آموزش, مقالات

خرید عطر اورجینال بهتر است یا تستر؟ l پارت اول

خرید عطر اورجینال بهتر است یا تستر؟ l پارت اول

تفاوت عطر اورجینال با تستر در هزینه و قیمت آن ها است. قیمت عطر تستر همیشه ارزان تر و به صرفه تر از عطر اورجینال آن است.

برای واردات عطر باید با واژه ها و اصطلاحات و مدل های متنوع این محصولات آشنا شوید. این مسئله برای کسانی که به خرید عطر و ادلکن های برند علاقه مند هستند، اهمیت بیشتری دارد. در بسیاری از فروشگاه های عطر و ادکلن، اغلب در رابطه با واژه تستر عطر، مطالبی به گوش می رسد. بسیاری از مشتریان برای خرید تستر به این فروشگاه ها مراجعه می کنند و بیشتر از خرید عطر اورجینال به خرید تسترها تمایل دارند.

برخی معتقدند، رایحه تسترهای عطر و ادکلن از انواع عطر اورجینال ماندگارتر و قوی تر است. برخی از مشتریان نیز تفکری بر عکس دارند و معتقدند، برای تستر نباید پولی پرداخت کنند. به این ترتیب، بد نیست در رابطه با انواع عطر و ادکلن و تسترهای مربوط به آن ها اطلاعات دقیقی به دست آورید تا در حین خرید عطر سر در گم نشوید.

خرید ادکلن بلک فرایدی

تستر عطر و ادکلن چیست؟

پیش از شرح تفاوت عطر اورجینال با تستر، بهتر است با تعریف کلی هر یک از این محصولات آشنا شوید. همان طور که از نام این محصولات مشخص است، تستر عطر و ادکلن برای تست این محصولات به کار می رود. تسترها همان عطر های اورجینال از برندهای مختلف هستند که برای معرفی محصول به کار می روند. کیفیت این محصولات با عطرهای اورجینال یکسان است و تفاوت چندانی با هم ندارند.

انواع تستر در بسته بندی های بدون سلفون و نام تجاری نگهداری می شوند. بیشتر تسترها را با بسته بندی های 100 میلی لیتری ارائه می دهند. هدف از استفاده از تسترها، نشان دادن کیفیت عطر و رایحه اصلی آن پیش از خرید عطر توسط مشتریان است. ترکیبات عطر تستر، دقیقا همان ترکیبات عطر اورجینال است. برای تشخیص تسترهای عطر نیز قوانین به خصوصی وجود دارند که در این زمینه به شما یاری می رسانند.

در وهله اول برای تشخیص تستر به بسته بندی محصول توجه داشته باشید. بررسی قیمت تسترها نیز در حین خرید عطر بسیار مفید واقع می شود. این تسترها فاقد هر گونه برند و نام تجاری بر بسته بندی شان می باشند. یکی از محصولاتی که گاها با تستر اشتباه گرفته می شود، سمپل نام دارد. در ادامه به تفاوت های بین سمپل و تستر می پردازیم.

آشنایی با مزایای استفاده از عطر تستر

خرید عطر اورجینال اغلب بیشتر از عطرهای کوچک تستر انجام می شود. اما با این حال خرید عطر تستر نیز مزایای بی شماری برای مشتریان به همراه دارد. تفاوت عطر اورجینال با تستر در هزینه و قیمت آن ها است. قیمت عطر تستر همیشه ارزان تر و به صرفه تر از عطر اورجینال آن است. به همین خاطر بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه ها عطر تستر را خریداری می کنند. به علاوه برندهای معتبر عطر و ادکلن، با جعبه ها و بسته بندی های گران قیمتی ارائه می شوند که در قیمت این محصولات تاثیر گذار می باشند. این در حالی است که پس از باز کردن عطر، بسته بندی و جعبه آن دور انداخته می شود و دیگر کاربردی نخواهد داشت.

اما عطرهای تستر، بدون بسته بندی های گران قیمت که هزینه اضافه ای به خریداران عطر تحمیل می کنند، ارائه می شوند. در نظر داشته باشید که در کنار مزایای مهم این محصولات، معایبی نیز متوجه آن ها است که مشتریان را در این زمینه مردد می کنند. برخی از عطرهای تستر در بازارهای پخش عطر، تقلبی هستند و بدون وجود جعبه ارائه می شوند. این محصولات تقلبی کیفیت تسترهای اصلی را ندارند و خرید آن ها به منزله از دست دادن پول و بودجه تان است.

خرید عطر اورجینال بهتر است یا تستر؟

عطر اورجینال چیست؟

در عنوان های پیشین، با مفهوم کامل تستر و مزایا و معایب آن آشنا شدیم؛ حال به ویژگی های انواع عطر اورجینال اشاره می کنیم و سپس به بحث اساسی این گزارش، تفاوت عطر اورجینال با تستر، خواهیم پرداخت. خرید عطر همیشه از دغدغه های مردم در دنیای مد و فشن محسوب شده است. این عطر و ادکلن ها، ویژگی های متعددی دارند که آن ها را از مدل های فیک متمایز می کند. برای تشخیص این عطرها لازم است که با ویژگی های مربوط به آن ها آشنا شوید.

نحوه تشخیص عطر اورجینال

تستر و سمپل های عطر و ادکلن، با مدل های اصل و اورجینال تفاوت های اساسی دارند. بسته بندی انواع این محصولات در حین خرید عطر بهترین راهنما برای شما محسوب می شود. بسته بندی عطرهای اصل، همیشه صاف است و معمولا از پلاستیک های ضخیم و با کیفیت در ساخت آن ها استفاده می کنند. این در حالی است که در محصولاتی با کیفیت پایین، این بسته بندی ها کیفیت لازم را ندارند.

برای تشخیص تفاوت عطر اورجینال با تستر یا عطرهای فیک، توجه به فونت و حروف نگارشی عطر مورد نظر نیز به شما کمک می کند. شما می توانید، با یک سرچ ساده در اینترنت، مدل های اصل انواع عطر اورجینال را پیدا کنید و با مشخصات ظاهری دقیق آن ها آشنا شوید.

توجه به کیفیت عطر افشار نیز در حین خرید عطر یک نکته مهم محسوب می شود. کیفیت عطر افشان و سری عطر مورد نظر شما یک مسئله مهم محسوب می شود که به شما در خرید عطر و ادکلن اصل و مرغوب عطر و ادکلن از عطر19 کمک می کند. شدت فشار و کیفیت متریال به کار رفته در این محصولات نیز از نکات مهمی است که در این زمینه مورد توجه قرار می گیرند. لوله نازل عطرهای اورجینال، اغلب تا انتهای بطری مربوطه می رسد. اما در عطرهای تقلبی لوله نازل، کوتاه تر است و به این ترتیب استفاده از همه محتوای این عطرها میسر نخواهد بود.

تسترها و عطرهای اصل، از نظر محتویات و ترکیبات نیز با مدل های نا مرغوب و غیر اصل تفاوت دارند. جنس روغنی عطر و ادکلن ها نیز یک مشخصه اصلی برای تمایز عطرهای اورجینال و فیک مورد توجه قرار می گیرد. در صورتی که عطر را بر دست خود اسپری کردید و متوجه ساختار لزج و روغنی آن بر روی دست شدید، به تقلبی بودن آن شک نکنید! وجود بوی الکل نیز در عطر، می تواند نشان از تقلبی بودن عطر مورد نظر داشته باشد. لازم به یادآوری است که عطر و ادکلن های اصل با آرم و لیبل های وزارت بهداشت ارائه می شوند.

بررسی تفاوت های تستر و سمپل

تعریف کلی سمپل، به محصولی مربوط می شود که نمونه کوچک شده چیزی است. این محصولات شیشه های برنددار کوچکی هستند که همه جزییات شیشه اصلی عطر مورد نظر را در خود جای داده اند. شیشه های مینیاتوری سمپل با عطر و مایع معتبر برند عطر اورجینال مورد نظر پر شده اند. این شیشه های کوچک برای تبلیغات در عرصه عطر و ادکلن به کار می روند. در برخی موارد، این محصولات را به عنوان تستر و معرفی محصولات نیز به کار می برند.

این محصولات در حدود دو میلی عطر را در خود جای داده اند. این ویژگی در تضاد با شیشه های عطر تستر است که با شیشه هایی به اندازه بسته بندی عطر اصلی ارائه می شوند. مشتریان با استفاده از عطر سمپل، متوجه رایحه اصلی آن شده و در صورت تمایل به خرید آن اقدام می کنند.

خرید عطر اورجینال بهتر است یا تستر؟

آشنایی با مزایای استفاده از عطر تستر

خرید عطر اورجینال اغلب بیشتر از عطرهای کوچک تستر انجام می شود. اما با این حال خرید عطر تستر  نیز مزایای بی شماری برای مشتریان به همراه دارد. تفاوت عطر اورجینال با تستر در هزینه و قیمت آن ها است. قیمت عطر تستر همیشه ارزان تر و به صرفه تر از عطر اورجینال آن است. به همین خاطر بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه ها عطر تستر را خریداری می کنند. به علاوه برندهای معتبر عطر و ادکلن، با جعبه ها و بسته بندی های گران قیمتی ارائه می شوند که در قیمت این محصولات تاثیر گذار می باشند. این در حالی است که پس از باز کردن عطر، بسته بندی و جعبه آن دور انداخته می شود و دیگر کاربردی نخواهد داشت.

اما عطرهای تستر، بدون بسته بندی های گران قیمت که هزینه اضافه ای به خریداران عطر تحمیل می کنند، ارائه می شوند. در نظر داشته باشید که در کنار مزایای مهم این محصولات، معایبی نیز متوجه آن ها است که مشتریان را در این زمینه مردد می کنند. برخی از عطرهای تستر در بازارهای خرید عطر، تقلبی هستند و بدون وجود جعبه ارائه می شوند. این محصولات تقلبی کیفیت تسترهای اصلی را ندارند و خرید آن ها به منزله از دست دادن پول و بودجه تان است.

عطر اورجینال چیست؟

در عنوان های پیشین، با مفهوم کامل تستر و مزایا و معایب آن آشنا شدیم؛ حال به ویژگی های انواع عطر اورجینال اشاره می کنیم و سپس به بحث اساسی این گزارش، تفاوت عطر اورجینال با تستر، خواهیم پرداخت. خرید عطر همیشه از دغدغه های مردم در دنیای مد و فشن محسوب شده است. این عطر و ادکلن ها، ویژگی های متعددی دارند که آن ها را از مدل های فیک متمایز می کند. برای تشخیص عطر اورجینال لازم است که با ویژگی های مربوط به آن ها آشنا شوید.

نحوه تشخیص عطر اورجینال

تستر و سمپل های عطر و ادکلن، با مدل های اصل و اورجینال تفاوت های اساسی دارند. بسته بندی انواع این محصولات در حین خرید عطر بهترین راهنما برای شما محسوب می شود. بسته بندی عطرهای اصل، همیشه صاف است و معمولا از پلاستیک های ضخیم و با کیفیت در ساخت آن ها استفاده می کنند. این در حالی است که در محصولاتی با کیفیت پایین، این بسته بندی ها کیفیت لازم را ندارند. برای تشخیص تفاوت عطر اورجینال با تستر یا عطرهای فیک، توجه به فونت و حروف نگارشی عطر مورد نظر نیز به شما کمک می کند. شما می توانید، با یک سرچ ساده در اینترنت، مدل های اصل انواع عطر اورجینال را پیدا کنید و با مشخصات ظاهری دقیق آن ها آشنا شوید.

توجه به کیفیت عطر افشار نیز در حین خرید عطر یک نکته مهم محسوب می شود. کیفیت عطر افشان و سری عطر مورد نظر شما یک مسئله مهم محسوب می شود که به شما در خرید مدل های اصل و مرغوب عطر و ادکلن کمک می کند. شدت فشار و کیفیت متریال به کار رفته در این محصولات نیز از نکات مهمی است که در این زمینه مورد توجه قرار می گیرند. لوله نازل عطرهای اورجینال، اغلب تا انتهای بطری مربوطه می رسد. اما در عطرهای تقلبی لوله نازل، کوتاه تر است و به این ترتیب استفاده از همه محتوای این عطرها میسر نخواهد بود.

تسترها و عطرهای اصل، از نظر محتویات و ترکیبات نیز با مدل های نا مرغوب و غیر اصل تفاوت دارند. جنس روغنی عطر و ادکلن ها نیز یک مشخصه اصلی برای تمایز عطرهای اورجینال و فیک مورد توجه قرار می گیرد. در صورتی که عطر را بر دست خود اسپری کردید و متوجه ساختار لزج و روغنی آن بر روی دست شدید، به تقلبی بودن آن شک نکنید! وجود بوی الکل نیز در عطر، می تواند نشان از تقلبی بودن عطر مورد نظر داشته باشد. لازم به یادآوری است که عطر و ادکلن های اصل با آرم و لیبل های وزارت بهداشت ارائه می شوند.

آشنایی با تفاوت عطر اورجینال با تستر

عطر اورجینال و تستر عطر از جهات مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند. اولین نکته مهم در این زمینه، نحوه ارائه هر یک از این محصولات است. عطرهای تستر، اغلب با بسته بندی های ساده و بدون زرق و برق عطرهای اصلی ارائه می شوند. برای ارائه تستر عطرها، نیازی به بسته بندی های آک و سلفون پیچی شده ندارند و آن ها را با جعبه های مقوایی و معمولی ارائه می دهند. بر روی بسته بندی آن ها چاپ تجاری نیز وجود ندارد.

خرید عطر تستر یا اورجینال، از نظر رایحه و بو هیچ تفاوتی برای مشتریان نخواهد داشت. هر دوی این محصولات، ماندگاری پخش بوی یکسانی دارند و از نظر کیفیت تفاوت چندانی با هم نخواهند داشت. اما در برخی از تسترها، نت های اولیه محصول، کمی قوی تر هستند. به این ترتیب مشتری بهتر می تواند، رایحه اصلی عطر مورد نظر را درک کند. این مسئله درباره هر برند متفاوت است و به سیاست های شرکت و برند مربوطه بستگی دارد.

یک تفاوت عطر اورجینال با تستر، در نحوه فروش این محصولات است. تسترها در سایر کشورهای خارجی قابل فروش نخواهند بود و قوانین مالیاتی بسیاری در رابطه با فروش آن ها وضع شده است. اما در کشور ما این مسئله متفاوت است؛ چرا که تقاضای بسیار بالایی برای خرید تستر در کشور ما وجود دارد.

این مقاله ادامه دارد…

جهت مطالعه پارت بعدی مقاله خرید عطر اورجینال بهتر است یا تستر کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *