مقالات

راه های تشخیص اصل بودن عطر و ادکلن

راه های تشخیص ادکلن اصل
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

یکی از مهمترین دغدغه های افراد زمان خرید عطر دلخواه خود، توجه به اصل و اورجینال بودن آن است. به همین خاطر در این خصوص تحقیقات بسیار زیادی انجام می دهند و با بررسی اعتبار فروشگاه مورد نظر، ویژگی های ظاهری بسته بندی محصول، رایحه عطر و…. اصل و اورجینال بودن کالای انتخابی را مشخص می کنند. در زمان خرید این محصولات هیچ چیز ناراحت کننده تر از آن نیست که هزینه خود را صرف یک محصول جعلی و تقلبی کنیم. به همین خاطر توجه به برخی راهکارهای ساده برای شناخت عطر و ادکلن های اصل اهمیت دارد.

معایب خرید عطر تقلبی

اهمیت تشخیص عطر تقلبی از اصل با بررسی معایب و ضرر های عطر تقلبی بیشتر مشخص می شود. در بسیاری از انواع عطرهای تقلبی از مواد شیمیایی مضری استفاده شده که سلامت بدن را به خطر می اندازند. این مواد به سیستم تنفسی و پوست ما آسیب رسانده و سبب بروز حساسیت و آلرژی در بدن می شوند. به علاوه عطرهای تقلبی، رایحه متفاوتی از روایح اصلی دارند و بوی آن ها چندان ماندگار نیست. بسیاری از مراکز فروش عطرهای تقلبی این محصولات را با هزینه بالایی به فروش می رسانند؛ در این صورت پول و هزینه ما نیز به هدر می رود.

تشخیص ادکلن اپن اصل

تشخیص ادکلن اپن اصل

نکات خرید عطر اصل

برای تشخیص ادکلن اصل چند مسئله اساسی مد نظر قرار می گیرد. انتخاب در میان دنیای عطر و ادکلن امروزی که تنوع وسیعی را در اختیار مشتریان قرار می دهند، کار دشواری است و چالش های بی شماری به همراه دارد. از این رو در نظر گرفتن موارد زیر حائز اهمیت است:

  • فروشنده عطر را بشناسید

برای تشخیص عطر تقلبی از اصل بهتر است از فروشندگان معتبر کمک بخواهید. در سر تا سر کشور ما چند فروشگاه معتبر خرید و فروش عطر وجود دارند که محصولات را به صورت آنلاین یا حضوری در اختیار افراد قرار می دهند. شما می توانید عطر دلخواه خود را از این مراکز خرید تهیه کنید. البته فروشگاه های بسیاری در زمینه فروش عطر و ادکلن فعالیت می کنند؛ اما بی شک همه آن ها قابل اطمینان نخواهند بود.

  • توجه به شرایط فروش آنلاین عطرها

برای خریدی مطمئن تر حتما شرایط فروش فروشگاه های آنلاین مورد نظر را بررسی کنید. برخی از فروشگاه ها ضمانت تحویل سلامت و اصالت کالا را به مشتریان خود ارائه می دهند. به این ترتیب خرید از این مراکز کیفیت بیشتری به همراه خواهد داشت. همچنین تحقیق در خصوص فروشگاه آنلاین مورد نظر و توجه به اینمادهای اعتماد الکترونیکی آن ها حائز اهمیت خواهد بود و کیفیت خرید شما را افزایش می دهد.

  • توجه به نحوه بسته بندی عطر

برای تشخیص عطر تقلبی از اصل در نظر گرفتن ویژگی های کمی و کیفی عطر مورد نظر نیز اهمیت دارد. پیش از خرید در خصوص عطری که باید تحویل بگیرید، اطلاعات دقیقی به دست آورید و در زمان تحویل کالا، این فاکتورها را ارزیابی کنید. به طور مثال بر روی بسته بندی برخی از عطر و ادکلن ها آرم و نشان های به خصوصی درج شده است. شکل  ظاهری بطری و شیشه عطر و رنگ مایع درون آن نیز از فاکتورهای تعیین اصالت این محصولات به شمار می رود.

تشخیص عطر اصل از تقلبی

تشخیص عطر اصل از تقلبی

  • توجه به قیمت معقولانه محصول مورد نظر

برای خرید عطر و ادکلن اصل باید حتما هزینه های خرید آن را مد نظر قرار دهید؛ در بازارهای امروزی بسیاری از فروشگاه ها، به بهانه حراج و فرصت های استثنایی، قیمت های بسیار پایینی را برای عطر و ادکلن های خود تعیین می کنند. بی شک قیمت خیلی پایین یک محصول می تواند، نشانه ای از عدم مرغوبیت آن باشد. به همین خاطر حتما با در نظر گرفتن این فاکتورها خرید خود را انجام دهید. به این ترتیب بهترین انتخاب را در میان محصولات موجود خواهید داشت. البته همیشه گران بودن قیمت عطر نشان دهنده کیفیت بالای آن نخواهد بود. اما در صورت کاهش بی رویه قیمت ها باید بفهمید که کاسه ای زیر نیم کاسه است!

همچنین بخوانید: فرومون عطر چیست و بهترین عطر های حاوی فرومون کدام اند؟

  • بررسی WRAPPING محصول

برای تشخیص ادکلن فیک باید به نحوه وراپینگ و سلفون پیچی عطر انتخابی خود نیز دقت داشته باشید. تقریبا همه برندهای سازنده عطر و ادکلن، بسته بندی این محصولات را به خوبی سلفون پیچ می کنند و با این روش اصالت این محصولات را نیز تایید خواهند کرد. در صورتی که بسته بندی عطر شما فاقد این پوشش باشد و یا سلفون در اطراف آن بسیار شل باشد، کیفیت محصول انتخابی زیر سوال می رود. در صورتی که مهر و موم این بسته بندی شامل چسب های اضافی، درزها و سایر ایرادات فنی باشد نیز می توانید به اصالت کالای انتخابی خود شک کنید.

  • بررسی خطاهای نگارشی بسته بندی

همان طور که پیش تر اشاره شد برای تشخیص ادکلن اپن اصل، بررسی بسته بندی آن بسیار اهمیت دارد. بر روی بسته بندی انواع عطر و ادکلن، اطلاعات مختلفی درج شده اند. در صورت مشاهده هر گونه غلط املایی و نگارشی در ساختار این اطلاعات می توانید به عدم اصالت کالای مورد نظر پی ببرید.

به علاوه بسته بندی های مخصوص عطر و ادکلن های اصل اغلب از مقوای باکیفیتی تولید می شوند که محصول را در طول مراحل حمل و انتقال و انبارداری سالم نگه می دارد. عطر و ادکلن های اصل اغلب دارای بارکد هستند. بارکد درج شده بر روی این محصولات نیز تا حد قابل توجهی از خرید مدل های تقلبی پیشگیری می کند.

  • تشخیص ادکلن فیک

    تشخیص ادکلن فیک

    کیفیت بطری عطر

برای تشخیص عطر تقلبی از اصل در نظر گرفتن کیفیت بطری و شیشه مخصوص این محصولات نیز اهمیت دارد. بطری عطرهای اصل اغلب ساختار صافی داشته و از مواد باکیفیتی ساخته شده است. درپوش آن ها به صورت کاملا متقارن در بخش بالایی محصول قرار گرفته و ساختار همواری دارد. در تولید عطرهای تقلبی برای کاهش هزینه های ساخت کالا از مواد بی کیفیت برای تولید بسته بندی عطرها استفاده می کنند که ظاهر نامطلوبی به این اقلام می بخشند.

خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

  • توجه به رنگ عطر

توجه به رنگ عطرها و شفافیت مایع داخلی آن ها به شما کمک می کند که خرید خود را در میان محصولات اصل و اورجینال انجام دهید. عطرهای اصل اغلب دارای مایعی شفاف هستند.

 

ادکلن اصل

جمع بندی

در این بخش در خصوص تشخیص ادکلن اصل اطلاعاتی را بررسی کردیم. در نظر گرفتن این موارد مهم به شما کمک می کند که خرید خود را در بین محصولات باکیفیت تری انجام دهید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. عطر و ادکلن های اصل و اورجینال همیشه کیفیت بالایی دارند و ماندگاری و پخش بوی قابل توجهی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند. شما می توانید با توجه به نکات نام برده شده در این مطلب انتخاب بهتری را در میان این محصولات انجام دهید.

پی نوشت: مطالب این مقاله برگرته شده از سایت fragrancex.com می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها