای گروه های شخصیتی به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این دسته بندی ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • عطرهای تند

    اعتماد به نفس بالا، ریسک پذیری، مدیریت قوی و استواری از ویژگی های بارز این افراد محسوب می شود و شخصیت ویژه این افراد را نمایان می کنند. این روایح روحیه ای شاداب و پر نشاط برای افراد رقم می زنند.

  • عطرهای تلخ

    شخصیت های با انگیزه اغلب از روایح تلخ لذت می برند. هر یک از این روایح، برای ورزشکاران نیز به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. عطر و خصوصیات شخصیتی یکی از مهمترین پارامترهایی است که به شما در شناخت بهتر خصوصیات اخلاقی و رفتاری افراد کمک می کند. در این زمینه روایح تلخ نشان دهنده کمال گرایی مصرف کنندگان این عطرها می باشند. کسانی که به این روایح علاقه مندند، کلیه کارها و امور روزمره را بر طبق میل و نظر خود پیش می برند و در صورتی که کوچکترین اختلالی در این فرایند مشاهده شود، عصبانی می شوند و کنترل عصبانیت خود را نخواهند داشت.

  • عطرهای ملایم

    تست انتخاب عطر بر اساس شخصیت برای گروه بویایی ملایم نیز در برگیرنده ویژگی ها و خصوصیات مهمی است که این افراد را لو می دهد! کسانی که این دسته از روایح را می پسندند از هیاهوهای موجود در دنیای افراد مبرا هستند. این افراد، بسیار احساساتی و آرام هستند و دیگران آن ها را منبع آرامش خود می دانند. قلب بزرگ و روحیه اسرار آمیز این افراد نیز بر بسیاری از اطرافیان این افراد تاثیر می گذارد و آن ها را به سوی آن ها جذب می کند. این دسته شخصیتی، کمی بهانه گیر هستند و زود به جوش می آیند. اما خیلی زود هم عصبانیت ها و کینه های خود را فراموش می کنند.

  • عطرهای خنک

    این دسته از گروه های بویایی، شخصیت هایی برنامه ریزی شده و آن تایم را طرح ریزی می کنند. این روایح چنین تاثیری بر مصرف کنندگان بر جای می گذارند. این افراد هیچ وقتی را در طول روز هدر نمی دهند و به همین خاطر امکان موفقیت بالایی در زندگی دارند.

عطرهای متناسب با شخصیت شما

عطرهای مناسب شخصیت

آزمون شناخت افراد از روی طبع انتخاب عطر و ادکلن

هر یک از دسته های بویایی و روایح نام برده شده، طبع به خصوصی دارند که بر ویژگی های رفتاری و خلقی افراد تاثیر گذار خواهند بود. در این زمینه طبع های گرم و سرد در ساخت انواع برندهای عطر و ادکلن به کار می روند.

گرمی و سردی هر یک از عطرها شخصیت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. عطرهای گرم همان طور که از نام آن ها پیدا است، سبب بروز ویژگی های شخصیتی صمیمیت، مهربانی و خونگرمی خواهند شد. این افراد بهترین همراه شما در زندگی خواهند بود و بسیار مسئولیت پذیر هستند. احساساتی بودن این افراد از نقاط ضعفشان محسوب می شود. آن ها نسبت به بروز هر اتفاقی به تندی واکنش نشان می دهند.

عطرهای شیرین نیز در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرند. این قبیل عطر و ادکلن ها دغدغه ها و دل مشغولی ها را از زندگی شما خارج می کنند. افرادی که این روایح را می پسندند، بسیار شوخ طبع هستند؛ ولی خیلی زود عصبی می شوند و این مسئله نقطه ضعف شخصیتی آن ها محسوب می شود.

بررسی چند عطر بر اساس شخصیت

پخش عطر و خصوصیات شخصیتی دو عامل جدایی نا پذیر هستند. در این بخش با چند تیپ شخصیتی و عطرهای مخصوص به آن ها آشنا می شویم.

انتخاب عطر برای شخصیت های

  1. کلاسیک: عطرهای گل فام بهترین انتخاب برای این افراد محسوب می شوند. این روایح طراوت خاصی در شخصیت این افراد ایجاد می کنند.
  2. شخصیت های ریلکس: این شخصیت ها از روایح چوبی و نت های آروماتیک لذت می برند. در میان روایح مناسب این شخصیت ها، چنس او فرش از برند شنل، آکوا الگوریا از برند گرلن و… بهترین ها هستند.
  3. افراد ماجرا جو: افرادی که چنین روحیه ای دارند، اغلب از پوشیدن عطرهای هیجان انگیز لذت می برند. روایح عطرهای فلاور بمب از برند ویکتور اند رالف بهترین انتخاب برای این دسته از شخصیت ها محسوب می شود.
  4. افراد خلاق نیز عطرهای به خصوصی را مورد استفاده قرار می دهند. عطرهای ونت ورت از برند بالمین، ادو لیر از برند دیپتیک و… انتخاب های مناسبی برای این گروه شخصیتی به شمار می روند.

نکات مهم آزمون انتخاب عطر

در زمینه انتخاب و خرید عطر باید به رایحه مورد پسندتان دقت داشته باشید؛ عطر مورد علاقه خود را برای استفاده روزمره به کار ببرید. در این زمینه در نظر گرفتن روحیه افراد بسیار اهمیت دارد. به طور مثال رایحه رز و انگور سیاه بهترین انتخاب برای افراد سرزنده محسوب می شود.

انتخاب عطر بر اساس سن و سال و جایگاه خانوادگی افراد نیز انجام می گیرد. مثلا عطری که برای پدر خود انتخاب می کنید، با رایحه هل و دارچین و اسطوخدوس دل انگیزتر می شود. اگر برای عشقتان عطر انتخاب می کنید، بی شک روایح لیمو و سدر و خزه برای شما مناسب تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *