معرفی عطر

خرید ادکلن اصل فرانسه + معرفی 10 برند عطر فرانسوی

10 مورد از بهترین عطر و ادکلن های مردانه و

در بسیاری از کشورها، مردم از برندهای ادکلن فرانسوی بیشتر استقبال می کنند از این رو آشنایی با بهترین ادکلنهای اصل فرانسه خالی از لطف نیست. در ادامه چندی از برترین عطرهای فرانسوی اصل را معرفی می کنیم.

در بسیاری از کشورها، مردم از برندهای ادکلن اصل فرانسه بیشتر استقبال می کنند و کشور فرانسه را به عنوان مهد ساخت، تولید و پخش عمده عطر های اصل و خاص به شمار می آورند. از این رو برای علاقه مندان به ادکلن فرانسوی اصل و دنیای عطر و ادکلن، خالی از لطف نیست که برخی از برندهای مطرح این کشور را بیشتر بشناسند. 

کشور فرانسه سرمایه گذاری موثری در زمینه تولید این محصولات آرایشی و بهداشتی انجام داده و سالانه مقادیر بالایی از بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی و عطر و ادکلن های این کشور به سرتا سر جهان صادر می شود. تاریخچه ساخت و تولید انواع ادکلن فرانسوی، به زمان هنری دوم باز می گردد. همسر هنری دوم، انواع روایح خوشبو را با خود به دربار آورد و از آن زمان تاکنون انواع ادکلن فرانسوی هم در این کشور و هم در کشورهای دیگر با محبوبیت رو به رو شدند. امروزه شهر زیبای گروس در آلپ مرکز ساخت روایح اصل فرانسوی است. 

در این منطقه فعالیت باغبانی به شیوه گسترده ای انجام می شود و انواع گل های یاس، رز، اسطوخدوس و... در بخش های مختلف آن پرورانیده می شوند. در ادامه چندی از برترین عطرهای فرانسوی اصل را معرفی می کنیم.

آشنایی با بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی اصل لالیک لامور

ادکلن فرانسوی لالیک مشکی اصل یکی از محبوب ترین محصولات کمپانی های فرانسوی است که در سال 2013 ابداع شد. ترکیبات نت های این عطر توسط عطرساز مشهور ناتالی لارسن ارائه شده اند و این مدل از لالیک را تا انتخاب موفقیت برده اند. این عطر که بهترین ادکلن اصل فرانسه مردانه بسیار گرم و شیرین است و روایح مسحور کننده ای در آن به کار رفته اند. از جمله این روایح می توان به عطر و بوی نت های نارنج و ترنج اشاره کرد که در ترکیب با روایح گل دار یاس و رز سرخ رایحه ای ناب در این عطر مردانه به وجود آورده اند. 

 

عطر ورساچه پورهوم عود نویر سال 2022 بهترین عطر زنانه فرانسوی

ادکلن فرانسوی زنانه عود نویر از برند ورساچه نیز جایگاه خاصی در بازارهای عطر و ادکلن و شرکت های پخش عطر دنیا دارد. این عطر فرانسوی رایحه ای طبیعی و گرم را در خود جای می دهد. تندی و گرمای آن برای فصل زمستان بسیار مناسب است و سرمای طاقت فرسای نواحی سردسیر را قابل تحمل تر می کند. نت های تند این ادکلن فرانسوی، در بخش ابتدایی خود را معرفی می کنند. رفته رفته عطر و بوی آن از نت های تند و ادویه ای به طرف روایح چوبی حرکت می کند. در مسیر آخر این سفر دل انگیز با پور هوم عود نویر، به روایح چرمی فوق العاده ای می رسیم که در انتهای کار خودنمایی می کنند.

عطر دیور امبر نویت

ادکلن اصل فرانسوی امبر نویت در کمپانی دیور توسط فرانسوا داماشی طراحی شده و ترکیبی هنرمندانه در خلال نت های خود به همراه می آورد. این روایح برای خانم ها و آقایان قابل استفاده هستند و در میان عطرهای یونیسکس دسته بندی می شوند. داستان این عطر، به اتصال میان عشاق تاریخ مربوط می شود و گوهر کهربای به کار رفته در آن راوی این داستان کهن است. ترکیبات پایانی این عطر نیز روایح گوهر کهربا را در خود جای می دهند. این عطر در قلب خود اثری از نت های گل رز را پنهان کرده و در آخر نیز با انتهایی از نت های نعنایی و فلفلی جایگاهی ابدی در ذهن افراد خواهد داشت. ترکیبات چوبی به کار رفته در امبر نویت، روایتگر یک داستان عاشقانه در این رایحه فرانسوی هستند

بهترین ادکلن های فرانسه

ادکلن چارلی اصل فرانسه

ادکلن فرانسوی چارلی شیرینی و تندی را با هم به دنیای عطرها آورده است. نت های رز، چوب، ادویه جات و روایح تند در بخش های مختلف این ادکلن فرانسوی می درخشند و تاثیری ماندگار از چارلی در ذهن افراد باقی می گذارند. این در حالی است که نت های رز با بلوط و صندل و مشک ترکیب شده و در پایان این رایحه به کار رفته است. استفاده از آن به عنوان عطر روزانه نیز کارایی دارد. شما می توانید، آن را برای روزهای سرد سال مورد استفاده قرار دهید.

همچنین بخوانید: عطر ناسوماتو بلک افغان ، عطر هالووین بنفش زنانه ، عطر ویکتوریا سکرت بامبشل اینتنس ، برند عطر و ادکلن دیوید بکهام

ادکلن فرانسوی مردانه درک اورلین، یادگیری تاریخی کشور فرانسه

این عطر محبوب ترین عطر سال ۲۰۲۲ برای آقایان طراحی شده و یکی از قدیمی ترین عطرهای فرانسوی است که نسل های مختلف در همه جهان از آن استفاده کرده اند. حضور پر رنگ خرید عمده عطر در میان آقایان با سبک ها و استایل های مختلف، نشان از ترکیب هنرمندانه نت های آن دارد. خط بویایی شرقی به کار رفته در این ادکلن فرانسوی در کنار نت های تند و روغنی، زیبایی ملموسی در این روایح به وجود آورده است. نت های زنجبیلی و نعنایی آن نیز در قلب آن به وضوح شنیده می شوند. در پایان رایحه خزه و صندل خود را نمایان کرده و خبر از پایان این سفر دل انگیز می دهند!

 

ادکلن فرانسوی مردانه درک اورلین، یادگیری تاریخی کشور فرانسه

این عطر محبوب ترین عطر سال ۲۰۲۲ برای آقایان طراحی شده و یکی از قدیمی ترین عطرهای فرانسوی است که نسل های مختلف در همه جهان از آن استفاده کرده اند. حضور پر رنگ خرید عمده عطر در میان آقایان با سبک ها و استایل های مختلف، نشان از ترکیب هنرمندانه نت های آن دارد. خط بویایی شرقی به کار رفته در این ادکلن فرانسوی در کنار نت های تند و روغنی، زیبایی ملموسی در این روایح به وجود آورده است. نت های زنجبیلی و نعنایی آن نیز در قلب آن به وضوح شنیده می شوند. در پایان رایحه خزه و صندل خود را نمایان کرده و خبر از پایان این سفر دل انگیز می دهند!

 

Kenzo Parfums Flower by Kenzo

ادکلن فرانسوی فلاور یک شاهکار اصیل از برند کنزو است که رایحه آن به صورت ترکیبی طراحی شده است. در ساخت آن هم نت های میوه ای و هم نت های گل دار شنیده می شوند. عطر و بوی آن احساس شیرینی دارد که از بوی وانیل به کار رفته در آن نشات می گیرد.

در ساخت آن از سه زیر گروه بویایی استفاده شده و ترکیبات اولیه و میانی و پایانی آن به گونه ای هنرمندانه اجرا شده اند. در بخش اول شما با روایح توت سیاه و زالزالک و پرتقال رو به رو می شوید؛ رفته رفته پای گل یاس و رز و بنفشه به میان می آید و رایحه ای مخملی در فلاور کنزو پدید می آورد. پایه این روایح با استفاده از مشک و وانیل طراحی شده که اثری ماندگار بر اطرافیان شما بر جای می گذارد. بسته بندی شیک این رایحه اصیل فرانسوی نیز از نقاط قوت آن محسوب می شود.

بهترین عطر و ادکلن های فرانسوی

 
 

عطر کاچارل انیس انیس بهترین ادکلن اصل فرانسه زنانه

در میان انواع ادکلن فرانسوی، عطر زنانه انیس انیس با عطر و بویی کلاسیک و روایح گلی یک انتخاب زیبا برای خانم های جذاب محسوب می شود. روایح سبز به کار رفته در این ادکلن فرانسوی سبب محبوبیت آن شده اند. بسیاری از خانم ها از نت های شیرین خوششان نمی آید و به همین خاطر طراحان عطر ساز، برای آن ها ترکیبات منحصر به فردی ارائه می کنند که انایس انایس یکی از آن ها است.

در این عطر که بهترین ادکلن اصل فرانسه زنانه بشمار میرود ترکیبات تلخی شنیده می شوند که در اثر استفاده از نت های لیمو انگور سیاه ایجاد شده اند. این رایحه تلخ تا پایان رفته رفته از بین می رود. روایح گل یاس و میخک در میانه آن حس تلخی را با شیرینی جایگزین می کنند. سرانجام سدر و چوب خس خس و رد پایی از رایحه کهربا، امضایی خاص برای این عطر زنانه فرانسوی به وجود می آورند.

ادپرفیوم شالیمار

اگر از بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی تاریخی لذت می برید، شالیمار انتخاب شما خواهد بود! این عطر مسافری از هند است و یادآور بناهای زیبا و تاریخی این کشور می باشد. با استشمام آن به یاد تاج محل و شاه جهان می افتید. شاه جهان هندوستان، یک معشوقه ایرانی به نام ارجمند بانو داشت که او را بسیار عزیز می داشت. شالیمار عطری است که به صورت اختصاصی برای این بانوی ایرانی طراحی شده و تاکنون نیز تولید آن ادامه داشته است.

جمع بندی

خانه مد فرانسه انواع ادکلن فرانسوی مردانه را از برندهای مطرح تولید آکسسوار و عطر فرانسوی ارائه می دهد. این عطر و ادکلن ها بخش بزرگی از تجارت این کشور را تشکیل می دهند. انواع عطرهای اصل فرانسه از تاریخچه ای غنی برخوردار هستند و برخی از آن ها نیز از کشورهای دیگر به خانه مد این کشور راه یافته اند.

  •  
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها