مقالات

10 ادکلن با رایحه های عجیب و شگفت انگیز

عطر با رایحه ی عجیب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مشخصه عطرهای عجیب و غریب چیست؟ در میان دنیای عطر و ادکلن، برخی از محصولات با عطر بوی به خصوصی تولید شده اند. استفاده از اسانس های خاص و طبیعی در ساختار این محصولات سبب شده که رایحه آن ها با روایحی که تاکنون استشمام کرده ایم، متفاوت باشد. در این بخش شما را با برخی از مهمترین عطرهای خاصی که از برندهای مطرح جهانی ارائه شده اند، آشنا می کنیم.

ویژگی های یک عطر عجیب و غریب

عطرهای خاص اغلب با روایح غنی و مجللی ساخته می شوند که طیف گسترده ای از نت ها را در بر می گیرند. میوه های استوایی مانند گواوا و انبه و سایر موارد مشابه از مهمترین نت های به کار رفته در این محصولات به شمار می روند که در کمتر عطری مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه برخی از مهمترین دسته بندی های این محصولات را معرفی می کنی.

  1. آمواج دیا زنانه

    دیا زنانه Amouage Dia
    اگر چرخی در تاریخچه عطرهای عجیب و غریب بزنیم با انواع روایح خاص آشنا می شویم که در هر یک از اسانس های به خصوصی استفاده شده است. انواع روایح طبیعی به دست آمده از بدن حیوانات، گل ها و گیاهان و… سبب به وجود آمدن ترکیبات بویایی خاص و عجیب و غریب می شود. در این میان Amouage Dia Woman Extrait de Parfum یکی از بهترین عطرهای زنانه ای است که می توانید برای استفاده روزانه انتخاب کنید. رایحه گل دار مجلل آن تا اعماق وجود شما را در بر می گیرد و بخور مست کننده ای در فضای اطراف می پراکند. این عطر انواع روایح میوه ای را نیز در ساختار خود جای می دهد که بر جذابیت هر چه بیشتر آن می افزاید. عطر و بوی برگ های برگاموت و روغن رز در ساختار این عطر زنانه دل انگیز خودنمایی می کند.

  2. آتلیه کلون عود سفیر

    کلون عود سافیر سفیر Atelier Cologne Oud
    سنگین بودن رایحه این عطر سبب خاص شدن آن در دنیای عطرهای عجیب و غریب شده است. بسیاری می پرسند که ویژگی عطرهای عجیب و غریب چیست؟ عود سفیر با نت هایی تولید شده که در کمتر عطری به مشام می رسد. روایح تیره چوبی برگاموت در ساختار این عطر خودنمایی کرده و جذابیت ویژه ای در آن ایجاد می کند. این عطر در عین سادگی و معمولی بودن نت ها، بسیار پیچیده است! عطر و بوی آن مشابه با هیچ یک از عطرهایی که تا به امروز شنیده اید، نیست.

  3. روژا داو آمبر عود

    داو آمبر عود آعود ROJA DOVE Amber
    در تاریخچه عطرهای عجیب و غریب، رایحه آمبر عود یکی از برترین ها است و در میان انواع روایح خاص تولید شده از برندهای مختلف می درخشد. این عطر با روایح متعادلی از نت های شیرین و ترش دیزاین شده است. روایح پودری و عطر تیز و صاف آن بر جذابیت این محصول می افزاید.

  4. هاوس آف عود واندرلی

    آف عود واندرلی The House of Oud Wonderly
    یک عطر عجیب غریب از برند آف عود به نام واندرلی ساخته شده و در میان گنجینه روایح خاص و استثنایی دسته بندی می شود. این عطر مجموعه ای از روایح میوه ای، چوب های معطر، گل های سفید و نقره ای و… را در بر می گیرد. ترکیب زیبای این نت ها مانند بارش برف در صحرایی داغ و سوزان است! در واقع تلفیق روایح گرم و سرد در این محصول سبب خاص تر شدن آن می شود.

  5. پنهالیگونز د بویچینگ یاسمین

    د بویچینگ یاسمین PENHALIGON039S The Bewitching Yasmine
    اگر از روایح تند و تیز لذت می برید، انتخاب The Bewitching Yasmine by Penhaligons برای شما بسیار مناسب خواهد بود. این محصول نیز در تاریخچه عطرهای عجیب و غریب دنیا قرار می گیرد که در میان بسیاری از خانم ها به محبوبیت رسیده است. این عطر هاله ای از روایح خامه ای را به ترکیبات اصلی خود افزوده است. برخی اسانس های ادویه ای نیز در ساختار نت های آن به کار رفته اند. یاسمین را جادوگر دنیای عطرهای عجیب و غریب می نامند.

  6. مانسرا عود وانیل

    آعود عود وانیل MANCERA Aoud Vanille
    هر یک از این روایح با نت های گرم و سرد و انواع روایح طبیعی و شیمیایی ساخته می شوند. در این میان عطر Aoud Vanille by Mancera Paris با طبعی گرم آماده سازی شده و نت های چوبی و ادویه ای جذابی را در بر می گیرد. این نت ها شامل عطر و بوی هل و زعفران ملایم می شوند که مشام شما را نوازش می کنند. قلب گلدار این رایحه نیز از مهمترین مشخصه های آن به شمار می رود. پایه های وانیلی این رایحه نیز از مهمترین جذابیت های آن به شمار می روند.

  7. استفان هامبرت اوما

    لوکاس 777 اوما Stephane Humbert Lucas 777 Oumma
    Oumma by Stephane Humbert Lucas یکی از عجیب ترین عطرهایی است که تا به حال استشمام کرده اید. این عطر خاص با رد پایی از رزهای مراکشی که تلفیقی جذاب با ترکیبات ساختار فرمولاسیون آن به وجود آورده تقویت شده و رایحه سرمست کننده ای را در فضا منتشر می کند. یاس مصری و بلسان پرو نیز این عطر را به یکی از جذاب ترین محصولات در عرصه عطر و ادکلن تبدیل کرده اند. رایحه آن یکی از نادرترین عطر و بوهایی است که تا به حال استشمام کرده اید. اوما عطر و بوی چوب را نیز به پوشنده خود منتقل می کند.

  8. تام فورد بلک ارکید

    فورد بلک ارکید Tom Ford Black Orchid
    برند تام فورد یکی از شناخته شده ترین ها در حوزه عطر و ادکلن بوده و در زمینه ساخت انواع عطرهای خاص و جذاب تبحر دارد. بلک اورکید یک محصول اغوا کننده از این برند است که عطر یک گل منحصر به فرد را در فضا منتشر می کند. سازنده این عطر با همکاری یک گیاه شناس عطر یک گل جدید را وارد دنیای عطر و ادکلن کرد. رایحه این عطر دودی و تند است و مشخصه های بسته بندی مشکی رنگ خود را در بر می گیرد.

  9. ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم

    اند رولف اسپایس بمب اکستریم Viktor Rolf Spicebomb
    بهترین نوع عطرهای عجیب و غریب چیست؟ برای انتخاب بهترین عطر در میان روایح خاص و استثنایی باید به برندهای معتبر جهانی دقت داشته باشید. اسپایس بمب یک محصول خاص از برند مشهور ویکتور اند رالف به شمار می رود که با شخصیتی تند و سنگین شناخته می شود. عطر بوی آن دنباله ای از تنباکو، زیره، وانیل و… را در بر می گیرد و جذابیت پوشنده را بیشتر می کند.

  10. گرلن پچولی اردنت

    پچولی اردنت Guerlain Patchouli Ardent
    پاچولی یک عطر پر رمز و راز برای طرفداران عطرهای پیچیده است. این محصول ایده آل با قلبی آکنده از نعناع هندی و روایح گل رز ترکی به زیبایی دیزاین شده است. پایه های مشک این محصول آرامش شما را افزایش داده و شخصیتی کاریزماتیک از پوشنده منعکس می کنند. با استفاده از آن آرامش بیشتری در زندگی خود تجربه می کنید.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با برخی از عطرهای خاصی که در دنیای عطر و ادکلن معرفی شده اند، مواردی را بررسی کردیم. 10 عطر خاص و دوست داشتنی در این متن هر یک طرفداران خاص خود را دارند. با نگاهی بر تاریخچه عطرهای عجیب و غریب می توانیم با زیباترین انتخاب های خانم ها و آقایان که مشابه آن ها را در کمتر عطری مشاهده می کنیم، آشنا شویم. هر یک از این عطرها بر اساس سلیقه بویایی خانم ها و اقایان با ویژگی های شخصیتی خاص انتخاب می شوند. شما می توانید این محصولات خوش عطر و بو را به عنوان یک انتخاب استثنایی به میز توالت خود اضافه کنید.

پی نوشت:

برگرفته از سایت های habibti-online.com و theperfumeshop.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها